It is currently Wed Jun 18, 2025 7:42 am

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnet mitt er i utlandet.
PostPosted: Tue Mar 30, 2010 7:21 pm 

Min kone befinner seg nå i sitt hjemland Thailand med vårt nyfødte datter fordi hun fikk beskjed av bv at de ville ta fra henne barnet ved fødselen. hun ble fratatt sin nå 2 år gamle sønn etter 2 mnd fordi de mente hun og jeg ikke kunne bo sammen (kaotiske hjemmeforhold) og frykt for at hun kunne blitt utsatt for vold (noe som aldri har skjedd, vi har vært gift i 3 år nå.) Vi ser på oss selv som gift selv om vi måtte separere oss for at hun skulle få sønnen tilbake i fylkesnemda. Det skjedde selfølgelig ikke, da de mente hun ikke var godt nok integrert, samtidig som de fryktet hun ville dra tilbake til meg. Nå skal saken opp i tingretten om en måned, og min kone må jo møte der for å ha noen sjanse. Men da er altså spørsmålet: Skal hun ta med seg datteren på snart 4 mnd og holde henne skjult her, eller etterlate henne i Thailand? Bv vil ikke si om de kommer til å ta barnet eller ikke. Hun har forøvrig stor norsk familie her som stiller opp for henne. Hun ønsker også selvfølgelig og å leve livet sitt i Norge sammen med familien her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 30, 2010 10:30 pm 
Rang: Storbruker

Dersom hun tar babyen deres med til Norge, vil barnevernet ta babyen på akuttvedtak.

Profile  

Post subject: Re: Barnet mitt er i utlandet.
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 12:54 am 

joshua84 wrote:
Skal hun ta med seg datteren på snart 4 mnd og holde henne skjult her, eller etterlate henne i Thailand? Bv vil ikke si om de kommer til å ta barnet eller ikke.

NEI

Gjør hun det bringer hun barnet inn for Norsk juridiksjon iht en senere kjennelse ved en norsk domstol.
"Alle barn på Norsk jord (uansett statsborgerskap) er underlagt ansvar fra det såkalte barnvernet"

De kommmer til å ta barnet på akuttvedtak som Athene sier- GARANTERT, ikke bare kanskje eller kanskje ikke.
De tar dem på flyplassen når de lander.

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 3:26 am 
Site Admin

joshua84, vi har stadig nye folk inne på forumet. Ofte er de ikke enige med oss.

MEN:

I 100% av tilfellene har det vist seg at vi har rett når vi er enige om noe!

Det vi her er enige i, er at om barnet blir tatt med til Norge, så er sjansen over 90% for at dere mister deres barn.

For all del IKKE TA BARNET TIL NORGE.

Statistikken for barna som det såkalte barnevernet tar, er helt forferdelige. Og dere vil bli gjort til statister som i praksis ikke får ha noe med barnet å gjøre. Når barnet lider og skader seg, eller savner seg syk etter dere, får dere ikke vite noe. Savn løses med å boikotte foreldrene enda mer, for at barnet skal forstyrres mindre av tanken på foreldrene.

Ikke ta barnet til Norge. Da har dere trolig 15-20 års helvete foran dere.

For å si det som en lensmann i Troms: "- Mistenker vi noe å være galt i familien, så driter vi i foreldrene."

Det denne tosken av en lensmann ikke skjønte, og som barnevernet nekter å innse, er at å drite i foreldrene ødelegger barna.

Alle som er med på å skjule barnet i Norge, om det blir nødvendig, vil bli tiltalt for delaktighet i kidnapping. Det har vert flere slike saker. Derfor tvinger staten folk til å bli angivere.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 7:25 am 

athene wrote:
Dersom hun tar babyen deres med til Norge, vil barnevernet ta babyen på akuttvedtak.

med 99% sikkerhet.
Når BV har varslet de tar barnet, så tar de barnet..-

Profile  

Post subject: Re: Barnet mitt er i utlandet.
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 1:18 pm 
Superposter

joshua84 wrote:
Min kone befinner seg nå i sitt hjemland Thailand med vårt nyfødte datter fordi hun fikk beskjed av bv at de ville ta fra henne barnet ved fødselen. hun ble fratatt sin nå 2 år gamle sønn etter 2 mnd fordi de mente hun og jeg ikke kunne bo sammen (kaotiske hjemmeforhold) og frykt for at hun kunne blitt utsatt for vold (noe som aldri har skjedd, vi har vært gift i 3 år nå.) Vi ser på oss selv som gift selv om vi måtte separere oss for at hun skulle få sønnen tilbake i fylkesnemda. Det skjedde selfølgelig ikke, da de mente hun ikke var godt nok integrert, samtidig som de fryktet hun ville dra tilbake til meg. Nå skal saken opp i tingretten om en måned, og min kone må jo møte der for å ha noen sjanse. Men da er altså spørsmålet: Skal hun ta med seg datteren på snart 4 mnd og holde henne skjult her, eller etterlate henne i Thailand? Bv vil ikke si om de kommer til å ta barnet eller ikke. Hun har forøvrig stor norsk familie her som stiller opp for henne. Hun ønsker også selvfølgelig og å leve livet sitt i Norge sammen med familien her.

Tingretten er like ille, om ikke forferdeligere enn Fylkesnemnda. Jeg stiller meg helt bak de andre her på forumet og sier at du må ikke risikere at barnet tas på akuttvedtak når mor og barn ankommer sosialdiktaturet. Flytt heller ned til Thailand. Der kan dere leve bedre og rimeligere enn i det menneskekalde diktaturet Norge.

Det er ingen rettferdighet i Norge. "Barnevern" er blitt en despot som terroriserer alle. Ingen slipper unna. Ikke la den lille babyen bli et nytt offer for de skånselsløse hurpene i "barnevern". Dere vil neppe klare å holde barnet skjult i Norge. Thailand er heller ikke et helt trygt land fordi det har undertegnet Haag-konvensjonen. Malaysia er bedre.

Om din kone insisterer på å møte i tingretten, så skaff barnevakt i Thailand. Ikke ta barnet med til Norge. Dere vil bli fratatt barna ihenhold til "barnevernsloven" paragraf 4-6, annet ledd - garantert. Det er blitt rutine for galningene i "barnevern" å bruke denne nødparagrafen. Tingrettsdommeren vil høyst sannsynlig samarbeide med lederen av "barnevern". De vil lure mor og barn i en felle. Fellen vil klappe igjen straks barnet er i Norge. De vil smile sine sleske smil for at dere ikke skal ane uråd. Når de ansatte i "barnevern" eller deres samarbeidspartnere smiler og viser vennlighet, så er det fare på ferde. Ikke stol på disse slangene. Tingretten er en korrupt domstol. Dere vil ikke ha nubbesjans.

Hvilken dommer har dere i tingretten?

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 4:38 pm 
Superposter

Ikke ta med barnet til Norge de tar bare barnet. Hun må få folk i sitt hjemland til å passe den mens.
Det nytter ikke at en har familie i Norge som stiller opp for dere. Forde barnevernet bryr seg ingenting om det.
For all del ikke ta med den lille.
Da må dere vell heller bosette dere i Thailand! dessværre er Norge et håpløst farlig land når det gjelder barnevern.

Profile  

Post subject: barnet mitt er i utlandet
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 6:38 pm 

advokaten til min kone har nå trukket tingrettsaken. Han mener vi er sjanseløse til å få tilbake sønnen vår så lenge hun oppholder seg i Thailand. Han har rådet henne til å bli i Thailand i minimum 6 mnd, og på denne tiden prøve og vise at hun tar godt vare på dattera. Deretter må hun etablere seg i Norge og vise at hun kan klare seg alene. Problemet er at hun ønsker at vi skal leve sammen som en familie. At vi må leve adskilt er egentlig en uholdbar situasjon for oss, da vi er veldig glad i hverandere og veldig knyttet sammen, som familier flest. Tidligere måtte vi møtes i skjul, og var hele tiden redd for at bv skulle finne ut at vi hadde kontakt, og det går ikke i lengden. Vi tapte i fylkesnemda mye pga dette. Vi er veldig fortvilet nå, da jeg ikke kan flytte til Thailand pga jobb, og at jeg også da mister kontakten med mine andre barn. Det pågår en sak paralellt ang. dem. en jente og en gutt på 10 og 11, som jeg hadde aleneomsorgen for tidligere. Har tapt både i fylkesnemd og tingrett, og ny sak kommer opp i løpet av året. Det hører med til historien at NAV nekter å betale ut barnetrygd, overgangsstønad osv. så lenge hun oppholder seg i Thailand, så hun må forsørges 100 % av meg. Dette gjør igjen at jeg er avhengig av å være i full jobb, hele tiden. Takker for alle gode råd.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 9:49 pm 
Site Admin

Advokaten kan sjekke statistikken for hvor ofte noen vinner mot barnevernet. Det er kun advokaten som tjener på at hun kommer til Norge. Det virker være hvor mange advokater som helst, som går i blinde inn i rettsystemet, og taper for barnevernet. Har de litt erfaring med barnevernsaker, så vet de selvsagt at de taper.

Så hvorfor gjør de det da?

1. Fordi de mener barnevernet har rett. De tror mye mer på barnevernet enn familiene de skal hjelpe. Men det sier de selvsagt ikke. De mener de er ansvarlige når de får folk i barnevernets klør. De ligger totalt under for barneindustriens livsløgner om at barnevernet har rett og familiene er uten vett.

2. Å jobbe i det skjulte og tjene mye penger på barnevernsofre er "grei" butikk. Det er mye penger med i dette. Advokatene lever jo av slikt.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Apr 01, 2010 12:05 am 

Det advokaten sier er urealististk - å komme til Norge med babyen seks mnd. gammel, de vil ta den straks.

Det gode i her, er at den nyfødte babyen er hos mammaen sin, kan få lov å bli ammet. Det var smart å dra til Thailand, ennå smartere å bli der,

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Apr 01, 2010 12:38 pm 

SPARK denne klovnen av en advokat STRAKS og uten avbrudd.
Dere klarer dere bedre helt uten advokat enn med en slik tulling.

Klovnen forsøker jo å narre dere inn i barnevernets felle!

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject: Re: barnet mitt er i utlandet
PostPosted: Thu Apr 01, 2010 4:05 pm 
Superposter

joshua84 wrote:
advokaten til min kone har nå trukket tingrettsaken. Han mener vi er sjanseløse til å få tilbake sønnen vår så lenge hun oppholder seg i Thailand. Han har rådet henne til å bli i Thailand i minimum 6 mnd, og på denne tiden prøve og vise at hun tar godt vare på dattera. Deretter må hun etablere seg i Norge og vise at hun kan klare seg alene. Problemet er at hun ønsker at vi skal leve sammen som en familie. At vi må leve adskilt er egentlig en uholdbar situasjon for oss, da vi er veldig glad i hverandere og veldig knyttet sammen, som familier flest. Tidligere måtte vi møtes i skjul, og var hele tiden redd for at bv skulle finne ut at vi hadde kontakt, og det går ikke i lengden. Vi tapte i fylkesnemda mye pga dette. Vi er veldig fortvilet nå, da jeg ikke kan flytte til Thailand pga jobb, og at jeg også da mister kontakten med mine andre barn. Det pågår en sak paralellt ang. dem. en jente og en gutt på 10 og 11, som jeg hadde aleneomsorgen for tidligere. Har tapt både i fylkesnemd og tingrett, og ny sak kommer opp i løpet av året. Det hører med til historien at NAV nekter å betale ut barnetrygd, overgangsstønad osv. så lenge hun oppholder seg i Thailand, så hun må forsørges 100 % av meg. Dette gjør igjen at jeg er avhengig av å være i full jobb, hele tiden. Takker for alle gode råd.

Dere vil trolig være like sjanseløse om konen din kommer til Norge, også. Grunnen til at "barnevern" ikke vil si noe sikkert om det vil ta barnet eller ikke, er at det håper å lokke dere til å komme til Norge. Dere har krav på en rettssak selv om din kone velger å forbli i Thailand. Dette er jo en klar situasjon av nødverge. Man overlater ikke barna til "barnevern", for det er alvorlig omsorgssvikt. Ingen steder får barna det verre enn hos "barnevern". Mange barn blir traumatiserte av adskillelsen fra foreldrene. Dere må under ingen omstendighet bringe den lille inn i Norge.

Dere må ikke følge de dårlige rådene dere får av "barnevern". "Barnevern" har bestandig som sin fremste målsetning å splitte familien. Derfor krever det at mann og kone separeres. Dette er onde tanker, suget av samme bryst som er opphavet til tanken at det er bra for barn å skilles fra sine foreldre. Det er en pervers femi-ideologi, oppfunnet av "barneverns" egen gudinne: Den grusomme Kari Killen, som er en familiekiller av verste sort. Denne ubegavede hurpa har gjort livet surt for tusener av barn. Hun er en barnemishandler av verste sort, men de trangsynte hurpene i "barnevern" dyrker henne som om hun skulle være en gud. Og det er hun i deres øyne. Men opplyste mennesker vet at Kari Killen bare er en kvakksalverske, som man ikke skal lytte til. Du bør snarest oppheve separasjonen fra din kone. Dere elsker hverandre og da er det viktig at dere holder sammen. Ikke la de onde bitchene i "barnevern" splitte dere. De er perverse, ondskapsfulle kvinner som bare gjør djevelskap for sine medmennesker.

Dere vil trolig aldri få to-åringen deres tilbake med legale midler. Du kan velge å flytte til Thailand med din kone og få flere barn der nede. I Norge kan hun ikke bo. "Barnevern" kan slå til når som helst. Dere kan aldri leve trygt. Ondskapen og "bekymringen" deres er uten ende.

Skaff en ny advokat. Altfor mange advokater er lakeiene til "barnevern". De får utbetalt honnorarene sine uansett hvordan det går med saken.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Apr 02, 2010 12:05 am 

Advokaten snakker tull, tro meg.

Dere får ikke gutten tilbake, dersom konen din tar med seg babyen etter seks måneder. Dere får ikke gutten tilbake uansett desverre. Sjansen for det er 2-3%.

Barnevernet bruker barn som gisler, dette er et tragisk eksempel på nettopp dette. Hva slags advokat er det dere har, som kan føre dere så til de grader bak lyset?

Det positive med at saken er utsatt, er ammingen, og at babyen er seks måneder når mamma lar noen babyen kjenner godt passe henne i Thailand, reiser til Norge, og mot alle odds vil forsøke å få gutten deres tilbake.

Jeg tror ikke det finnes noen grunn som helst, for at gutten deres ikke kan bo hos dere. Gå hvilken som helst familie på klingen, det er tull og rot i enhver familie, manglende grensesetting, dårlig kommunikasjon, krangel, matflekker på klærne, rema-pizza til middag, forsovelser om morgenen et cetera, et cetera - det normale gjøres unormalt. Så føler en seg slik også, man glemmer at det barnevernet fordømmer en med, faktisk er normalttilstander.

Advokaten deres lyver. Desverre er dere sjanseløse uansett. Hun kan være så god mor hunbare vil - det hjelper ikke.

Dette er en smertefull sannhet. Men skal en lyve og late som om sjansen øker, hvis babyen er med? Dere har étt barn i behold, desverre, sjansen for å få tilbake gutten er liten, og den øker slett ikke ved at lillesøster er med.

Har man med barnevern å gjøre, er det like godt først som sist, å la alle håp og drømmer fare. Jeg sier ikke dere skal gi opp. Gi aldri opp!! Men med babyen som våpen slik advokaten sier, ender med ennå ett offer.

Jeg ville sparket advokaten, som er så uvitende og naiv, og setter et barn i fare. Tenk å tro, at når hun tar med seg babyen etter seks måneder - barnevernet tar ikke slike hensyn! Man kan være så god mor som man bare vil, det hjelper ikke!

Det er en grusom situasjon som jeg gjerne ville ønsket dere utav bare ved tankens kraft. Babyen i trygghet i utlandet - gutten tilfangetatt i Norge. Det er barnevernets grusomhet, en gisselsituasjon - men det hjelper desverre ikke om babyen også havner i barnevernets klør. Uansett, jeg er sikker på at alle her føler med dere og tenker på dere.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ]