joshua84 wrote:
advokaten til min kone har nå trukket tingrettsaken. Han mener vi er sjanseløse til å få tilbake sønnen vår så lenge hun oppholder seg i Thailand. Han har rådet henne til å bli i Thailand i minimum 6 mnd, og på denne tiden prøve og vise at hun tar godt vare på dattera. Deretter må hun etablere seg i Norge og vise at hun kan klare seg alene. Problemet er at hun ønsker at vi skal leve sammen som en familie. At vi må leve adskilt er egentlig en uholdbar situasjon for oss, da vi er veldig glad i hverandere og veldig knyttet sammen, som familier flest. Tidligere måtte vi møtes i skjul, og var hele tiden redd for at bv skulle finne ut at vi hadde kontakt, og det går ikke i lengden. Vi tapte i fylkesnemda mye pga dette. Vi er veldig fortvilet nå, da jeg ikke kan flytte til Thailand pga jobb, og at jeg også da mister kontakten med mine andre barn. Det pågår en sak paralellt ang. dem. en jente og en gutt på 10 og 11, som jeg hadde aleneomsorgen for tidligere. Har tapt både i fylkesnemd og tingrett, og ny sak kommer opp i løpet av året. Det hører med til historien at NAV nekter å betale ut barnetrygd, overgangsstønad osv. så lenge hun oppholder seg i Thailand, så hun må forsørges 100 % av meg. Dette gjør igjen at jeg er avhengig av å være i full jobb, hele tiden. Takker for alle gode råd.
Dere vil trolig være like sjanseløse om konen din kommer til Norge, også. Grunnen til at "barnevern" ikke vil si noe sikkert om det vil ta barnet eller ikke, er at det håper å lokke dere til å komme til Norge. Dere har krav på en rettssak selv om din kone velger å forbli i Thailand. Dette er jo en klar situasjon av nødverge. Man overlater ikke barna til "barnevern", for det er alvorlig omsorgssvikt. Ingen steder får barna det verre enn hos "barnevern". Mange barn blir traumatiserte av adskillelsen fra foreldrene. Dere må under ingen omstendighet bringe den lille inn i Norge.
Dere må ikke følge de dårlige rådene dere får av "barnevern". "Barnevern" har bestandig som sin fremste målsetning å splitte familien. Derfor krever det at mann og kone separeres. Dette er onde tanker, suget av samme bryst som er opphavet til tanken at det er bra for barn å skilles fra sine foreldre. Det er en pervers femi-ideologi, oppfunnet av "barneverns" egen gudinne: Den grusomme Kari Killen, som er en familiekiller av verste sort. Denne ubegavede hurpa har gjort livet surt for tusener av barn. Hun er en barnemishandler av verste sort, men de trangsynte hurpene i "barnevern" dyrker henne som om hun skulle være en gud. Og det er hun i deres øyne. Men opplyste mennesker vet at Kari Killen bare er en kvakksalverske, som man ikke skal lytte til. Du bør snarest oppheve separasjonen fra din kone. Dere elsker hverandre og da er det viktig at dere holder sammen. Ikke la de onde bitchene i "barnevern" splitte dere. De er perverse, ondskapsfulle kvinner som bare gjør djevelskap for sine medmennesker.
Dere vil trolig aldri få to-åringen deres tilbake med legale midler. Du kan velge å flytte til Thailand med din kone og få flere barn der nede. I Norge kan hun ikke bo. "Barnevern" kan slå til når som helst. Dere kan aldri leve trygt. Ondskapen og "bekymringen" deres er uten ende.
Skaff en ny advokat. Altfor mange advokater er lakeiene til "barnevern". De får utbetalt honnorarene sine uansett hvordan det går med saken.