Mayday wrote:
Vurdering: Barnefjern tjenesten anser i midlertid at innholdet i meldingen, gir grunn til bekymringer og er usikker på foreldrenes evner til å følge opp ***** og **** individuelle utviklingsbehov på en tilfredsstillende måte, uten støtte og tett oppfølging fra hjelpeaparatet. Det er defor beslutta at saken vil bli opprettet igjen i en ny undersøkelse 22.mars 2010, for å kartlegge familiens situasjon og behov. Formål med undersøkelsen er å kontrollere at barna har hatt en tilfredsstillende utvikling og at foreldrene mestrer de utfordringer som er knyttet til det og ha ansvar for 2 barn.
Dette får meg til å skjelve av angst og stresser meg unødig, fordi visst de finner noen feil, sånn som sist de påstod at jeg lekte med barna på en mekanisk og tillært måte. Og kjenner jeg barnevernshurpene rett så, vil de bruke den falske ADHD diagnosen de har gitt meg til å stemple meg som uegna mor, og dermed trekke den konklusjonen at min forlovede og er uegna som far.
Jeg råder deg til ikke å samarbeide om "undersøkelsen". Få en advokat til å skrive at det vurderes å ikke være til barnets beste å utsette dem for en ny undersøkelse på nåværende tidspunkt fordi barna trenger ro. Eller noe lignende i den duren.
Jeg skjønner at bare tanken på møte disse halvgale sosiopatkvinnene får deg til å skjelve av angst. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg pakket kofferten og dratt utenlands.
Frasen "støtte og tett oppfølging fra hjelpeapparatet" er forøvrig til å le seg ihjel av. Hvilken støtte kan disse inkompetante og maktsyke kvinnene gi? Nada. Det eneste de kan er å skremme vettet av barna og gjøre foreldrene til utslitte og skremte mus.
Har de skrevet hvordan de har tenkt å gjennomføre undersøkelsen? Jeg ville absolutt ikke hatt dem inn i hjemmet. Det de har å si, kan de fremføre skriftlig. Det er det tryggeste og beste for deg, forloveden din og barna.
Husk at husinkvisisjoner (hjemmebesøk) er forbudt i henhold til Grunnlovens § 102 unntatt i kriminelle tilfelle. Da er det bare å nekte. Det er langt farligere å slippe dem inn. Ikke gjør det lett for dem. De skal ikke kunne komme og gå som de lyster i private hjem.
Dersom advokaten forsøker å presse deg til å møte dem, bør du gi advokaten sparken. Slike advokater er farlige for barnefamiliene. De tenker nemlig mer på sitt eget honorar enn hva som er bra for klienten.