VilHjelpe wrote:
Ja, jeg tror det kan hjelpe mye. Jeg blir nok å prate og men mest til folk som virker litt mer åpne.
Høres bra ut.
VilHjelpe wrote:
Et spm, er dere ganske få eller? Kanskje dere ikke vil svare på det..
Det er flere tusen som har markert sin reaksjon på bv, på internett. Media boikotter oss og hele problemstillingen. Det såkalte barnevernet får imidlertid hvor mye gratisreklame som helst. Daglig får jeg artikler om hvor flott barnevernet er, i mine nyhetssøk. Dette synes ikke det såkalte barnevernet at er nok, og klager ofte på medias påståtte støtte til barnevernsofre, uten at vi har mulighet til å protestere, og fremlegge vårt syn. Barnevernet krever total mediakontroll. Derfor er vi på nett.
Mediakontrollen finner vi også på internett. en gruppe mot bv, på 3000 personer, ble stengt ute fra Nettby. Vi har ofte blitt kastet ut fra debatter og fora, eller fått fjernet våre innlegg.
Vi bygger oss imidlertid opp igjen på flere fronter. På Facebok er vi flere med grupper og friends på mange hundre hver.
F.eks denne på nesten 1300 medlemmer. (Sist jeg sjekket var den på 500 medlemmer. Her er det noen som har jobbet godt!)
VilHjelpe wrote:
Møtes dere ofte? Kan jeg være med på et slikt møte?
Gruppen til Familiens Selvstendige Rett (GFSR) har grupper rundt omkring. Disse har interne møter. Da må man være medlem. Kontakt Mona Lygre eller Bjørn Erik her på forumet. Bjørn Erik er også mye på Origo - barnevernet.origo.no. GFSR finner man også på gfsr.no.