It is currently Wed Jun 18, 2025 10:11 pm

Post new topic Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 20, 2008 11:04 pm 

Nei, de har ikke bedt om det. Det er jeg som har tatt det opp. I og med at de har ingenting på fedrene i det hele tatt. De har kun "bekymring" på meg og ingen andre. Jeg har hatt full omsorg alene hele tiden.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 20, 2008 11:41 pm 
Superposter

Så mye tull på dette barnevernet, du har hatt omsorgen hele tiden du burde få leve i fred som det er. Om ikke fedrene har hatt serlig mye heller med dem å gjøre, vil sikkert ikke barnevernet gå med på at de skal ha dem heller er jeg redd for.

det at barnevernet er bekymret det virker på meg som ingenting. Og som oftest er det jo det og da ,just ingenting og da burde du fått leve med barna i fred og ro.

Hva søren skal dette barnevernet ødlegg så mye for. Men advokaten viste du ikke om var bra eller dårlig? men står advokaten på for deg da. det er jo iallefall av litt betydning hvem du har til advokat.

Det er jo så at de fleste bare spiller sitt spill , og venter på et nytt oppdrag hvor de skal stille opp til barnerøving.motar sine penger og drar på byen og koser seg med en lekker middag. Mens familier knuses og splittes opp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 20, 2008 11:52 pm 

Han som sammarbeider eller har stått på siden min med alt har 3 advokater som er spesialister på sånne saker som han sier, men jeg har ikke vært borti dem. Jeg har ei men hu har ikke akkurat vært så innmari på område nei. Vet ikke om noen andre advokater å snakke med heller egentlig.

Den ene papaen har hatt unga sine nesten 50% av tida den andre bare annenhvær helg, men vi har gjort ting sammen og har alltid hatt et greit forhold sånn sett med å gjøre ting bytte helger osv osv.....

Det hele begynte med barnehagen som meldte og de er fornøyde nå og skolen har aldri hatt noe. Det ble mer pga at familia as mente det var grunn til bekymring for unga kunne utvikle angst, deppresjoner og oppmerksomhetsproblematikk. I tillegg har vi kun sitti å prata og nesten aldri hvært hjemme her. Jeg fikk klage på utsetting av møter pga jobb enda hu aldri har kommet når hu skal.

Hadde hatt div på mobilen hadde det ikke vært for at hele den er f...så dær har jeg ikke noe desverre. Prøvde å finne frem alt for et par dager siden. :evil:

Så vidt jeg har skjønt så går alt nå på at jeg forstår ikke, jeg er ikke sammarbeidsvillig, de får ikke kontakt, ser ikke de fremskritta de vil se, det går ikke fort nok frem med andre ord ikke som de vil, jeg holder ikke avtaler, klarer ikke å ha kontroll på daglige gjøremål og alt annet, bollshit spør du meg. Jeg vet da jaggu hva jeg holder på med og unga har ikke problemer i det hele tatt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Nov 21, 2008 12:10 am 
Superposter

Det er bare et rått overgrep på disse her såkalte barnevernerne. Javel, så en far har hatt 50% omsorg. Da burde jo han kunne ha noe å si i forhold til barnevernet. Og de har ikke hatt noe å diktet i hop på han som på deg. De er rett og slett så ondskapsfulle disse barnevernerne at det finnes ikke dekkende nok ord på galskapen demmes. Da bør vel i allefall denne ene faren få ha barnet - selv om jeg syntes du skulle hatt dem som alltid. Det er jo deg i allefall det ene barnet er mest vant med. Hva er det barnevernet egentlig er å syter der for?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Nov 21, 2008 1:04 am 

Ja han burde, men vi har vært under meklig i tillegg og sammarbeidet mellom oss har ikke vært på det beste. Han trudde mer på barnehagen da det ele begynte enn å tru på meg som er morra til unga hans. Jeg skulle gjærne hatt unga hos meg resten av livet jeg om det hadde vært opp til meg og..... men det får jeg jo ikke. Ikke foreløbig hvertfall.

Aner virkelig ikke hva de syter for, men de holder seg il det tilltaket di atte i gang og deres dømming og rapporter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Nov 22, 2008 5:13 pm 
Superposter

Vil barnefaren ha barna,eller ønsker han bare at det såkalte barnevernet skal ta dem? Ønsker han at barnevernet skal ta dem så har han ingen forståelse for barn og burde holde seg et godt stykke på avstand. Hvorfor hører han på barnehagen? De er nok blitt informert av barnevernet til å fokusere på å lete eter noe . og finner de ikke noe så bruker de ingenting og alt til å tolke alt negativt å feil . Etter bestilling fra barnevernet. synd barnefaren er så lite informert om hvordan det såkalte barnevernet og ansatte i barnehager jobber.

Fedre som ikke kjønner at mor og barn hører sammen er bare for dum rett og slet.Hele naturen vitner om det. Kjønner han ikke hvor rått det blir for hans egne barn og bli revet fra sin mor?

Profile  

Post subject: Re: Sitter på vent.
PostPosted: Mon Nov 24, 2008 3:38 am 
Rang: Ivrig bruker

agrippa wrote:
vrona80 wrote:
Jeg er for tiden rimelig trist. De hos meg har nå kommet frem til at jeg driver omsorgsvikt.

Det nytter lite å synes synd på seg selv når man er utsatt for "barnevernets" terror.

Alle har da rett til å sørge, eller syns synd på seg selv. Det er ikke rart at personer som er nye her føler seg uønsket når det kommer slike kommentarer. Jeg vet etter en del frem å tilbake at dette forumet i utgangspunktet ikke er et "idealistisk" forum, men heller et sted hvor man "slikker sårene" sine heller en å faktisk diskutere å komme med konstruktive løsninger å forslag. Men som sagt, min mening.

Profile  

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 7:58 am 
Superposter

EXxon81 wrote:
Alle har da rett til å sørge, eller syns synd på seg selv.

Det er lite konstruktivt å synes synd på seg selv. Å synes synd på seg selv er ikke det samme som å sørge.

"Barnevernet" elsker personer som synes synd på seg selv, for det foretrekker tapere.

Dessuten er det folk som har det verre. I andre land nøyer ikke forfølgerne seg med å ta barna. De dreper barna.

R-b-v.net er ikke et sutre-forum. Det er et forum for sterke, oppegående mennesker som kjemper mot en pervers og ond fiende: det såkalte "barnevernet".

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 8:10 am 
Site Admin

EXxon81 wrote:
agrippa wrote:
vrona80 wrote:
Jeg er for tiden rimelig trist. De hos meg har nå kommet frem til at jeg driver omsorgsvikt.

Det nytter lite å synes synd på seg selv når man er utsatt for "barnevernets" terror.

Alle har da rett til å sørge, eller syns synd på seg selv. Det er ikke rart at personer som er nye her føler seg uønsket når det kommer slike kommentarer.

Det var nok en lite heldig formulering. Å synes synd på seg seg selv er nok noe ganske annet enn denne smerten.

EXxon81 wrote:
Jeg vet etter en del frem å tilbake at dette forumet i utgangspunktet ikke er et "idealistisk" forum, men heller et sted hvor man "slikker sårene" sine heller en å faktisk diskutere å komme med konstruktive løsninger å forslag. Men som sagt, min mening.

Ja, du har mange meninger.

Et sted å slikke sår, er ikke å forakte.

Løsningen på familiers problem er familie, slekt, venner og nærmiljø.
Vanskligere er det ikke.

En uhyre sjelden gang holder ikke dette. Da må barna få et annet tilbud.

Med dagens ekstreme mengde fosterforeldre, alt for mange barnehjem og folk som vil adoptere, er vel ikke dette noe vi trenger å lete etter løsning på? Det finnes jo så mye av det at skadene på samfunner løper opp i milliarder!

Skal vi kunne gjøre noe med virkning så trenger jeg ikke noen få tusen kontakter, men et fem-sifret tall. Vi trenger ikke under fem hundre medlemmer på forumet, men over 2000.

Vi er på vei, og vi kan ikke være mer enn "på vei". Vet du om noen muligheter for å være mer enn "på vei", så har jeg ingen ting imot snarveier.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Nov 24, 2008 9:09 am 
Superposter

Der finns masser av smerte og lidelse så ubegripelig stor. Hos familier hvor de har tatt barna fra helt uten grunn hvor barna har det svært godt og ønsker og være hos sine biologiske foreldre. Mennesker som tar godt vare på barna sine . Dette må man få slutt på, det gagner ikke et barn og terroriserer helt uskyldige foreldre.

De aller aller fleste omsorgsovertagelser er bare tull og påfunn og løgn fra barnevernets side. Og det er helt nødvendig å bekjempe. Der er så altfor mange der det bare handler om en knager økonomi. Da kan staten heller gi disse familiene pengene fremfor fosterfanden.

Profile  

PostPosted: Mon Nov 24, 2008 6:52 pm 
Superposter

Arild Holta wrote:
EXxon81 wrote:
agrippa wrote:
vrona80 wrote:

Alle har da rett til å sørge, eller syns synd på seg selv. Det er ikke rart at personer som er nye her føler seg uønsket når det kommer slike kommentarer.

Det var nok en lite heldig formulering. Å synes synd på seg seg selv er nok noe ganske annet enn denne smerten.

Dette minner om hvordan "barnevernet" fordreier utsagn og feiltolker. Det er forskjell på å sørge og å synes synd på seg selv. Man har lov til å være trist når man blir beskyldt for "omsorgssvikt". Man kan ikke forlange at foreldre skal stråle som en sol etter at de er vedtatt uegnede som foreldre. Men man må ikke synke hen i selvmedlidenhet, heller. Etter en sørgeperiode må man fortsette å kjempe. Det er mulig å kjempe selv når man føler sorg.

For ordens skyld klipper jeg inn hele svaret mitt:

agrippa wrote:
vrona80 wrote:

Den såkalte "omsorgssvikten" må være alvorlig for at "barnevernet" skal kunne ta fra deg barna. Det er ikke et hvert avvik fra "normalen" som er tilstrekkelig.

Hvis du fremdeles har barna hos deg, så ta dem og reis ut av landet. Det er bedre å sitte på gaten og tigge i et fremmed land, enn å leve som slave under "barnevernets" kontroll i Norge.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

PostPosted: Tue Nov 25, 2008 2:06 am 

agrippa wrote:
Arild Holta wrote:
EXxon81 wrote:
agrippa wrote:
vrona80 wrote:

Dette minner om hvordan "barnevernet" fordreier utsagn og feiltolker. Det er forskjell på å sørge og å synes synd på seg selv. Man har lov til å være trist når man blir beskyldt for "omsorgssvikt". Man kan ikke forlange at foreldre skal stråle som en sol etter at de er vedtatt uegnede som foreldre. Men man må ikke synke hen i selvmedlidenhet, heller. Etter en sørgeperiode må man fortsette å kjempe. Det er mulig å kjempe selv når man føler sorg.

For ordens skyld klipper jeg inn hele svaret mitt:

agrippa wrote:
vrona80 wrote:

Den såkalte "omsorgssvikten" må være alvorlig for at "barnevernet" skal kunne ta fra deg barna. Det er ikke et hvert avvik fra "normalen" som er tilstrekkelig.

Hvis du fremdeles har barna hos deg, så ta dem og reis ut av landet. Det er bedre å sitte på gaten og tigge i et fremmed land, enn å leve som slave under "barnevernets" kontroll i Norge.

Selvfølgelig må man opp på bena och kjempe igjen! Det er jeg fullstendig enig med deg i. Man skal ikke sitte passiv resten av livet sitt. Men når ting skjer fort, og verden forandrer seg opp ned fra en dag til en annen forstår jeg at det sørges.

Profile  

PostPosted: Tue Nov 25, 2008 2:16 am 

agrippa wrote:
EXxon81 wrote:
Alle har da rett til å sørge, eller syns synd på seg selv.

Det er lite konstruktivt å synes synd på seg selv. Å synes synd på seg selv er ikke det samme som å sørge.

"Barnevernet" elsker personer som synes synd på seg selv, for det foretrekker tapere.

Dessuten er det folk som har det verre. I andre land nøyer ikke forfølgerne seg med å ta barna. De dreper barna.

R-b-v.net er ikke et sutre-forum. Det er et forum for sterke, oppegående mennesker som kjemper mot en pervers og ond fiende: det såkalte "barnevernet".

Beklager men på nåværende tidspunkt har jeg ikke sett den såkalte sterke oppegående kampen mot det perverse og onde fiendtlige barnevernet, slik du beskriver R-b-v.net
Når andre hennvender seg til dette forumet, og gjerne i desperate situasjoner med problemer hos "barnevernet" ser jeg ikke noe glødene aktivitet av forslag komme ramlende inn. Tvert i mot. Jeg ser en mengde nedtrykkende og passive kommentarer.
Jeg forstår at forumet ikke er en "chat" kanal. Men når noen hennvender seg i desperasjon til forumet, og får den motakelsen jeg har sett enkelte få, skjønner jeg godt at man blir skremt vekk, og ikke vil sette seg inn i forumets eget sett med regler.
Om man skal "ta ut bv" er man nødt til å skaffe seg allianser, og dette kan ikke gjøres ved å nedtrykke de som allerede er fucka opp av BV.
De kommer til dette forumet i håp om å få innspill, hjelp, og kanskje støtte.
Hvor er dette?
Må bare påpeke at dette ikke gjelder alle brukere på forumet. Noen her inne er veldig dyktige til å svare, men en "giftig"/"spydig" kommentar til noen som er meget sårbare kan være nok til at vedkommende ikke føler seg velkommen her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Nov 25, 2008 4:08 am 
Rang: Storbruker

Hr. journalist barnevernsarbeider forbedrer Forumet.

I tillegg får han det barnevernsarbeidere ELSKER over alt på jord: MAASSE oppmerksomhet.

EXxon81 kan få jobb her, som bedømmer av andre folk. Er de spydige, eller dyktige folk? Hva ser en generelt på dette forumet? Snakke på andres vegne kan EXxon81 også ha med i stillingsbeskrivelsen.

Og skrive innlegg hvor svarene fryses fast, og blir "damd if you don`t, and damd if you do". Altså: Uansett hva du svarer, så blir det galt.

Og alt er dreid laaangt bort fra det som er tema her: Overgrep fra barnevernet og deres lakeier. Og katastrofene de forårsaker. Og, hvis overhodet mulig, hvordan redde barna.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Nov 25, 2008 5:45 am 

athene wrote:
Hr. journalist barnevernsarbeider forbedrer Forumet.

I tillegg får han det barnevernsarbeidere ELSKER over alt på jord: MAASSE oppmerksomhet.

EXxon81 kan få jobb her, som bedømmer av andre folk. Er de spydige, eller dyktige folk? Hva ser en generelt på dette forumet? Snakke på andres vegne kan EXxon81 også ha med i stillingsbeskrivelsen.

Og skrive innlegg hvor svarene fryses fast, og blir "damd if you don`t, and damd if you do". Altså: Uansett hva du svarer, så blir det galt.

Og alt er dreid laaangt bort fra det som er tema her: Overgrep fra barnevernet og deres lakeier. Og katastrofene de forårsaker. Og, hvis overhodet mulig, hvordan redde barna.

Journalist barnevernsarbeider? Det var en dog merkelig tittel? I utgangspunktet hadde jeg tenkt til å besvare det med en like krass tone. Men du understreker bare så inderlig godt det jeg skrev ovenfor, så jeg kan like så gjerne la det bli med det.
"You only get as smart as you get"

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next