agrippa wrote:
EXxon81 wrote:
Alle har da rett til å sørge, eller syns synd på seg selv.
Det er lite konstruktivt å synes synd på seg selv. Å synes synd på seg selv er ikke det samme som å sørge.
"Barnevernet" elsker personer som synes synd på seg selv, for det foretrekker tapere.
Dessuten er det folk som har det verre. I andre land nøyer ikke forfølgerne seg med å ta barna. De dreper barna.
R-b-v.net er ikke et sutre-forum. Det er et forum for sterke, oppegående mennesker som kjemper mot en pervers og ond fiende: det såkalte "barnevernet".
Beklager men på nåværende tidspunkt har jeg ikke sett den såkalte sterke oppegående kampen mot det perverse og onde fiendtlige barnevernet, slik du beskriver R-b-v.net
Når andre hennvender seg til dette forumet, og gjerne i desperate situasjoner med problemer hos "barnevernet" ser jeg ikke noe glødene aktivitet av forslag komme ramlende inn. Tvert i mot. Jeg ser en mengde nedtrykkende og passive kommentarer.
Jeg forstår at forumet ikke er en "chat" kanal. Men når noen hennvender seg i desperasjon til forumet, og får den motakelsen jeg har sett enkelte få, skjønner jeg godt at man blir skremt vekk, og ikke vil sette seg inn i forumets eget sett med regler.
Om man skal "ta ut bv" er man nødt til å skaffe seg allianser, og dette kan ikke gjøres ved å nedtrykke de som allerede er fucka opp av BV.
De kommer til dette forumet i håp om å få innspill, hjelp, og kanskje støtte.
Hvor er dette?
Må bare påpeke at dette ikke gjelder alle brukere på forumet. Noen her inne er veldig dyktige til å svare, men en "giftig"/"spydig" kommentar til noen som er meget sårbare kan være nok til at vedkommende ikke føler seg velkommen her.