Turid Holta wrote:
Dette er veldig trist for deg. Men får du ikke tak i en bra advokat som kan hjelpe deg vidre. Forstår du venter på hva de vil gjøre vidre. Eller var det ikke slik.Iallefall skulle en ønske at alt falt på plass at du fikk beholde dine barn som altid har bodd hos deg. Ønsker deg lykke til. Har heller ikke noe til overs for den politikk vi har,og serlig ikke barnevernet.
Om jeg har en god advokat får jeg dog se. Jeg har på en måte gitt beskjed om at jeg lar fedrene overta omsorgen. Er det beste for alle parter som jeg ser det.
Jeg står og venter på hva som skal skje videre ja. Det aner jeg ikke helt enda. Hue er fullt av både det ene og det andre. De som kjenner meg osv mener at grunnlaget deres er for dårlig til å kalle det omsorgsvikt. Særlig når hu som har vært her ikke har vært her og sett en gang, men vi har sitti på et kjøpesenter. Reaksjonene mine er vist det at jeg ikke er sammarbeidsvillig, total uforstående på at ting skal være sånn og sånn og det at hu ikke fr kontakt. Jeg blir vel mer eller mindre oppgitt av hele opplegget som har vært. Alle som kjenner meg har sett resultater på høyt plan og de hakke sett den forandringen de ønsker å se. (Nemlig at alt skal skje over natta)
Alt har gått kun på detaljer og jeg fikk beskjed om at jeg tar ikke ansvar for mine barns utvikling og jeg er ingen god rollemodell. Ting som er sagt er brukt i mot meg og gjort om til sitt eget. Herregud og idiotiske folk.
.gif)