EXxon81 wrote:
Til tross for at jeg syns jeg har holdt en meget ryddig debatt, samt kommet med noen relativt foruftige spørsmål, har jeg den følelsen av at jeg ikke er velkommen på dette forumet.
Noen kommer med direkte hint til at jeg jobber for BV, og andre mener at jeg gjør skam på hele debattforumet! Jeg syns dette er trist, fordi jeg i stor grad har samme mening som dere, men ønsker å reflektere litt over enkelte områder som er aktuelle.
Om det er slik at de fleste av forumets brukere ikke ønsker mitt tilstedeværelse, syns jeg det er riktig at dere da fjerner meg som bruker.
Dette fordi jeg da åpnenbart ikke kan tilføre forumet noe positivt.
Jeg overlater det dermed til dere å ta et standpunkt, og eventuelt fjerne meg som bruker.
Ellers takker jeg for at jeg har fått ytre meg relativt fritt etter forumets regler.
Det er ingen grunn for "å gjøre seg til", du får samme oppmerksomhet som alle andre her på forumet
- og, dine bidrag er like velkomment evt. uvelkomment som alle andres.
Quote:
Noen kommer med direkte hint til at jeg jobber for BV
Om du tenker på Ninas kommentar jeg har ikke store vanskeligheter med å "se det" fra hennes side, men jeg ser ikke anledningen for å tillegge hennes uttalelse noe slikt.
Jeg har også "reagert" flere ganger på ting som har kommet fra deg, og måten du har reagert på.
Noen av oss som er "faste" på forumet har både hver for oss og tilsammen en god del år med erfaringer som igjen ligger til grunn for vårt arbeide, og jeg kan også avsløre for deg at jeg var forholdsvis tidlig "alarmert" av din "person" her på forumet- det betyr ikke at du er uønsket eller at du blir fjernet all den tid du "utvikler" deg, kommer til utrykk og tar til deg på en ordentlig måte.
Det har vi nok alle måtte gjøre fra tid til annen.
Quote:
Jeg syns dette er trist, fordi jeg i stor grad har samme mening som dere,
Det spørs jo litt HVA du "i stor grad" mener det samme som oss om- og, meninger er ikke stort mer enn det, nemlig- meninger.
Quote:
Om det er slik at de fleste av forumets brukere ikke ønsker mitt tilstedeværelse, syns jeg det er riktig at dere da fjerner meg som bruker.
Vi har ikke hatt noe avstemming og jeg har heller ikke motatt noen henvendelser som støtter noe slikt som at "de fleste av forumets brukere ....", det har forsåvidt aldri vært på tale å stenge ute noen eller erklære noen uønsket i denne sammenheng.
- og, som sagt du får samme oppmerksomhet som de øvrige av forumdeltakerne.
Jeg må også få erkjenne at jeg har ikke lest allt du skriver, men det er vel kanskje ikke mer å utsette på det enn hva som kan oppstå nå og da utfra et oponionsdannings-taktisk synspunkt?
Vi er først og fremst til for de som blir eller har blitt utsatt for såkalt barnevern og den ukulturen såkalt barnevern er en vesentlig del av, ikke for de som finner dette samfunnsproblemet eller forumet interessant utfra mer eller mindre uklare og dermed potensiellt suspekte motiver.