Liv Marit Bakke wrote:
EXxon81 wrote:
Jeg kan godt skjønne at du ikke har ork til det. Rett og slett fordi hun med sine verk er med på å skade utallige familier bevist med feilinfo
Strategien å lære sin fiende går så langt tilbake som det har vert strid.
De første 100 sidene jeg nå har beveget meg inn på "fiendtlig" terretorium viser allerede fundamentale brister.
Ja den dama må være psykopat. Hun skulle vært straffet.
Jeg viste at min lidenskap for spillet Settler ville komme til nytte en dag
problemet er å finne ut hva som er barnevernets svakheter.
Barnevernets infrastruktur = barnefjernet
Regjeringen som yter dem penger.
Fosterhjem og institusjoner som gjør omplasseringer mulig.
Sakkyndige som skriver falske rapporter.
Advokater som ikke jobber for klienten, men heller melker kua barnefjernsystemet.
Fylkesnemnder og rettsystemet som fullfører overgrepet.
Vi må ta disse først, for å få svekket fienden. For uten disse aktørene er ikke barnevernets overgrep lenger mulig. Di er da så å si uskadeliggjort og da er det bare å sette inn dødsstøtet.
Problemet er.... hvor er akkilleshelen til denne infrastrukturen?

Ja, jeg driver med Word In Conflict som er et realtime strategibasert krigsspill. Det har lært meg en del.
Om man skulle tenke seg et cenario tror jeg det for det første er utrolig viktig at man danner en felles front som kan bli enig om en felles agenda.
Uten en reel agenda og en felles front er det umulig å utføre ødeleggende angrep. Å ta infrastrukturen til BV må i stor grad være å til stadighet skaffe til veie dokumenter som motbeviser deres såkalte "forskningsrap"
For å ta rettsapparatet må man hyppig og hele tiden bruke tidligere presedenser i dommer som går i positiv favør. Man er også nødt til å alliere seg med gode advokater som ikke bare jobber for penger, men også jobber idealistisk. De finnes, selv om det kanskje ikke virkes slik.
I annen trinns fase vil det være viktig å prøve og alliere seg med de politiske personer som har samme oppfattning og mening om BV.
Men, dette er som sagt bare et cenario av mange mange typer.