athene wrote:
Barnevernspedagogene og sosionomene leser barnemorderen Killen grundig, og de tar henne til sitt hjerte. Senere spiller de henne ut, og "prøver" seg, med hennes metoder på folk, ettersom det passer. Både her og der. Ingen ofre tilgjengelig inne på kontoret for øyeblikket? Jepp! Da går vi et annet sted.
Få ting irritererer, provoserer - og skremmer - barnevernsarbeidere mer, enn Forumet Redd Våre Barn m.fl. Det er en "pain in the ass"! Men her på forumet kan man da få tatt seg litt ut, uten å havne på svartelistene - hvis man ikke er der allerede.
Barnevernsarbeidere kjennetegnes ved at de gjerne lar sine frustrasjoner gå utover andre, med hyl og skrik, ved selvmotsigelser, og de trenger seg inn der de ingenting har å gjøre, for eksempel i folks private hjem. De invaderer.
Dernest bruker de forvirringstaktikker - det er de mestre i. De påstår og blir uhyre opprørt over, ting folk aldri hverken har sagt eller ment.
Påpeker noen at de motsnakker seg selv, eller at de tillegger andre meninger de ikke har, slår den andre ytterligheten inn: De blir de dypt fornærmet. Jeg er krenket.
Barnevernsarbeiderne elsker å trenge seg inn på andres privatsfære. Når de for øyeblikket ikke har et hjem de kan invadere og ødelegge, fins det alltids andre steder hvor man kan være til plage for andre.
Så sier vi: Takk til deg. EXxon81.
Påstår du at jeg løper BV's æren? Vil du ha NJ id nummeret mitt?
Jeg jobber som frilansjournalist. Nå får dere ta det litt med ro! Men hvis jeg er en så stor plage for dere, lar jeg admin avgjøre den saken.