Jeg har gjort som nevnt og tatt med meg skjemaet, men det hjalp ikke... Behandlerne mine ville ikke skrive under

Så må nok gå via en ny utredning...
Du trenger ikke foreta noen ny utredning. Man skriver til den personen som har utstedt diagnosen med krav om å slette journal etter § 43 i Helsepersonelloven med begrunnelse: fordi opplysningene er feilaktige og belastende. Nederst på arket skriver du "Kopi: Helsetilsynet"
Sammen med denne kopien må du utdype hvorfor du vil ha denne slettet, og anmode om tilsynssak p.g.a. uforsvarlig diagnostisering og behandling.
Hvis de finner ut at diagnosen er stilt feil, vil den bli borte fortere enn om du på ny skal gå gjennom en ny utredning av de som har stilt den første gangen og ikke innrømmer at de har gjort feil. Da kan dattera di være konfirmert før du er kvitt diagnosen din.
En psykolog eller lege har ikke lov til å stille denne diagnosen, man må være psykiater. Og denne diagnosen skal ikke stilles "over natta".
Har du ikke fulgt denne oppskriften enda, syns jeg du burde sette igang på mandag.