It is currently Thu Jun 19, 2025 5:34 pm

Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 10:42 am 
Rang: Ivrig bruker

Savner_jenta_mi wrote:
Etter å ha snakket med advokaten, måtte jeg dessverre fjerne videoene da disse kan lett brukes mot meg. Noen har sladret til bv om at jeg hadde lagt de ut nemlig... Og en ting til, de inneholder navn og fødselsdato, noe som ikke er trygt å la ligge på nettet. Men videoene har gjort sitt og spredt et viktig budskap.

Skulle nesten ønske at det var noen som hadde sladra, men det er nok bv selv som er inne å snoker...og egentlig for sent å fjerne de. De er kopiert av bv og lagret i mappen din..Jeg kan ikke garantere deg at det er sånn, men de fleste av oss som har gjort det samme, har det i mappen vår...

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 10:58 am 
Superposter

når det gjelder psykologer og psykiatere så kan det jo være verd å merke seg det at di er blant di med høyest selvmordstatistikk.Og det å ta sitt eget liv er alvorlig ,da har det helt kortslutta hos et menneske.En tilstand som overgår det meste.disse menneskene som hele tiden statistisk sett ligger på vippepunktet til å klikke kortslutte.skal altså stille diagnoser på mennesker.Noe heter på seg sjøl kjenner man andre .dette holder ikke altid ,fordi noen mennesker er veldig bevist seg sjøl.men blant disse diagnose settere begynner man jo å tro at det er det som skjer.for her blir det servert diagnoser som pølser fra en bod. leger har og en høy selvmordstatistikk.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 11:17 am 
Superposter

man skal stille sterke kriterier før en alvorlig diagnose blir stilt.det er rettt og slett for mange overgrep i psykiatrien .Og alt det besvær en tung feildiagnose medfører.Et menneske kan godt deimot havne ien psykotisk tilstand , for øyeblikket eller over noe kortere tid. uten at der av den årsak skal stilles noe diagnose. fordi det er noe envær av oss kan havne i. noen takler ikke enorme stress mengder av div .eller annet et menneske ikke takler.uten at det er en permanent diagnose.Man blir jo iblant overrasket over at et menneske plutselig tok sitt liv . Man kan ha brekt en fot engang men den er ikke brekt hele llivet. en psykiater kan jo være psykotisk i det øyeblikk \tidsrom han\hun stiller diagnose.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 11:30 am 
Rang: Storbruker

Lena wrote:
Savner_jenta_mi wrote:
Etter å ha snakket med advokaten, måtte jeg dessverre fjerne videoene da disse kan lett brukes mot meg. Noen har sladret til bv om at jeg hadde lagt de ut nemlig... Og en ting til, de inneholder navn og fødselsdato, noe som ikke er trygt å la ligge på nettet. Men videoene har gjort sitt og spredt et viktig budskap.

Skulle nesten ønske at det var noen som hadde sladra, men det er nok bv selv som er inne å snoker...og egentlig for sent å fjerne de. De er kopiert av bv og lagret i mappen din..Jeg kan ikke garantere deg at det er sånn, men de fleste av oss som har gjort det samme, har det i mappen vår...
Det skal ikke være mulig å laste ned videoer fra youtube... Så hvordan de kunne klart å kopiere, er et mysterium... Håper for all del det ikke har gått så langt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 12:07 pm 
Superposter

Følgende skrev jeg i forrige uke:
Quote:
Jeg har lest historien din og sett videoen som du har lagt ut på YouTube. Det de har gjort mot deg og Thea er skrekkelig, en forbrytelse! Jeg blir rent dårlig når jeg ser slike innslag - og nettopp derfor skal du ikke la deg overtale til å fjerne videoen din. Noen - f.eks barnevernet eller en advokat - kan nemlig forsøke å presse deg til å slette all informasjon du har lagt ut på nettet. Barnevernet vil si at du ikke skjermer Thea, at du eksponerer henne og at det "beviser" at du er ustabil. Men sannheten er at de vet at folk sjokkeres over hvordan de har behandlet dere. De vet at dere får all mulig sympati og støtte fra folk flest; det gir inntrykk å se bildene av den skjønne lille datteren din.
Advokater kan finne på å si at du ikke må gå ut på nettet eller ta bort alt du har skrevet, men det er fordi de vet at barnevernet vil bruke det mot deg. Du skal fastholde på din rett til å fortelle åpent og offentlig hvordan kommunen og mødrehjemmet har krenket din datter og deg. Du tjener på det i lengden. Hvis kommunen får holde på i det skjulte, så kan de finne på hva som helst (og det er nettopp det som skjer!).

Det er fint hvis du også forteller navnet på bydelen som fører sak mot deg, og navnet på mødrehjemmet. Kort sagt: fortell hvem de er, de som har bidratt til å skille Thea fra deg.

Det er synd og skam at advoktaten din har gjort følgende for å "hjelpe" deg:
1) Ikke krevd at Thea skal tilbakeføres inntil nemnda skal behandle saken
2) Bedt deg om å ta bort videoene fra nettet

Om videoene: Det er ikke farlig at barnevernet bruker mot deg at de ligger på YouTube. DET ER IKKE DET DE I UTGANGSPUNKTET HAR ANFØRT MOT DEG, så det kommer ikke til å spille noen rolle for saken at du har latt deg true til taushet. Tvertimot så vet barnevernet nå at de kan fortsette med å gjøre hva de vil mot deg uten at allmennheten får kjennskap til det. ET AV DINE viktigste kort var nemlig at du offentliggjorde saken din.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 12:14 pm 
Superposter

Fikk høre at di på plassen du traff barnet ditt på besøk.hadde filmet besøket , så sleipt å det for å se om du hadde et naturlig forhold til barnet .Så dumt du ble jo filmet. hos hvem kan vel ikke glise stivne på .det er jo unaturlig situasjon.Så det var bra du hadde din egen film fra besøket . mange har sett. Jeg har sett den du var kjempeflink med ditt barn.det var bra din far var med som et ekstra vitne på at du var så flink med barnet.Ser du skriver at du har måttet fjerne videoene.Så det mente din advokat. jeg er klar over at barnevern kan sette vrangsiden totalt til nå som dim har tatt barnet .så du er i en enorm press situasjon. det blir meg fortalt at det ikke burde være noe problem om du vil legge ut videoer så skal det finns utalige plasser du kan legge dem ut.Og barnefjernsssnokere vilikke ha sjangs å finne alle.Jeg vet ikke hvor dette er men jeg blir fortalt at det er svært mange plasser du kan legge dem ut. lykke til i morgen..det er sikker5t noen på forumet som kan fortelle deg hvorpå nettet det er.

Profile  

Post subject: hei
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 12:19 pm 

Savner_jenta_mi wrote:
Jeg kan nok ikke få en ny utredning nå, fordi jeg rett og slett ikke er i stand til å gjennomføre de nødvendige testene. Det eneste som går an, er å få scannet hjernen for å avkrefte schizofreni. Men jeg er i en så alvorlig krisesituasjon nå, at alt som har med IQ, hukommelse og reaksjonsevne å gjøre, vil jeg klare mye dårligere nå enn når saken er oppklart og alt faller på plass.

du må prøve og bygge deg opp. det måtte jeg gjøre for og ikke knekke sammen. og hvis du har schizofreni. så kan dem gi deg med. mot det.

Og de skulle heller ha foreslått hjelpe tiltak.

Tenker på deg. er på nettby og bare ta kontakt hvis du trenger og prate.
klem

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 12:41 pm 

Nina wrote:
Følgende skrev jeg i forrige uke:
Jeg har lest historien din og sett videoen som du har lagt ut på YouTube. Det de har gjort mot deg og Thea er skrekkelig, en forbrytelse!
Quote:
Du skal fastholde på din rett til å fortelle åpent og offentlig hvordan kommunen og mødrehjemmet har krenket din datter og deg. Du tjener på det i lengden. Hvis kommunen får holde på i det skjulte, så kan de finne på hva som helst (og det er nettopp det som skjer!).

Quote:
Det er fint hvis du også forteller navnet på bydelen som fører sak mot deg, og navnet på mødrehjemmet. Kort sagt: fortell hvem de er, de som har bidratt til å skille Thea fra deg.

- og navnet på denne advokaten du bruker.

Quote:
Det er synd og skam at advoktaten din har gjort følgende for å "hjelpe" deg:
1) Ikke krevd at Thea skal tilbakeføres inntil nemnda skal behandle saken
2) Bedt deg om å ta bort videoene fra nettet

Om videoene: Det er ikke farlig at barnevernet bruker mot deg at de ligger på YouTube. DET ER IKKE DET DE I UTGANGSPUNKTET HAR ANFØRT MOT DEG, så det kommer ikke til å spille noen rolle for saken at du har latt deg true til taushet. Tvertimot så vet barnevernet nå at de kan fortsette med å gjøre hva de vil mot deg uten at allmennheten får kjennskap til det. ET AV DINE viktigste kort var nemlig at du offentliggjorde saken din.

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Last edited by B. E. Bjorbekkmo on Wed Oct 22, 2008 1:17 pm, edited 2 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 12:43 pm 

Jeg ønsker deg lykke til i fylkesnemda. Men jeg tror du virkelig bør vurdere å bytte advokat.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 1:05 pm 
Superposter

Ja vurder bytte av advokat , ikke vil han kreve tilbake barnet før fylkesnemd . og dette med fjerning av videoer. ikke la deg presse til taushet.her kjører di bare over deg barnefjernet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 1:37 pm 
Site Admin

Advokaten tjener penger på å være nyttig idiot for det såkalte barnevernet.

Det er slik det gjerne er.

I praksis så har man da ikke noe advokat som kjemper for saken.

Jeg blir jo redd for at du skal begynne å fjerne også her. Det er jo helt vanlig at uvitende advokater krever også det.

Man presser dommere, advokater og det såkalte barnevernet til å oppføre seg, når man publiserer. Fjerner man det man har publisert, så kan dommerne hengi seg totalt i å være nyttige idioter for det såkalte barnevernet.

Jeg håper reglene her på forumet om å ikke slette, blir overholdt.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 2:00 pm 
Superposter

Synd at du lot deg presse til å fjerne videoene . Retten bør jo få se hvordan disse menneskene oppfører seg . Det er jo bevismatriell . La deg ikke presse til å fjerne noe mer. Syns det er rart advokaten din ikke kjører mer på for deg. Du har publisert en video, ja, to , og han burde støtte din sak, ser ut som han er en systemets rotte. Det som står her og videoene kan ikke skade din sak. Men derimot styrke den.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 2:31 pm 
Site Admin

Savner_jenta_mi wrote:

I fylkesnemnda taper folk i nærmere 90% av tilfellene. Jeg er ikke kjent med at den prosenten er verre for de som forteller om overgrepene. Snarere tvert imot.

Det virker ikke som om nærmere 90% av sakene som er her på r-b-v.net tapes. Men dette har jeg ikke statistikk på.

Det hjelper å kjempe knallhardt mot overgriperne.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 3:01 pm 

Det bv kan bruke imot meg om jeg lar videoene ligge på nett, er at jeg eksponerer personlige opplysninger som navn og fødselsdato, og ikke skjermer datteren min. Det jeg har skrevet her, blir stående, det kan jeg love. Og mer skal jeg skrive. Dessuten har jeg ikke fjernet historien min, bare navnene og bildene. Det jeg har fortalt, har spredt seg forskjellige steder :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 3:05 pm 

Ja det er veldig viktig å ha en advokat som er tøff og som vet hva han/hun driver med.
Jeg har hatt flere advokater som bare har gjort saken min verre. Han jeg bruker nå sier at hadde ikke jeg hørt på dårlige råd fra advokater og møtt han tidligere kunne Kristoffer vært hjemme.
De holder han i fosterhjemme fordi han har vært der så lenge :x
Han har ikke vært på besøk hos meg en eneste gang siden han flyttet.

Men saken min er nå bedre enn den har vært noen gang takket være en dyktig advokat som ikke lar seg plukke på nesen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Next