It is currently Thu Jun 19, 2025 3:18 pm

Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 20, 2008 8:36 pm 
Rang: Ivrig bruker

Jeg tror du kanskje skulle hatt en annen advokat.
Du har jo tatt imot hjelpetiltak før og da tok de jo barnet på akuttvedtak.
Skjønner ikke hvorfor advokaten din ikke har bedt om å få datteren din tilbake før saken skal opp

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Oct 20, 2008 8:57 pm 
Site Admin

På facebook?

Savner_jenta_mi wrote:
Støtt min kamp mot offentlige overgrep:
http://apps.facebook.com/causes/?m=c770124a

Jeg forstår at du vil få flest mulig til å lese, men det blir desverre kaotisk her. Derfor har jeg kopiert det over hit, og fjernet det andre.

Vil du ha mange såkalte "venner" på Facebok, kan du jo også sende PM til medlemmer.

Facebok må vi sattse mer på. At du arbeider for DIN sak der, og samler "venner", er en fordel for det vi alle kjemper for.

Jeg oppfordrer derfor flest mulig til å få seg en "Facebok-account" og å bli såkalt "friend", og at disse sprer budskapet videre til sine såkalte "friends".

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Oct 20, 2008 9:08 pm 
Superposter

Så lenge du står med den diagnosen klistra til deg... Og burde selvfølgelig bli kvitt den. Dette med hjelpetiltakosv evt. mødrehjem huff... Men nå er du helt uten barnet. Det er tross alt et skritt nærmere enn at di bare overtar barnet og flytter det langt vekk fra mor. Jeg syns ikke om dette opplegget, men lurer på om du må ta i mot det fordi det er makta som har tatt makta. Jeg er jo redd di ikke vil gi deg noen muligheter dersom du ikke tar imot alt dette unødvendige tullet, på en person som virker frisk. Men går det dit at det fører til samtidig utredning og du får bli kvitt diagnosen og får ditt barn hos deg. Så blir du friskmelt og kan ta ditt barn og dra hjem.

Fint du har sent mail til Vally Vegge. Enkelte må igjennom noe for å vinne, når først makta har glefsa til. Selv om en ikke liker det så kan hende det går ant å gjøre det slik. Det kan jo ikke vare evig om du blir kvitt diagnosen.

Jeg håper du har en bra advokat da. Lykke til i alle fall. Dette er vondt for deg. Måtte det gå bedre og bra på torsdag. Når du ikke får tid bli kvitt en slik alvorlig diagnose før fylkes nemda, da spørs det om ikke dette må til, i dette retts system vi har. Vi liker det ikke. Kanskje må du det for å få fred, og ditt barn tilbake.

Profile  

Post subject: Re: ...
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 1:32 pm 
Rang: Storbruker

Lena wrote:
Rett meg om jeg tar feil, dere som vet mer enn meg:

Har du fått vedtaket? Hvis ikke, kan det hende du har krav til å få babyen hjem med en gang!

Hvorfor skal du godta hjelpetiltak? Jeg kan ikke helt se at det er noe galt med deg, derfor lurer jeg...

Ja vedtaket har jeg fått... Det er ABSOLUTT ingenting galt med meg... Men om hjelpetiltak er det eneste som kan gi meg barnet tilbake, er jeg villig til å gå med på det...

Frøken Fryd wrote:
Jeg tror du kanskje skulle hatt en annen advokat.
Du har jo tatt imot hjelpetiltak før og da tok de jo barnet på akuttvedtak.
Skjønner ikke hvorfor advokaten din ikke har bedt om å få datteren din tilbake før saken skal opp

Hun har aldri nevnt dette som mulighet... Dessuten fikk jeg beskjed om at bv har mye mer makt enn advokater, til og med politi :evil: Dessuten, har jeg fått altfor lite tid med hjelpetiltak før de tok barnet. Kan hende de går med på å gi meg mer tid.

Turid Holta wrote:
Så lenge du står med den diagnosen klistra til deg... Og burde selvfølgelig bli kvitt den. Dette med hjelpetiltakosv evt. mødrehjem huff... Men nå er du helt uten barnet. Det er tross alt et skritt nærmere enn at di bare overtar barnet og flytter det langt vekk fra mor. Jeg syns ikke om dette opplegget, men lurer på om du må ta i mot det fordi det er makta som har tatt makta. Jeg er jo redd di ikke vil gi deg noen muligheter dersom du ikke tar imot alt dette unødvendige tullet, på en person som virker frisk. Men går det dit at det fører til samtidig utredning og du får bli kvitt diagnosen og får ditt barn hos deg. Så blir du friskmelt og kan ta ditt barn og dra hjem.

Fint du har sent mail til Vally Vegge. Enkelte må igjennom noe for å vinne, når først makta har glefsa til. Selv om en ikke liker det så kan hende det går ant å gjøre det slik. Det kan jo ikke vare evig om du blir kvitt diagnosen.

Jeg håper du har en bra advokat da. Lykke til i alle fall. Dette er vondt for deg. Måtte det gå bedre og bra på torsdag. Når du ikke får tid bli kvitt en slik alvorlig diagnose før fylkes nemda, da spørs det om ikke dette må til, i dette retts system vi har. Vi liker det ikke. Kanskje må du det for å få fred, og ditt barn tilbake.

Poeng der... Hvis jeg må bo på mødrehjem, så skal jeg selvfølgelig jobbe med å få vekk diagnosen. Begynner allerede imorgen, da jeg skal ta skjemaet jeg fikk, med til behandlerne. Så tar vi det derfra. Nekter de å få diagnosen fjernet, blir det nok en mer langvarig prosess men tilslutt kommer jeg til bv med papir på at jeg er frisk, og da må de la meg flytte hjem igjen, og aldri prøve å ta meg mer!

Har skrevet om saken min på nettby, noe som ble lest over 18 000 ganger, dette resulterte i at jeg nå drukner i brev og gjestebokinnlegg... Hehe... Men jeg er glad for at jeg har nådd fram til så mange :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 2:44 pm 

Hei,og kjære deg! Flott at du skriver her på forumet,for det er godt å få satt ord på det.Bruk venninnene dine,familien ,og alt du har av nettverk.Det er nå du må være sterk.Ta det rolig og ta en dag om gangen.

Dere var nydelige begge to både du og den vesle datteren din.Du skulle hatt positiv oppbakking,og oppmuntring på mødre hjemmet.De skulle sagt dette klarer du,når det gjaldt ammingen.Har selv god erfaring med amming,og klart det virker inn psykisk på melken,og at en må ha trygghet og nok søvn for å produsere melk, og et sultent barn.

Du skulle fått hjelp av dem til å lykkes i ammingen,og det hadde vert å bare la henne få die oftere så hadde melken tatt seg opp igjen.
Men saken er at for disse folka så betyr ikke det noe,flaske melk er visst best for dem,for så har de jo hele kontrollen.

Klart du var et lett offer for dem ung og sårbar som du er.Flott du har kontaktet barnefaren,dere må stå sammen om dette. lykke til dere alle mor,far og barn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 4:47 pm 

Fjerna en dobbelpost her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 5:18 pm 
Superposter

lykke til torsdag i fylkesnemda

Profile  

Post subject: Om oppfølgingsvideoen youtube.
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 8:02 pm 

Prøvde youtube, for å se oppfølgingsvideoen "første møte" der Savner_jenta_mi har lagt ut. Det står "no longer available", er det flere som har dette problemet?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 8:04 pm 
Site Admin

Sensur av barnevernsofre er helt uakseptabelt!

Har sosiobablerne fått de til å fjerne videoen, så finnes det en mengde andre steder å legge den ut.

Kom igjen med forslag, folkens!

[EDIT:] Kona fant videoen. Men er det to?

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Last edited by Arild Holta on Tue Oct 21, 2008 8:08 pm, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject: Re: Om oppfølgingsvideoen youtube.
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 8:06 pm 

athene wrote:
Prøvde youtube, for å se oppfølgingsvideoen "første møte" der Savner_jenta_mi har lagt ut. Det står "no longer available", er det flere som har dette problemet?

Jeg får sett dem begge...

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Oct 21, 2008 10:56 pm 

OK, takk for svar, det er meeeget tregt nett her, har vært de siste dagene. Det kan være noe med nettet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 6:33 am 

[EDIT:] Kona fant videoen. Men er det to?[/quote]

Her er den andre: http://uk.youtube.com/watch?v=ulgmv6zSaZI

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 6:49 am 
Superposter

di har ikke fjerna videoene fant begge to

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 8:03 am 
Superposter

leste at det var din psykiater og psykiatrisk helsepersonell som angidde deg til barnevern bak din rygg. ja meldinger foregår bak ryggen på folk ingen spør om åfå tilatelse til å angi mennesker . angiver kultur. men barnevern når di har såkalt undersøkelsesak da er det barnefjern som springer rundt og innhenter opplysninger her og der.og det finns ingen plass de kan nekte barnerøverne innpass. di ringer gladelig rundt overalt. di gjerne gjør hus til hus aksjon for å spørre ut om folk . di renner dørene ned på skoler. for å innhent e info. tvinger barna iskolen til samtale med seg.barnevern har ingen grenser.atpåtil lygerog forvrenger di alt. foreldreharere og barnerøvere bare for at barn skal få det værre . et fælt liv til barn har di å gi.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 10:08 am 

Etter å ha snakket med advokaten, måtte jeg dessverre fjerne videoene da disse kan lett brukes mot meg. Noen har sladret til bv om at jeg hadde lagt de ut nemlig... Og en ting til, de inneholder navn og fødselsdato, noe som ikke er trygt å la ligge på nettet. Men videoene har gjort sitt og spredt et viktig budskap.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Next