Da jeg bodde i fosterhjem som 16 i 9mnd tid, fikk jeg borteboer stipend. Heldige meg, rett inn på barnevernet i Melhus' konto for å dekke noen av utgiftene de fikk pga meg. Men fikk selvsagt noen klær, cd spiller, sengeutstyr når jeg flyttet inn, på tvang (frivillig tvang selvsagt). Og en tobakk i uka

Satan så dyrt sånt er eller?
Det hadde jeg vist skrevet under på var ok. Det vil jeg si at det hadde jeg ikke.
Når de slapp meg som 16 åring (selvsagt fordi jeg var så vrang og uhelbredelig) hadde jeg kun sos stønaden kjæresten min som var 8 år eldre fikk, å leve av.
Null hjelp fra noen, eller null hjelp som jeg trengte kan man si. Men stipendet mitt var vel brukt opp da? hehe...
Får og si at bv og fosterhjemmet viste at han var så mye eldre, og var tidligere straffet, for biltyverier, og narkotika, og vold mot tidligere kjærester...
Som sta og vill tenåring tok jeg de valg jeg har tatt, utfra omstendigheter, utrygghet og opprør, skapt av bv,men jeg levde de ut, med konsekvenser og alt!
Lært meget, er trygg og balansert. Jeg klarte meg og har nå suksess og lykke i mitt liv på tross av bv, (unntatt selvsagt når det gjelder mitt barn i fosterhjem)
Folk reiser seg mot bv, av alle som ser bvs galskap så er det noen som gjør seg synlige, men det er mange mange flere, også folk som ikke har vært borti bv, annet enn å ha hørt og lest.
Fornuften ulmer i dette lange land. Jeg har tro på at fornuften, folkevett og folkeskikk seirer over denne galskapen