Para Noid wrote:
Jeg har vært fattig hele livet. Men jeg fikk meg da utdannelse. Problemet er at ingen vil ansette meg så lenge jeg har ruser meg. Jeg tror alle her vet at jeg ruser meg.
Så slutt og rus deg da!
Para Noid wrote:
Barnevernet kom fordi samboeren min kan være ganske voldelig. Jeg har ikke sett at han slår barna, men jeg har begynt å lure litt.
Det var pappen dems som sendte dem etter meg. Også sa de noe om at kattene mine var ett problem. Det blir jo litt vanskelig å holde det rent når man har katter, men det skjønner det ikke. De vil bare mase på meg og gjør meg redd.
Det er typisk at "barnevernet" synes kattene er et større problem enn at samboeren din slår barna. De synes å mangle vesentlige deler av hjernen og har derfor uoverstigelige problemer med logisk tenkning.
Jeg foreslår at du kvitter deg med den voldelige samboeren. Han er ikke far til barna dine. Kanskje du kan lappe sammen forholdet til pappa'en til barna? Det er synd at han kontakter djevlene i "barnevernet" når du trenger hjelp. Hos dem er det nemlig ingen hjelp å få. De er kun ute etter å rive ned og ødelegge. Det er det eneste de kan.
Det er viktig at du kutter ut rus. Dersom du har kommet ut av kontroll, så må du nok kutte ut helt. Det er forskjell på å være rusbruker og rusmisbruker. Dersom man har krysset grensen, er totalt avhold eneste løsning.
Den eneste "hjelpen" imbesillene i "barnevernet" vil gi deg, er å plassere barna dine i fosterhjem. Vær klar over at mange rusmidler fører til depresjon. Begynn og tren isteden. Du kan selv ta grep i livet ditt. De hjernedøde kvinnemenneskene i "barnevernet" vil ta fra deg livet og knuse alt rundt. De er perverse og destruktive. De ruser seg på å ødelegge livene til andre.
Jeg er neimen ikke sikker på om du bløffer eller ikke. Kombinasjonen av rus, voldelig samboer, psykisk lidelse (depresjon/paranoia) og dårlig renhold i heimen, høres ut som reinspikka "barneverns"-propaganda. Det er slike tilfeller som deg "barnevernet" ynder å trekke frem for å rettferdiggjøre sin eksistens. Headingen "Flaks at jeg fant dere!" i kombinasjon med nick'et "Para Noid" er også litt for utstudert til å virke tilfeldig. Det er mulig at du er en av disse gærne pissologene som har sitt virke på bv-institusjoner.