Diamanten wrote:
Dette skrev du:
Arild wrote:
homseorganisasjonene tilføres svært mye penger pr person
I forhold til tema var det vel strengt tatt du som gjorde det til det.
Ja, og du svarte med at jeg hadde gitt inntrykk av at
homsene fikk mye penger. Så langt jeg vet deles ikke penger ut til homser, men til organisasjoner. Det er forskjell på individer og organisasjoner. Jeg snakket om organisasjoner. Og poenget var at pengene styrker holdninger om at man kan stjele andres barn.
Men kanskje homsene er edlere enn alle andre i Norge, og bør hvitmales når de vil være med på barnefjernernes overgrep?
Diamanten wrote:
Arild wrote:
Når jeg diskuterer med dem, så agiterer de sterkt for stjeling av barn fra biologisk familie.
Jeg har ikke samme erfaring, med ditt utsagn blir alle homofile en homogen gruppe som vil stjele barn og det er en påstand jeg finner en smule drøy.
Jeg kan godt snakke om en gruppe uten at det gjelder hvert individ. Jeg kritiserer ofte pressen og journalister som gruppe. Det betyr ikke at alle
individ, hver journalist, nødvendigvis er inkludert i kritikken. Man kan snakke om nordmenn som gruppe mht den norske selvgodheten. Det betryr ikke at hvert
individ i Norge er selvgode.
Diamanten wrote:
Hvilke organisasjoner sikter du til?
Tja, nå har jo du gitt inntrykk av å kunne noe om dette, så hvorfor spør. Ikke gidder jeg å lete etter navnt og tall som jeg tidligere har registrert.
Poenget er at vi har et voksende problem etter hvert som homseorganisasjonene venner opinionen til at de skal kunne overta biologiske foreldre sine barn. Da har barnevernet raskt noen hundre flere fosterpersoner.
Jeg er ikke imot at homser adopterer, selv om jeg er svært skeptisk til adopsjon grunnet at det skader mange barn og biologiske foreldre. Men det er bedre at et barn vokser opp med to homsepappaer enn at det dør voldtatt i en bakgate i et u-land.
Grunnen til at jeg blir irritert, er at det virker som om uttalelsene mine skal "spisses" slik at jeg tillegges meninger jeg ikke har. Det må være mulig å kritisere også homser som roper etter mer barnefjerning,
på samme måte som man kan kritisere alle andre som vil har stjeling av andres barn. Jeg forsøker å ikke ha noen hellige kyr.