Raven Emerald wrote:
Nei, for å være seriøs: Et av argumentene fra nemnda, var at de var usikre på hvor stabil jeg er, på tross av at min sykepleier sa at jeg er veldig stabil og også kommer til å forbli det. Og OM jeg mot formodning skulle få tilbakefall, så har jeg tett oppfølging, og kommer til å bli "fanget opp" av mental helsetjeneste.
Jeg mener at denne sykepleieren din ikke er kompetent til å uttale seg om slikt. Hun har ingen medisinsk utdannelse og har som oppgave å
pleie syke mennesker, ikke
behandle dem.
Hva slags pleie er det du får av henne? Jeg går ut i fra at du ikke er sengeliggende. Kan du ikke heller snakke med en venninne fremfor denne "hjelperen". Jeg er redd for at det bare skader deg å opprettholde kontakt med en person som kaller seg "psykiatrisk sykepleier". Snakk heller med frisøren din, for da slipper du å bli unødig diagnostisert av mennesker som likevel ikke har mer greie på diagnoser enn en hvilken som helst annen person.
Du skal være klar over at de som har ansettelse i det såkalte "barnevernet" ofte har full tillitt til psykisk ustabile meldere av bekymring. De klarer ikke å identifisere meldere som selv er psykisk ustabile. Disse melderne betrakter barnetraffickerne som troverdige og pålitelige kilder. Det sier litt om hvor mye synsing det er innen barnetraffickbransjen.
Så vidt jeg vet har du ikke skadet barna dine på noen som helst måte. Tvertimot er det barnetraffickerne som har skadet barna ved å plassere dem på barnehjem når de har foreldre. Det er et grovt overgrep mot barna å ta fra dem foreldrene.
Istedenfor å gjøre deg selv til et lydig offer med diagnose, så bør du satse på å ta ansvar for ditt eget liv og ikke akseptere denne såkalte "psykiatriske sykepleierens" dom over deg selv. I Norge har vi fått et uttall småkonger og smådronninger som er selvutnevnte eksperter på det meste. I virkeligheten er ikke disse personene eksperter på noe som helst.
Det er veldig beklagelig at nemnden ikke gav dere barna tilbake. Dessverre skal man ha en
meget god sak for å vinne frem. Ved minste lille tvil dømmer nemnden i favør av barnetraffickerne.
Det er fint at dere har påklaget til tingretten. Forsøk om du ikke kan friskmelde deg selv imellomtiden. Det er et stort drawback å komme i retten med en psykiatrisk sykepleier på slep. Gi henne fyken. Hun er ingen hjelp, men vil medvirke til at barna dine blir fratatt deg for godt.
Dersom du virkelig er syk, så ta kontakt med en lege.