FREDRIKSTADSAKEN wrote:
Det burde bli ordnet med advokat for din søster,om alt dette hadde vært ordnet på forhånd,så burde hun kanskje ha rømt om hun blir utsatt for overgrep i fosterhjemmet,prøvd å latt det bli en mediasak.De som stikker av blir vel etterlyst via media av bv,bare en tanke,de fleste har jo en de kan gjemme seg hos,noen som fosterforeldrene ikke vet om.
Fosterforeldrene er venner av foreldrene, så det blir vanskelig å finne noen som hun kan være hos uten at fosterforeldrene får vite det. Du skriver at hun kan rømme, det har hun prøvd, og da kom politiet og hentet henne.
FREDRIKSTADSAKEN wrote:
Meget mulig at foreldrene dine er redde for å miste minstejenta,men når din søster er bortplassert så har de vel samvær med hu og de har vel fått vite hva som foregår,burde ta affære uansett.
Foreldrene våre tar ikke beskyldningene på alvor, nettopp fordi fosterfar/mor er venner av dem. De tror mer på voksne mennesker som har løyet før, enn på jenta deres som aldri har løyet.
Søsteren min kommer til meg, men jeg er helt tom for ideer til hva jeg kan gjøre så lenge jeg ikke kommer frem noen plass i det offentlige systemet...