It is currently Wed Jun 18, 2025 10:51 am

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 7:23 pm 
Site Admin

Anne Lise Bangsund og Venche Abel spilte samme spillet hos oss. Lenge etter at utrederne/fagfolkene hadde bedt dem holde seg borte fra oss, så dro de med seg politi i mengder på besøk hos oss, under påskudd av frykt.

Det er selvsagt et spill for å få mer favør i rettsaker, hos politiet og ledelse i kommunen og klovner i psykiatrien i Vefsn.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject: Re: Plakatopphenging med barnefjernere i hælene!! :-)
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 7:35 pm 
Superposter

bjørn erik wrote:
-kanskje jeg kan slå følge en dag ,meg er de så "redde" at jeg har fått BESØKSFORBUD [/size]mot- sitat ; [b]å oppsøke ,å forfølge og på noe vis ta kontakt med Sosialtjenesten i Vefsn kommunes Rådhus herunder også kontakt utenfor arbeidsted med Anne Lise Bangsund ,Randi Slaatrem ,Elisabeth Wulff Hansen ,alle ansatt i barnevernstjenesten

Akkurat som om du skulle ha lyst til å besøke dem etter hva de har gjort mot deg.

Går det ikke an å ilegge barnevernet besøksforbud?

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 12, 2007 3:45 pm 
Rang: Storbruker

Quote:
. .. . he he
-kanskje jeg kan slå følge en dag ,meg er de så "redde" at jeg har fått BESØKSFORBUD
mot- sitat ; å oppsøke ,å forfølge og på noe vis ta kontakt med Sosialtjenesten i Vefsn kommunes Rådhus herunder også kontakt utenfor arbeidsted med Anne Lise Bangsund ,Randi Slaatrem ,Elisabeth Wulff Hansen ,alle ansatt i barnevernstjenesten

Dersom Bjorbekkmo har behov for kontakt med Sosialtjenesten i Vefsn må han kontakte politiet for bistand til dette.

Videre omfatter forbudet Valter Sivertsen og Aud Sivertsen samt deres barn og fosterbarn.
Forbudet gjelder også kontakt med nevnte personer på deres arbeidsplasser eller annet sted
-sitat slutt.

Sitatet er kun et korrekt gjengitt utdrag :)

Var i tingretten idag for å "gjøre rede for meg" i anledning automatisk anke med krav om opprettholdelse av besøksforbudet -kravet ble avvist!

-der kom det frem at det såkallte barnevernet samme dag! som barna ble hentet på skolen og i barnehagen hadde de visstnok mottatt en telefon fra en "klient" ? -der det skulle ha blitt opplyst at jeg hadde "klikket" og dermed så denne "klienten" det nødvendig å ringe og "advare" bangsund m.fl
Jeg var ikke i kontakt med noen andre enn barnas nærmeste familie (min samboer og hennes foreldre) på flere dager etter at de hadde tatt de.
Ved nærmere ettertanke . . ...noe helsepersonell da min samboer fikk en reaksjon som følge av overgrepet mot hennes barn -men det vet jeg hvem er . . .

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 12, 2007 4:10 pm 
Site Admin

Bangsund kan gjerne kalles patologisk løgner. "Patologisk" er imidlertid et uttrykk fra helsevesenet. Jeg tror ikke mennesker som Bangsund er syke. De er "bare" forferdelige fordi de gjør gale valg.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject: Det har klikket
PostPosted: Mon Mar 12, 2007 5:08 pm 
Superposter

bjørn erik wrote:
Var i tingretten idag for å "gjøre rede for meg" i anledning automatisk anke med krav om opprettholdelse av besøksforbudet -kravet ble avvist!

-der kom det frem at det såkallte barnevernet samme dag! som barna ble hentet på skolen og i barnehagen hadde de visstnok mottatt en telefon fra en "klient" ? -der det skulle ha blitt opplyst at jeg hadde "klikket" og dermed så denne "klienten" det nødvendig å ringe og "advare" bangsund m.fl
Jeg var ikke i kontakt med noen andre enn barnas nærmeste familie (min samboer og hennes foreldre) på flere dager etter at de hadde tatt de.
Ved nærmere ettertanke . . ...noe helsepersonell da min samboer fikk en reaksjon som følge av overgrepet mot hennes barn -men det vet jeg hvem er . . .

Kanskje Bangsund hadde fått en av kollegene sine til å ringe seg på interntelefonen. Da har hun sine ord i behold, sånn circa.

Det minner med nesten om Linn Skåber i "Hjerte til hjerte".

Linn som Bangsund: Du ta og ring meg!

Sekretæren: Men du står jo her.

Linn som Bangsund: Ta og ring meg likevel og si "nå har det klikket for ham".

Sekretæren: "Nå har det klikket for ham"?

Linn som Bangsund: Ja, bare ring og si det!

Sekretæren løfter nølende av telefonrøret og slår internnummeret inn til Linns kontor. Linn som Bangsund løper inn på kontoret og løfter opp røret.
Hun blir likblek.

Linn som Bangsund: Vi må ringe politiet!

Sekretæren: Hvorfor det?

Linn som Bangsund: Det har klikket for ham!

Sekretæren: Hvem har det klikket for?

Linn som Bangsund: Bare glem det. Jeg ringer politiet og ber dem iverksette besøksforbud.

Linn som Bangsund ringer til politiet: Jeg fikk en oppringning om at han hadde klikket og nå vil jeg ha politibeskyttelse.

Politiet: Det skal vi ordne.

Linn som Bangsund: :wink:

*

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2