bjørn erik wrote:
Var i tingretten idag for å "gjøre rede for meg" i anledning automatisk anke med krav om opprettholdelse av besøksforbudet -kravet ble avvist!
-der kom det frem at det såkallte barnevernet samme dag! som barna ble hentet på skolen og i barnehagen hadde de visstnok mottatt en telefon fra en "klient" ? -der det skulle ha blitt opplyst at jeg hadde "klikket" og dermed så denne "klienten" det nødvendig å ringe og "advare" bangsund m.fl
Jeg var ikke i kontakt med noen andre enn barnas nærmeste familie (min samboer og hennes foreldre) på flere dager etter at de hadde tatt de.
Ved nærmere ettertanke . . ...noe helsepersonell da min samboer fikk en reaksjon som følge av overgrepet mot hennes barn -men det vet jeg hvem er . . .
Kanskje Bangsund hadde fått en av kollegene sine til å ringe seg på interntelefonen. Da har hun sine ord i behold, sånn circa.
Det minner med nesten om Linn Skåber i "Hjerte til hjerte".
Linn som Bangsund: Du ta og ring meg!
Sekretæren: Men du står jo her.
Linn som Bangsund: Ta og ring meg likevel og si "nå har det klikket for ham".
Sekretæren: "Nå har det klikket for ham"?
Linn som Bangsund: Ja, bare ring og si det!
Sekretæren løfter nølende av telefonrøret og slår internnummeret inn til Linns kontor. Linn som Bangsund løper inn på kontoret og løfter opp røret.
Hun blir likblek.
Linn som Bangsund: Vi må ringe politiet!
Sekretæren: Hvorfor det?
Linn som Bangsund: Det har klikket for ham!
Sekretæren: Hvem har det klikket for?
Linn som Bangsund: Bare glem det. Jeg ringer politiet og ber dem iverksette besøksforbud.
Linn som Bangsund ringer til politiet: Jeg fikk en oppringning om at han hadde klikket og nå vil jeg ha politibeskyttelse.
Politiet: Det skal vi ordne.
Linn som Bangsund:
*