It is currently Thu Apr 25, 2024 6:13 pm



Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Plakatopphenging med barnefjernere i hælene!! :-)
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 3:52 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
Plakatopphenging med barnefjernere i hælene!! |-D [/face]


Organisert forfølgelse, overvåking og nedriving av plakater er den nye formen for dugnad i det såkalte barnevernet i Vefsn.

Lovlig er det ikke. Men når har barnefjernerne brydd seg om lover?


Min kone var ute. Hun og andre har hengt opp noen plakater mot barnefjernsgalskap den senere tid. Hun kom til meg og fortalte at fagleder i det såkalte barnevernet, Anne Lise Bangsund og en annen dame gikk like bak henne. Når kona svingte, flere plasser, så svingte også duoen Bangsund & co. De snudde mot byen igjen når kona gikk inn.

Litt overrasket fortalte hun meg om dette.

I går hadde Bangsund tutet på henne fra sin lille bil. Bangsund snudde seg trill rundt etter henne med et digert bangsundglis. Hun svingte deretter og kom kjørende mot min kone, tydligvis for å demonstrere.

En av mine sønner, en på 12 år, var også ute i dag. Han observerte Bangsund ca 300 meter bak min kone. Dette fortalte han oss voksne om.

Så skjedde det utrolige. Bangsund og sosialleder i Vefsn, Wenke Abel, kom bakfra og gikk opp på siden av min kone. De bar på plakater de hadde revet ned. Rasende kjeftet de min kone opp fordi hun hengte opp plakater mot barnefjernerne. Om de skalv av raseri eller av 10 kuldegrader, vites ikke. Min kone fikk beviser - nedrevne plakater - med seg hjem.

Før de dro fra min kone, sa Anne Lise Bangsund: - Kom, vi finner flere plakater vi river ned.

Sosialleder, fagleder i det såkalte barnevernet og flere, driver vandalisme; de forfølger min kone for å rive ned plakater hun henger opp.

Taktikken er altså å psyke ned de som henger opp plakater. De er ganske desperate etter at det ikke lengre nytter å anmelde plakatene. Politiet henla som kjent saken og leverte PC-utstyret mitt tilbake etter 15-16 måneder.

Det er selvsagt ikke behagelig med slike opplevelser. Tro om jeg må få frem bildene av Bangsund og Abel tydligere på plakatene.

:twisted: :twisted: :twisted:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 5:04 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Ja, når de er ute og river ned plakater og plager din familie med kritikk av plakatene, da er de ihvertfall ikke ute i privat øyemed hvor de kan kreve å beskyttes av "privatlivets fred". Det er vel snarere en slags del av deres arbeid, det der?

Hils din kone! Fint opplysningsarbeid hun driver.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Barnevernet på krigsstien
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 5:08 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
 
Ja, når de er ute og river ned plakater og plager din familie med kritikk av plakatene, da er de ihvertfall ikke ute i privat øyemed hvor de kan kreve å beskyttes av "privatlivets fred". Det er vel snarere en slags del av deres arbeid, det der?

Hils din kone! Fint opplysningsarbeid hun driver.

  


Kanskje barnevernet bør få trykket sine egne plakater med teksten:

Skutt blir den som kritiserer eller motarbeider det kommunale barnevernet i den øyemed å advare foreldre mot å ta kontakt.

Barneverndepartementet

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Skjult Camara
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 5:20 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu May 04, 2006 4:36 pm
Posts: 107
Location: Fakse.DK
Arild
Hvad med ubemærket at filme episoderne helst med lyd ????????????????

_________________
svend-aage
Godhavnsdreng


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Skjult Camara
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 6:31 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
svend-aage wrote:
Arild
Hvad med ubemærket at filme episoderne helst med lyd ????????????????

Vi vurderer slike muligheter.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 7:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Hva med å lage en plakat hvor dere beskriver det inntrufne i korte trekk? Overskrift: ett eller annet om at bv hindrer ytringsfriheten.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Fristelser.
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:08 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg gav etter for fristelsen!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:13 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
MH Skånland wrote:
 
Hva med å lage en plakat hvor dere beskriver det inntrufne i korte trekk? Overskrift: ett eller annet om at bv hindrer ytringsfriheten.

  


Vurderer å lage noe med bilder av begge de overivrige damene. De var rasende fordi det var bilder av dem på noen av plakatene. Om det blir generalisert litt på den eller en annen, så kan vi jo få bildene ut over det ganske land. Får se...

Jeg underer også på om man kunne lage plakater hvor man kan legge inn bilder selv, av lokale barnefjernsfantaster. Det finnes jo mange brukbare gratisprogram som kan brukes til formålet. Windows enkle tegneprogram, Paint, er brukbart nok.

Hodet mitt er stapp fullt av ideer. Tiden derimot... Etter hvert som vi blir flere, vil vi kunne fordele arbeidsoppgaver, og sammen bli en fleksibel og målrettet nasjonal (og noe utover...) aksjonsgruppe. Dette i samarbeid med alle gode krefter.

Hei, der ute! Er det noen som liker å kjenne adrenalinet i blodet og aksjonere, eller vil du jobbe skjult... Satts på r-b-v.net! :D

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fristelser.
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:15 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mona Lygre wrote:
Jeg gav etter for fristelsen!


Joda, det er der hun og venninen hører hjemme. :twisted:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnevernet på krigsstien
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:22 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
agrippa wrote:
MH Skånland wrote:
 
Ja, når de er ute og river ned plakater og plager din familie med kritikk av plakatene, da er de ihvertfall ikke ute i privat øyemed hvor de kan kreve å beskyttes av "privatlivets fred". Det er vel snarere en slags del av deres arbeid, det der?

Hils din kone! Fint opplysningsarbeid hun driver.

  


Kanskje barnevernet bør få trykket sine egne plakater med teksten:

Skutt blir den som kritiserer eller motarbeider det kommunale barnevernet i den øyemed å advare foreldre mot å ta kontakt.

Barneverndepartementet


Vi skulle vel hatt en "etterlyst-plakat" i god gammel vesteren-stil. Der kunne bv etterlyst barnevernsmotstandere av ymse typer. Dusør kunne jo vert manglende barnevernsinnblanding eller noe annet i "den dur".

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: "Glamourmodellen" Abel på hjemmebesøk
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:29 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Vurderer å lage noe med bilder av begge de overivrige damene. De var rasende fordi det var bilder av dem på noen av plakatene.


Ingen av de to barnevernskvinnene Bangsrud og Abel kvalifiserer til tittelen "dame". Det er snarere to førkjer som ikke utviser normal anstendighet. De har ingenting med å fotfølge din kone, som bruker sin ytringsfrihet til å spre budskapet om det totalitære barnevernet, som har trakassert hennes familie i snart tyve år.

Flere bilder av de to overgriperne er en god idé slik at foreldre kan advares. Målet må være å få nedlagt barnevernet på Helgeland slik barnevernsvakten ble nedlagt i Fredrikstad.

Du kan jo bruke bildet som din kone tok, av barnevernskvinnen Abel på husinkvisisjon med halve puppestellet sitt ute.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Ja, hvorfor ikke i ytringsfrihetens navn lage en plakat hvor dere oppfordrer barnevernet til å lage egne plakater hvor de protesterer mot deres plakater?:

"Vær med, vær med, kjære barnevern! Støtt ytringsfriheten!"

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Plakat-krigen på Helgeland
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 8:50 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
  
Ja, hvorfor ikke i ytringsfrihetens navn lage en plakat hvor dere oppfordrer barnevernet til å lage egne plakater hvor de protesterer mot deres plakater?:

"Vær med, vær med, kjære barnevern! Støtt ytringsfriheten!"

  


Plakatene kan stå side ved side slik at befolkningen på Helgeland kan sammenligne dem.

Det blir en utmerket mulighet for barnevernet til å markedsføre sitt storartede tilbud til barnefamilier.

Barnevernet har så mye penger at de har råd til å ta ut helsides annonser i dagspressen.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Plakat-krigen på Helgeland
PostPosted: Sun Jan 14, 2007 9:04 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
agrippa wrote:
Barnevernet har så mye penger at de har råd til å ta ut helsides annonser i dagspressen.


For et par år siden hadde barnevernet en helside i BT. De søkte etter flere fosterforeldre. Og nysgjerrigper Mona ringte til BT og sa at hun godt kunne tenke seg en helside, og spurte etter prisen:

70.000,- kr. eks. moms.

Barnevernet kunne fått mange brukbare plakater for de pengene. Og greit nok, jeg hadde fått et hardt, men billig do-papir.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Plakatopphenging med barnefjernere i hælene!! :-)
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 5:19 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Arild Holta wrote:
[face=Arial]
Plakatopphenging med barnefjernere i hælene!! |-D [/face]


Organisert forfølgelse, overvåking og nedriving av plakater er den nye formen for dugnad i det såkalte barnevernet i Vefsn.

Lovlig er det ikke. Men når har barnefjernerne brydd seg om lover?


Min kone var ute. Hun og andre har hengt opp noen plakater mot barnefjernsgalskap den senere tid. Hun kom til meg og fortalte at fagleder i det såkalte barnevernet, Anne Lise Bangsund og en annen dame gikk like bak henne. Når kona svingte, flere plasser, så svingte også duoen Bangsund & co. De snudde mot byen igjen når kona gikk inn.

Litt overrasket fortalte hun meg om dette.

I går hadde Bangsund tutet på henne fra sin lille bil. Bangsund snudde seg trill rundt etter henne med et digert bangsundglis. Hun svingte deretter og kom kjørende mot min kone, tydligvis for å demonstrere.

En av mine sønner, en på 12 år, var også ute i dag. Han observerte Bangsund ca 300 meter bak min kone. Dette fortalte han oss voksne om.

Så skjedde det utrolige. Bangsund og sosialleder i Vefsn, Wenke Abel, kom bakfra og gikk opp på siden av min kone. De bar på plakater de hadde revet ned. Rasende kjeftet de min kone opp fordi hun hengte opp plakater mot barnefjernerne. Om de skalv av raseri eller av 10 kuldegrader, vites ikke. Min kone fikk beviser - nedrevne plakater - med seg hjem.

Før de dro fra min kone, sa Anne Lise Bangsund: - Kom, vi finner flere plakater vi river ned.

Sosialleder, fagleder i det såkalte barnevernet og flere, driver vandalisme; de forfølger min kone for å rive ned plakater hun henger opp.

Taktikken er altså å psyke ned de som henger opp plakater. De er ganske desperate etter at det ikke lengre nytter å anmelde plakatene. Politiet henla som kjent saken og leverte PC-utstyret mitt tilbake etter 15-16 måneder.

Det er selvsagt ikke behagelig med slike opplevelser. Tro om jeg må få frem bildene av Bangsund og Abel tydligere på plakatene.

:twisted: :twisted: :twisted:


. .. . he he
-kanskje jeg kan slå følge en dag ,meg er de så "redde" at jeg har fått BESØKSFORBUD
mot- sitat ; å oppsøke ,å forfølge og på noe vis ta kontakt med Sosialtjenesten i Vefsn kommunes Rådhus herunder også kontakt utenfor arbeidsted med Anne Lise Bangsund ,Randi Slaatrem ,Elisabeth Wulff Hansen ,alle ansatt i barnevernstjenesten

Dersom Bjorbekkmo har behov for kontakt med Sosialtjenesten i Vefsn må han kontakte politiet for bistand til dette.

Videre omfatter forbudet Valter Sivertsen og Aud Sivertsen samt deres barn og fosterbarn.
Forbudet gjelder også kontakt med nevnte personer på deres arbeidsplasser eller annet sted
-sitat slutt.

Sitatet er kun et korrekt gjengitt utdrag :)

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]