It is currently Wed Jun 18, 2025 3:11 pm

Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Fremdeles på intitusjon :(
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 10:26 am 
Rang: Ivrig bruker

Den stakkars 11 åringen sitter fremdeles på institusjon for vanskeligstilte barn, hun som er skoleflink og aldri hatt problemer. Der hun er nå kastes det stoler og kniver rundt, hun blir mobbet for hudfargen sin, dette er barnets beste iflg BV V/ Rakel Johansson og Adele Wiig Moen.
Bv tar et møte, der 11 åringen er alene uten verge, på møtet viser de en video fra Gambia og av halvsøstrene hennes, for å overtale henne til å flytte, men hun vil IKKE.
De vil også at hun skal reise til Gambia 14 dgr i julen, til tross for at passet hennes er beslaglagt og at det er en midlertidig dom som sier at moren må samtykke i flytting/reise, selv rettskraftige papirer stopper ikke Bv, hva om jenta ville reise i julen da.... Bv får ikke ut passet hennes, pga dommen.
Rakel Johansson og Adele Wiig Moen kan jo ikke være riktig kloke, de burde ikke få sitte i jobbene sine, dette begynner å se rasistisk ut.
Mobiltlf får hun ikke tilbake fordi, mormor, morfar og tante sender så mye meldinger som 11 åringen ikke har godt av, dette er ikke sant sier jenta selv.
Nå får hun heller ikke ringe mamman sin (som har 50% foreldreansvar) 1 gang om dagen slik det var, nå får hun kun ringe hvis det er noe spesiellt, men kan ringe til gambia så mye hun vil, de to jæ.... terroristene har jo 0 hjernekapasitet.
Hun fikk beskjed om at hvis hun ikke reiste til gambia i julen, så ble hun alene på institusjonen, de andre barna skulle hjem, skjønner ikke hvordan de skal få sendt henne ut av hjemlandet sitt, kan de bare utstede nytt pass tro, kjøre over den midlertidige rettsavgjørelsen?

http://www.opprop.no/opprop.php?id=bv

Last edited by Marna on Sat Dec 09, 2006 11:23 am, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 10:49 am 
Site Admin

Det såkalte barnevernet går over lik for å få viljen sin igjennom. De kriminelle bv-menneskene skulle vert rensket bort fra samfunnslivet. Fengsel burde være en naturlig del av disse sine liv. De har ingen respekt for annet enn egen forskrudd ideologi.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject: Re: Fremdeles på intitusjon :(
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 11:36 am 
Superposter

Marna wrote:
Rakel Johansson og Adele Wiig Moen kan jo ikke være riktig kloke, de burde ikke få sitte i jobbene sine, dette begynner å se rasistisk ut.

Jeg tror jeg må gjenta at det ikke er noe usedvanlig ved Johansson og Moen, Marna. Det er heller ikke rasistisk. Dette er vanlig barnevern i Norge, og utøves overfor lyshårete, lyshudete også, på akkurat samme måte.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 12:06 pm 

Quote:
Jeg tror jeg må gjenta at det ikke er noe usedvanlig ved Johansson og Moen, Marna. Det er heller ikke rasistisk. Dette er vanlig barnevern i Norge, og utøves overfor lyshårete, lyshudete også, på akkurat samme måte.

Det jeg mener med rasistisk er at de for enhver pris skal sende en norsk jente til gambia, at behandlingen er vanlig det har jeg forstått, etter at jeg kom over disse og andre relaterte sider :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 12:40 pm 
Superposter

Jeg skjønner deg. Men for den saks skyld kunne de nok funnet på å sende et barn med 'nordisk' utseende til Gambia også, tenker jeg, for eksempel for å 'bevise' at de ikke er rasister. De vil ha sin vilje, og deres vilje er å få moren og hele hennes familie vekk. De er familiefiendtlige, for familiens eksistens, med plenty av slekt som stiller opp, beviser at de er overflødige og skadelige.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 12:54 pm 

Quote:
Jeg skjønner deg. Men for den saks skyld kunne de nok funnet på å sende et barn med 'nordisk' utseende til Gambia også, tenker jeg, for eksempel for å 'bevise' at de ikke er rasister. De vil ha sin vilje, og deres vilje er å få moren og hele hennes familie vekk. De er familiefiendtlige, for familiens eksistens, med plenty av slekt som stiller opp, beviser at de er overflødige og skadelige.

Jeg ser den ;) Skånland
Hele denne saken blir belyst i Romerikes Blad neste lørdag, de har lest alle dokumentene, så kommer det en reportasje på TV2 nyhetene til uken. Jeg håper og tror at Johansson og Moen vil sette noe i vrangstrupen når de ser dette :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 2:16 pm 
Site Admin

Vi får håpe saken har elementer som får vår barnefjernselskende presse til å ta ofrenes parti.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 2:59 pm 
Superposter

Marna, da må du skrive et innlegg nå og legge i "Annonseringer"-seksjonen, og så må du minne alle her på:

1) å kjøpe Romerikes Blad, i tilfelle artikkelen ikke legges ut på nettsiden til avisen – hvis man kan få tak i det, det er ikke greit her i Bergen (du bør skrive et minne-på-oppfølger-innlegg på torsdag eller fredag),

2) hvis du på forhånd får vite NÅR det kommer på tv2, så må du likeledes varsle her på rbv.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 7:56 pm 

Takk for tipset Skånland, er i farta :) Men venter til jeg vet helt sikkert når det kommer.
Jeg tror dette blir bra, pressen forsvarer ikke barne/familie TERRORISTENE denne gangen, for de har satt seg skikkelig inn i saken. Håper og tror de blir grillet skikkelig, og at Rakel Johansson og Adele Wiig Moen får seg en skikkelig på TRYNET :D Hvis de må på A-trygd etterhvert så hadde jo det vært gull, slik at andre ikke blir skadelidende pga av de hurpene der :D Hadde man gjort en så dårlig jobb i privat sektor, som de terroristene i det såkalte BV i Norge gjør, så hadde man fått sparken på dagen. :twisted:

Profile  

Post subject: mere gambia
PostPosted: Fri Dec 29, 2006 2:45 pm 

det er ett nytt innleg om Gambiasaken i rb i dag

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2490959.ece

Det kan jo virke som om dem m;ter litt mere motstand naa
og naa har jeg klart aa forandre tastaturet ser jeg :oops: :oops:

Profile  

Post subject: Ikke nok motstand, dessverre
PostPosted: Sat Dec 30, 2006 10:49 am 

Vi kan snakke om omsorgsvikt på høyt plan her, 11 åringen har vært på instutusjon i lang tid nå, hun har nesten ikke sovet på disse ukene fordi hun hoster så fælt, hun var så heldig å få være sammen med familien sin julaften til 1 juledag, 3 timer julaften måtte de bruke til å sitte på legevakten, pga hosteanfallene hennes, 1 juledag brukte de til å vente på medisiner, som bla innhalator, Adele Wiig Moen barnefjernsansatt, har ikke gjort noe med helsen hennes, fordi hun er ondere enn det ondeste menneske(Saddam Hussein kvinnelig utgave) som finnes, snakk om barnemishandling, jeg spør meg selv om hva 11 åringen har gjort bv kjærringa for noe galt, når de ikke en gang tar vare på helsen hennes. Nå er hun i beredskapshjem, der ble hun holdt våken til kl 0500 om morgenen pga bråk, med en 16 åring fosterdatter, slike ting har den lille søte jenta vår aldri opplevd, hun har aldri hatt det så vondt som nå, etter at bv tok omsorgen for henne. Psykologen som uttaler seg har nok veldig rett i det hun sier, gullet vårt er og vi håper fortsatt at hun kan bli hamonisk og få tillit til voksne mennesker igjen, hun stoler på familien sin enda... så vi håper Adele Wiig Moen og hennes medhjelpere ikke greier å bryte ned den siste tillitten jenta vår har.
Jeg vil bare si at ADELE WIIG MOEN og RAKEL JOHANSSON er ONDE BITCHER og skikkelige DRITT KJÆRRINGER, hvis gud finnes så håper jeg de får sin straff.
Barnefjernet lovet at hun skulle få komme hjem til Mamma, Mormor og Morfar nyttårsaften, dersom det gikk fint julaften, men tro meg, de har jo tatt juleferie, så det blir ikke noe av... håper de har en forferdelig grusom jul og nyttårshelg, de to drittkjærringene. Hadde jeg skrevet hva jeg tenker om de bitchene, ja da hadde jeg blitt arrestert, så det tør jeg ikke. Hadde det ikke vært for onkelen fra hæl... så hadde jenta vært hos familien sin og hatt det godt som andre barn, håper onkelen og hans familie har hatt en grusom forferdelig jul også, men dessverre så tror jeg ikke den familen eier empati og følelser.

Ønsker dere alle et Riktig Godt Nyttår, håper det går dere vel i 2007.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Dec 30, 2006 12:53 pm 
Rang: Storbruker

At bv driter i helsen til sine ofre er en høyst vanlig sak. De gjør det over allt, det er så absolutt ikke en unik ting i denne saken, desverre. Jeg lider av en arvelig, potensielt dødelig sykdom, men tror du at bv følger opp? Nei, de gidder ikke ordne så ungene får den riktige oppfølgingen av kvalifisert helsepersonell. Men som vanlig så har vell bv bedre greie på dette enn det spesialister har. I ett tilfelle så ordnet bv med en blodprøve av min datter, og siden blodprøven ikke viste noe galt, var det ikke noe galt. Problemet er bare at genfeil ikke kommer frem på en blodprøve, da må man ta en genprøve, dette var ikke bv hurpene interisert i å høre på. Og når det i tillegg ikke er sikker at min sykdom viser seg på en genprøve, så får jeg beskjed av bv hurpene at dette er bare noe jeg innbilder meg. Så merkelig at alle speialister jeg har vært i kontakt med sier akkurat det samme, man må gå inn og stille diagnose så tidlig som mulig da dette er en sykdom som må følges opp og det må tilrettelegges så ikke barnet dør en unødig død da uoppdaget det er vanskelig å gå inn med riktig behndlig om noe skulle skje. Dette er bare tull i følge bv.
Altså, bv driter vell i om ungene er syke.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3