It is currently Thu Jun 19, 2025 6:40 pm

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject: samvær
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 9:56 pm 

jeg har 3 samvær på 5 timer igjenn på dette året,i dag sa barnevernslederen at jeg fikk bare ett samvær te før nytt år.hun tru hun bestemmer alt derre megga.hun har jo fått volds alarm også for at hun er piss redd meg....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Last edited by siva06 on Wed Nov 29, 2006 10:25 pm, edited 2 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 10:21 pm 
Superposter

Siva, jeg er lei for det, men jeg må bestemt advare mot å plage en barnevernsarbeider ved å ringe opp på hennes mobiltelefon, eller å ringe henne på kontoret. Denslags er virkelig straffbart.

I tillegg har det den negative virkning at de får enda mere vann på mølla mot deg. Du får ikke mere samvær på den måten, snarere mindre.

Marianne

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 12:13 am 
Rang: Ivrig bruker

At folk bryter loven, er moralsk forsvarlig når loven er et overgrepsredskap for mennesker med søppeletikk.

Likevel er det normalt ikke rasjonelt. Det ødelegger for en selv.

Man må forsøker, for familiens del, å gjøre det beste utav det.

Profile  

Post subject: Skriv brev
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 1:09 am 
Superposter

Prøv å skriv brev der du begrunner samværsavtale og henviser til barnevernsloven. Ha altid advokat med i en hver personlig kontakt med barneverskurator og ta samtale opp på mps3, lydbånd eventuelt videokamera. Ikke vis dine fortvilete følelser og fustrasjon, vent til du kommer hjem og legg dem ut her sammen med saksdokumenter.

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/

Profile  

Post subject: Barnevernsarbeidere som ringer og trakasserer
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 8:14 pm 
Superposter

MH Skånland wrote:

Siva, jeg er lei for det, men jeg må bestemt advare mot å plage en barnevernsarbeider ved å ringe opp på hennes mobiltelefon, eller å ringe henne på kontoret. Denslags er virkelig straffbart.

Er det virkelig straffbart å ringe opp en saksbehandler i offentlig forvaltning? :?

En annen sak er at barnevernsarbeidere driver regelrett telefonterror mot foreldre og oppsøker dem i hjemmet. Er dette tillatt?

Hvorfor er det en lov for barnevernsarbeidere og en lov for foreldre? Er vi ikke like for loven?

Står barnevernsansatte over loven? Dersom Siva har tre samvær igjen så har vel ikke en barnevernsarbeider noe med å ta en høyst personlig avgjørelse om å nekte Siva samvær?

Er det ingen grenser for hva barnevernansatte kan gjøre mot foreldre dersom barna er involvert?

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Last edited by agrippa on Thu Nov 30, 2006 9:06 pm, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject: Re: samvær
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 8:23 pm 
Superposter

siva06 wrote:
hun har jo fått volds alarm også for at hun er piss redd meg.......

Det er forkastelig at barnevernsterrorister skal utstyres med voldsalarm betalt av det offentlige. Det er ikke en offentlige oppgave å beskytte kriminelle mot foreldre som forsvarer barna sine. Kvinnen som har truet foreldre med å kidnappe barna deres, burde få reisepass ut av landet. Hva er hun egentlig redd for - det er så vidt vites ingen som har truet med å kidnappe barna hennes?

Dersom hun lider av paranoia burde hun heller få tilbud om behandling istedenfor voldsalarm.

Profile  

PostPosted: Thu Nov 30, 2006 8:39 pm 

ja er helt eni me deg i det at dem ha skua hatt behandling,hun barnevernslederen har prøvd 4 ganger no å få meg tvangsinnlagt for å få meg av veien men hun har ikke klart det nei,hun er syk å hun er til fare for barna.hun driver å manupulere guttn min på 6 år hun sier at jeg ikke er mamman hannes nå mere,du har nå fått en ny mamma å pappa.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 8:42 pm 
Superposter

Er det virkelig straffbart? Ja, se nå hva de gjør med ham som kastet kake på finansministeren.

I flere bv-saker har det vært ført straffesak mot foreldre og andre for forulempelse av eller trusler mot offentlig tjenestemann, enten barnevernere eller politi. Og de blir dømt.

Siva og Agrippa må jo ikke tro at jeg mener det bør være sånn. Jeg advarer imidlertid, for det myndighetene gjør mot en hvis man viser en slik helt naturlig opprørt fortvilelse, kan bli tungt å bære. Mange blir knekket av det.

Hvis det hadde hjulpet en til å få barna tilbake, kunne man allikevel vurdert om det ikke var fornuftig å gjøre opprør på den måten, men det hjelper jo faktisk ikke, tvert imot.

Man er i en skruestikke og må se sine elskede barn fanget og hjernevasket og ødelagt, mens man selv er hjelpeløs, bundet på hender og føtter.

Last edited by MH Skånland on Thu Nov 30, 2006 9:24 pm, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 8:45 pm 

....

Last edited by Cecilie Holmen on Thu Jan 04, 2007 4:46 pm, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 8:55 pm 

det er mye sykt i min sak.på et møte vi måtte være me på i sommer så sa hun til meg å min samboer at vi var ingen mor å far å det kommer vi ikke til å bli heller men vi var noen faktorer bare.vi var på ferie i sommer da etterlyst a oss i interpool å politi anmeldte oss for kidnapping av guttn vår.får å få tak i adressa som vi var på så ringte hun politiet i trondheim å presanterte seg for søstra te min mormor største tabben hun gjorde hvar å ringe fra sitt kontor me hennes nr.lett å spore hvem det hvar å det andre så har min mormor ingen søsken slå den dere

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 9:09 pm 

.....

Last edited by Cecilie Holmen on Thu Jan 04, 2007 4:45 pm, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 9:16 pm 

ja det er sant.alt hun sier til oss er bare løgn.irettn viste hun ikke hvor hun var i papirene.dommern i saken har vi funne ut var innhabil dette er sykt.enda syker er det at de aldri har vet i mitt hjem

Profile  

PostPosted: Thu Nov 30, 2006 9:17 pm 
Superposter

siva06 wrote:
hun barnevernslederen har prøvd 4 ganger no å få meg tvangsinnlagt for å få meg av veien men hun har ikke klart det nei,

Det er skremmende å se hvor langt barnevernsarbeiderne er villige til å gå for å få viljen sin med foreldre. De synes helt å mangle sperrer.

Hva skal egentlig til for å få et menneske tvangsinnlagt? Du har klart deg hittil, men det er helt sykt at de går til et slikt skritt etter at de har tatt barna dine. De ansatte i barnevernet virker helt hjernevasket av den perverse barnevernsideologien. Bøkene til Kari Killen burde brennes, for det er ren smusslitteratur som ødelegger familierelasjonene og skaper hat i samfunnet.

Profile  

PostPosted: Thu Nov 30, 2006 9:23 pm 

han som dem har tatt ble født me hjernesvulst så han er operert 2 ganger.jeg har enda 2 barn til men de er de ikke inntrisert i.hun viste ikke hvem guttn hvar en gang før de tok han ut av hjemmet.han sier til henne at dette skal hun få svi for å et jeg blir stor å da kommer jeg å banker deg.vi har nå anket til lagmannsrettn får vi ikke igjennom anken så anker vi til haag.det verste er jo at de har tausettsplikt men ikke i min sak de prater me alle om min sak jeg får høre igjenn ting på butikken osv hav de sier om meg å mine

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]