It is currently Tue Mar 19, 2024 6:39 am



Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Fri Feb 22, 2013 2:49 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-

Resten av denne postingen (under) er hentet fra Facebook:

Stein Birger Haga
Her er vårt innlegg til Samningen i dag til alle dåke som ikkje har Samningen....
Er det fleire som vil legge ut sine innlegg, er dei hjertleg velkommen til det!

”Eg vil heim att”
Desse orda kom sist torsdag frå den bortførde jenta frå Haga, som så brått og brutalt saman med broren vart kidnappa frå heimen sin, ein harmonisk velfungerande heim, med mykje kjærleik og omsorg, og bortførte til ein heilt framand plass og til framande folk. Jenta sa klårt, høgt og bestemt: ”Eg vil heim att!” Då ingen reagerte, sa ho det ein gong til, endå høgare, endå meir bestemt og fast: ” Er de tunghøyrde? Eg vil heim att!”. Då reagerer beredskapsmor med å seia: ” Hysj. Du hugsar vel kva vi snakka om i går, kva du ikkje fekk lov å seia?”

Vi to som skriv dette innlegget, var sjølve vitne då barnevernet tidlegare denne dagen snakka med foreldra og besteforeldra til desse to borna. Vi er vitne på at foreldra fekk denne instruksjonen frå barnevernet før dei skulle møta borna sine: ”De får ikkje gje uttrykk for følelsar til borna. De har ikkje lov å seia til borna at de er glade i dei. De får ikkje lov å seia at de lengtar etter dei. Dersom de seier dette, vert samveret med borna stoppa straks på augneblinken!”

Dette var 2. gong foreldra og borna fekk møtast etter bortføringa. Ved det første samveret klamra guten seg til far si hand og jenta til mor si hand og dei gret begge sårt. Begge sa dei ville heim att. Då tida kom og dei skulle ta farvel, ville ikkje guten sleppa handa til faren. Han gret og ropte at han ville heim. Då tok barnevernsrepresentanten og løyste grepet guten hadde om faren si hand. Guten sprang straks på terrassen der han stod og ropte og gret og vinka: ”Eg vil heim!”

Foreldra bad om å få lesa rapporten etter dette møtet. Den har dei enno ikkje (pr 17. febr.) fått lesa. Heller ikkje advokaten deira hadde pr 15. februar fått nokon rapport frå dette møtet. Far bad då barnevernet om å ta med i rapporten at borna hadde sagt at dei ville heim. Barnevernet svarte at deira inntrykk var at borna var redde foreldra sine. ”Men du hugsar vel at du løyste grepet guten hadde i handa mi?” spør far. Nei, det kan ikkje barnevernsrepresentanten hugsa.

Vi har blitt kontakta av fleire på Facebook og e-post som meiner at vi som arbeider for at borna skal få koma heim att, gjer jenta i denne saka til ein løgnar. Det gjer vi ikkje. Vi har fått greie på kva som står i rapporten frå politiavhøyret i Barnehuset. Der vart begge borna avhøyrde av kvalifisert politi, spesialutdanna til nettopp slike avhøyr av born. Barnevernet er ikkje like interessert i å forholda seg til denne rapporten. Det samsvarar ikkje med det ”monster-biletet” dei har teikna av mora. Det er barnevernet som gjer jenta til ein løgnar. Det er barnevernet som mishandlar både jenta og guten ved å halda dei borte frå heimen, skulekameratane, lokalmiljøet som dei har vakse opp i, utan skikkeleg grunn. Det er ikkje jenta som har sett dette sirkuset i gong. Det er barnevernet.

Dersom alle born i Samnanger skulle verta kidnappa frå heimane sine og sendt ut av kommunen for liknande ”bruk av vald” som desse to er vorte utsette for, er vi redde for at det kom til å bli nokså mange barnlause heimar i Samnanger! Vi er mot all vald mot born. Men slik vi har forstått barnevernslova, skal det vera samsvar mellom ”overgrepet” og reaksjonsforma. Å ta eit barn ut av heimen, skal berre gjerast i dei alvorlegaste tilfella, der andre aksjonsformar ikkje nyttar. I denne saka er det ikkje snakk om eit alvorleg tilfelle. Det er ei bitte lita fjør, som har vorte til 10 høns.
Besteforeldra til barna bur i nabohuset. Desse har, meir enn dei aller fleste besteforeldre, stilt opp for borneborna sine og har dei mykje meir kjærleik og omsorg enn ei tilfeldig beredskapssmor nokon gong klarar, sjølv om ho skulle gjera sitt aller beste.

Vi har ikkje tillit til barnevernet. Vi er skuffa over at ordførar framleis har full tillit til barnevernet. Ho veit nok til at denne tilliten skulle ta slutt. Kva skader vil denne brutale bortføringa føra til for barnet? Det er naturleg at barnet vil tenkja: ”Mor og far bryr seg ikkje om meg lenger. Dei lengtar ikkje etter meg ein gong. Dei har ikkje sagt at dei er glade i meg.”

Vi vil oppmoda ordførar og kommunestyre til å suspendera barnevernet som så openbert fer med løgn og gjera alt dei kan for å føra alle uskuldig bortførte born i Samnanger attende der dei høyrer heime. Det er ein sjølvstendig verdi for barnet å veksa opp hos dei biologiske foreldra sine, ein ressurs i seg sjølv. Borna og foreldra har lide nok no. Lytt til kva den bortførde jenta og guten seier: ”Eg vil heim att!”

Erene Solsvik Bruvik
Stein Birger Haga

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Fri Feb 22, 2013 10:00 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Jeg har sladdet bildet av Thore Austnes.

viewtopic.php?p=33227#p33227

Årsaken er at det finnes i vert fall EN rettsstridig dom mht bilder. Jeg ble dømt. Likevel kan jeg ikke annet enn å oppfordre andre til å offentliggjøre bilder, og prøve dette rettslig, om man får pålegg om å sensurere.

Nå er jo slik at man likevel finner hans navn på nett.

https://www.samnanger.kommune.no/artikk ... =182&tid=7

Og hvem som helst kan google navnet og bilder.

Det er imidlertid anarkistiske tilstander relatert til barnevern. Ikke for folket, men for makten. Det gir politistatlignende forhold. Det er en farlig situasjon som nødvendigvis kommer til å trigge mennesker til motaksjoner. Mennesker aksepterer verken overgrep eller at maktmennesker skal ha frihet til å bryte loven.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Sat Feb 23, 2013 12:08 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Arild, det ser ikke ut som om bildet er blitt sladdet.

Manipulerende maktmisbrukere kan bli ekstremt farlige, aggressive og hevngjerrige, når anstendige og ærlige mennesker må sette foten ned overfor de skitne triksene deres.

De ser nemlig ikke ut til å begripe at det er deres egne manipulerende løgner og bedrag som skaper problemene.

Om Thore Austnes hadde oppført seg anstendig, hensynsfullt og ærlig, ville han sluppet negativ omtale.

THORE AUSTNES MÅ BÆRE ANSVARET FOR EGNE UANSVARLIGE HANDLINGER, OG HAR SEG SELV Å TAKKE.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Sat Feb 23, 2013 12:41 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Jo, bildet er blitt sladdet, men man må dessverre oppdatere siden!


  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Sat Feb 23, 2013 12:45 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Jeg synes adressen til facebook-tråden til Samnanger-folket forsvinner så; jeg må visst først klikke inn på Arilds innlegg på Verdidebatt og så derfra klikke til Facebook. Er det noe i veien for å legge en lenke her? Altså:

Aksjonssiden til pionerene i Samnanger:
http://www.facebook.com/events/333833310062188/?fref=ts


   

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Sat Feb 23, 2013 4:44 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
MH Skånland wrote:
Er det noe i veien for å legge en lenke her?

Bare en forglemmelse at den ikke er kommet tidligere i tråden.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Wed Mar 06, 2013 12:18 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Bygda Samnanger har en lokalavis, hvor det står litt om barneverns-spørsmålet, skjønt de sterke leserinnleggene legges øyensynlig ikke ut på nettet):

Bygdebladet Samningen
Lokalavis i Samnanger kommune, Hordaland

Noe av det redaksjonelle stoffet åpent for kommentarer på nettet, og Arild Holta og flere andre har jo kommentert der tidligere:
Kommentar lagt inn på Samningen.no lørdag 16. februar 2013

Det ser stadig ut til å være mulig å legge inn kommentarer, nå f.eks. under artikkelen
Rådmannen vil ha intern kontroll av barnevernet
27. februar 2013

  

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Wed Mar 06, 2013 2:07 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
La inn følgende:

Quote:
Det er svært viktig at man i et slikt arbeid ikke kun får inn “ja-siere” for barnevernet. Nylig hadde man jo mildt sagt en fiasko av en brukerundersøkelse i Orkdal hvor stort sett kun de mest fornøyde fikk uttale seg. På Sørlandet hadde man en brukerundersøkelse en del år tilbake, hvor alle som hadde blitt fratatt barn, ble holdt utenfor. Tilbake stod de som hadde fått utdelt penger, barnepass osv. De sier seg selv hva resultatet blir i slike manipulerende og verdiløse “brukerundersøkelser”.

Få tak i habile mennesker som er trent i å stille kritiske spørsmål. Ikke kost problemene under teppet! Enda en skandaløs brukerundersøkelse tjener ingen.

-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Thu Mar 07, 2013 6:01 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
En artikkel jeg har snekret sammen som samler en del lenker om Samnanger barnevern, og som også har med noen bra innlegg fra debatten i facebook og i Samningen:

Hvem vurderer barnevernet i Samnanger riktig? - Folkefornuft mot politisk og byråkratisk galskap
med andres innlegg / artikler og brev vedlagt
7. mars 2013


  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Wed Mar 27, 2013 3:31 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
God artikkel om utviklingen i Samnanger som tar for seg ordførerens haltende framferd.

http://settherifraa.bloggnorge.com/2013 ... vernssaka/

Gullkorn:

Quote:
Eller kan det vera at ordføraren klamrar seg til ei eller anna førestilling om at sanning er noko relativt og at alt berre handlar om korleis ein person «opplever» eller «føler i» ei sak? Dette er likevel litt vanskeleg å få til å gå i hop med livssynet hennar. Ei slik oppfatning om at sanninga er relativ, stemmer jo meir med Pilatus si innstilling («Kva er sanning?») enn med det Meistaren har lært oss.

Ordføraren har også gjort (sagt) andre «uheldige» ting i denne saka. For å illustrera korleis ho ser på sin eigen posisjon, kan det til dømes nemnast at ho prøvde ho å påleggja teieplikt på dei to frå «fakkel-aksjonen» som leverte underskrift-lister om at kommunestyret måtte ordna opp i det lokale barnevernet. Dei to fekk beskjed om å ikkje referera noko frå dette møtet med ordføraren. Dette var sjølvsagt heilt meiningslaust sidan dei to jo berre var utsendingar frå underskrivarane og dermed hadde PLIKT til å rapportera tilbake det ordføraren kommentert vedrørande saka.

Noe av bakgrunnen for denne bloggpostingen er ordførerens uttalelser i lokalavisen. Dette er lagt ut på internett (Facebook) her:
http://www.facebook.com/events/33383331 ... 221592530/
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Tue Apr 09, 2013 1:42 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
I tråden "Orkdal, Stavanger, Balestrand - vill vest" har mater familias skrevet noe (lenken under) som jeg velger å kopiere slik at vi også har det i denne tråden.

viewtopic.php?p=33438#p33438

Resten av denne postingen er sitat fra mater familias:



Det er galskap i Samnanger også. Av barnevern, rådmann osv.

Nedenstående sakset fra Facebook: https://www.facebook.com/events/3338333 ... 8/?fref=ts



Postar ein artikkel på vegne av Olav Erdal (Best`n) https://www.facebook.com/events/3338333 ... 367638082/

Avisa Samingen er innklaget for PFU:



"Denne artikkelen var meint å kunne lesast i SAMNINGEN torsdag 04.april d.å.

02.april fekk eg E-mail frå SAMINGEN om at det førebels var stopp med trykking av
artiklar i barnevernsaka(ene). Årsaka til det var at SAMNINGEN var klaga inn for Pressens faglege utval
(PFU). Eg har sjølvsagt stor forståing for redaktøren i bladet sitt syn som då ikkje ynskjer fleire debattinnlegg
før saka(dom) er sagt i PFU. Det ville vera fòr provoserande.

Såleis har ein no fått muleband for å å halda fram meiningar i bygdebladet. Difor dette innlegget
i ”Fakkeltogportalen”.

Det er vel for så vidt ikkje vanskeleg å forstå kven som står for innklaginga til PFU.
-Dette skal eg koma attende til , svært utførleg, i eit seinare innlegg.

Artikkelen var meint som ei helsing til kommunestyret, ordførar og barnevernet i Samnanger.
- Eg ber difor om forståing for at eg ikkje kan senda artikkelen i BT til andre enn desse!

Når ”striden” er avklara i PFU vil eg koma attende med evt. trykking i SAMNINGEN.

Eg ynskjer til lukka alle dei som kjempar for rettferd, slik dei kjenner rettferdsbegrepet,
i saka(ene)!

Steinsland 05.04.2013.
Olav Erdal

HELSING TIL: KOMMUNESTYRET, ORDFØRAR, RÅDMANNEN OG BARNEVERNET I SAMNANGER.

Fyrst vil eg ynskja: Vel overstått påske!

I BT for sundag 24.mars 2013, 2.delen side 26 under Kultur og folk, står det ein artikkel som heiter: Våre råd til barnevernet. Den er skriven av personar frå Aksjon mot diskriminering i barnevernet.
- Denne bør lesast av dykk alle! Særleg av dei som arbeidar i barnevernet!

Dersom du ikkje har tilgang til artikkelen kan du venda deg til meg, og eg skal syta føre at du får den i hende.

Etter å ha lese denne artikkelen, andre artiklar på nett, E-postar til kommunen og som omhandlar same emnet og arbeidet barnevernet gjer, er eg vorte meir og meir sikker i trua på at arbeidet som er gjort i Haga-saka, er slett!
- Eg talar heile tida om den formelle sida av saka målt opp mot lova!

Sjølvsagt er eg òg interessert i bakgrunnsårsaker for det endelege vedtaket,
d.v.s. vedtaket om å fjerna borna frå heimen. Men her veit ein for lite.
Ordføraren uttalar til SAMNINGEN i bladet 21.mars d.å. ”at det ligg føre ein del fakta som verken er kjende, eller bør vera kjende, for ålmenta”.
- Altså: Det ligg ein del meir føre i saka som rettferdiggjer eit slikt vedtak!

Dei to einaste årsakene eg ser som evt. kan rettferdiggjera eit slikt vedtak med ein slik ekspressfart er:
1. Utstrakt bruk av grov vold mot borna i heimen.
2. Misbruk av borna.

Slik mistanke ligg ikkje føre. Det me på bygda kjenner til. Heller ikkje rykte.

Så til ordføraren:
Full tillit?
Eg les/tolkar innlegga dine i SAMNINGEN slik at du framleis har full tillit til barnevernet. Det grunngjev du m.a. med at det finnast meir i saka enn ålmenta kjenner til. Ergo meiner du at vedtak og framgangsmåten er korrekt.

Eg ser i ditt innlegg at du elegant hoppar over å svara på mitt spørsmål tidlegare om di tillit til barnevernet i Samnanger. Du be om forståing for dette.
Dette er typisk for politikarane når dei ikkje vil/eller kan svara.

Det er, etter mitt skjønn då, mykje du kunne ha brakt til torgs i denne saka utan å koma i klammeri med di teieplikt. Det har heller vore viljen det har skorta på!
- Om slike småting kunne ha kome fram kunne du ha hjelpa oss andre, som ikkje deler ditt syn på tillit, til evt. å revurdera vårt standpunkt.

Foreldra til borna har i dag (31.03.2013) sagt meg at dei opphevar teieplikta i saka for seg og sin familie opp mot ordførar, rådmann og barnevernet i Samnanger.
- Det er såleis fullt ut mogleg å sjekke denne opplysninga samt innhenta skriftleg samtykkje.

For meg tykkjest det vera klårt at når foreldra går til det steget å oppheva teieplikta meiner eg dei ikkje har mykje å skjula/vera redde for.

Til sist tykkjer eg du gjer ein freistnad på å kneble det frie ord av di dei ikkje har same oppfatning som du sjølv. Du skriv m.a.: ”Eg ber om at det vert vist respekt for at det er forhold ein ikkje kjenner til, og om at alle bør tenkja seg godt om før ein vel ord og formuleringar i det offentlege rom”.
Alle, store som små, har sin fulle rett til å gjeva ytringar. Det frie ord kan og skal aldri kunne kneblast!"

Steinsland 01.april 2013.
Helsing
Olav Erdal

-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Fri Apr 12, 2013 9:16 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Redd Våre Barn
12. april 2013




Barnevernsak, usmakeleg framferd
Av
Stein B Haga
Erene Bruvik



**********
Det meste av de to første avsnittene i dette innlegget stod trykket i avisen Samningen den 11. april 2013, med tittelen "Barnevernsaka".
Forfatterne har gitt sin tillatelse til at innlegget publiseres ubeskåret her.
**********

I Samningen nr 13, kan ein lesa at barnevernsleiaren er frikjent av Fylkesmannen. Fylkesmannen finn ingen kritikkverdige forhold i framgangsmåten som barnevernet viste i det lege Norup vart kontakta for å kalla ei småbarnsmor inn på kontoret, for at barnevernet skulle få høve til å tvangsfjerna to born frå familien, medan mora var på legen sitt kontor. Fylkesmannen slår vidare fast at lege, helsesøster og barnevernsleiar skildrar telefonsamtalar ulikt. Det store spørsmålet må naturlegvis då vera kva den enkelte har skrive i rapportane sine i ettertid. Me har fått stadfesta at rapporten frå lege og helsesøster er nærmast identiske, og barnevernsleiar sin rapport vik frå dei to andre rapportane. Kven har mest å tapa på å fortelja den heile og fulle sanninga her? Naturlegvis ville barnevernsleiaren unngå det paradokset at dei to minste borna kunne vera hos mor og far medan dei to eldste borna måtte tvangssendast.

Fylkesmannen hevdar vidare i frikjenninga si at barnevernsleiaren gjorde det einaste rette etter lova i ei slik sak. Ja, dersom desse borna faktisk var utsette for grov vald, ville dette vera det rette etter lova, og når slikt skal gjerast, forpliktar barnevernet å fatta vedtak på førehand for å kunna gjennomføra tvangsfjerning av borna. Kvar er det vedtaket? Ein kan så tvil om fylkesmannen si vurdering når ein les §4-3 i barnevernslova, der det m.a står: Undersøkelsen skal gjennomføres slik at den minst mulig skader noen som den berører, og den skal ikke gjøres mer omfattende enn formålet tilsier. Når borna vart akutt fjerna på denne måten, er det lite truleg at dei opplysningane barnevernet hadde på dette tidspunkt var undersøkt slik § 4-3 i lova krev. Me både håpar og trur at kommunelege Jakob Norup ikkje vil finna seg i å verta stilt fram som løgnar på denne måten og at han fører saka vidare oppover i systemet. Etter det som kjem fram i media om fylkeslege Helga Arianson, kan vi nemna at det er sjeldan ho tar klage til følgje.

I Samningen nr 12 oppmodar ordføraren oss om å vera varsame med å skriva om saka, av di det er mykje som ålmenta ikkje veit, og ikkje burde vita. I innlegg på Facebook skriv tidlegare lensmann Olav Erdal, at den gjeldande familien ikkje har noko og skjula, og at dei er viljuge til å oppheva teieplikta ovanfor barnevernet og administrasjon i kommunen. Dette tyder på at det ordføraren hevdar her, ikkje er i borna og familien til borna si interesse. Me som skriv, er interesserte i å få desse borna heim att og familien samla. Det er målet vårt. Då kan me ikkje la ordføraren eller andre leggja band på meiningane våre eller halda inne med fakta i saka som me meiner bør koma fram. Me vil ha borna tilbake til heimen, til storfamilien, til lokalmiljøet der dei høyrer heime. Her vil desse borna møta kjærlege, omsorgsfulle foreldre, og mange andre som er glade i dei og vil dei det beste. Vi er overtydde om at det beste for dei er å få koma heim. Me har møtt dei, snakka med dei og veit at dei sjølve også saknar sine næraste sårt, særleg besteforeldra sine. Vi har høyrt dei seia at dei vil heim!

Avisa Samningen er meldt inn til PFU av den eine barnevernskonsulenten. På spørsmål frå PFU om kva rolle ho hadde i barnevernssaka, fortel PFU oss at ho svarte at ho var ein vanleg lesar av Samningen. Ho gav ingen informasjon om sin stilling i kommunen, og at ho faktisk arbeidde med saka. Då me snakka med PFU, undra dei seg over at ho kunne tala usant. Dei undra seg over at ho var tilsett i kommunen, og attpåtil i barnevernet. Med tanke på hennar heimeadresse, ville det vore mest naturleg at det er Os og Fusaposten som er hennar avis. Grunnlag for klaga var at borna som er omskrivne i Samningen, var lette å identifisera. Dette kan skapa traume for borna om dei får lesa om det i framtida. Kva med dei traume dei no er utsette for? Sanninga er vel heller at ho gjer eit tappert forsøk på å stoppa dei som arbeider for rettferda.

Når det gjeld dei tidlegare innlegga våre i barnevernssaka, er dei alle godkjende av den gjeldande familien. Andre innlegg, skrivne av til dømes bestefaren til borna, er gjort som eit rop om hjelp. All erfaring tilseier at administrasjonen i Samnanger kommune reagerer meir på eit lesarinnlegg i Samningen enn på eit brev til kommunen.

Me vil rå barnevernskonsulenten til å oppføra seg som eit medmenneske, gjera jobben sin etter lovverket, og ikkje handsama borna i Samnanger som kreftsvullar. Då vil ho sleppa å lesa kritikk om seg sjølv og kollegaene sine.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Fri Apr 12, 2013 6:41 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed May 05, 2010 12:41 am
Posts: 698
Arild Holta wrote:
Resten av denne postingen er sitat fra mater familias:



Det var Minusprusselusk som opprinnelig postet innlegget, og takk til Minusprusselusk for det.

Det er så trist å se at hvor vanskelig det er å nå fram med klager.

Forstår ikke klageinstansene at når de legitimerer og beskytter maktmisbruket, vil det bare øke i omfang og alvorlighetsgrad?

Man bedrer ikke barnevernets legitimitet ved å la barnevernet slippe unna med løgn og juks.

Bare ved å tvinge barnevernet til å rette feilene, kan legitimiteten øke, på sikt.

Dersom man ikke oppnår en rettferdig og barnevennlig løsning i Samnanger, vil resultatet bli at allmennhetens tillit til barnevern og byråkrati undergraves ytterligere.

_________________
Never, never, never give up!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." (Churchill)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Fri Apr 19, 2013 10:28 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Quote:
Etter samtalar med jussekspertar har Samnanger kommune vald å offentleggjere vedtaket om barnevernet, som kommunestyret gjorde torsdag.

Her går det fram at den omstridde barnevernsleiaren i kommunen, som òg er kommunens helse- og sosialsjef, får tilbod om permisjon

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Ber-bar ... XGsvqpoOJd

Quote:
"Eg beklagar at eg har oppført meg på ein slik måte at det framstår som direkte kritikk og kommentar til kommunestyrerepresentantar si stemmegjeving. Eg som rådmann har ikkje noko med å uttrykkja meiningar om korleis representantar stemmer, og beklagar sterkt at kommentaren min til ordføraren har gjort at kommunetilsette har følt at seg usikre på deira posisjon som folkevalde."

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Radmann ... XGsxqpoOJd
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Lege forsøkt brukt av bv til "løgn og lureri" i Samnange
PostPosted: Wed Apr 24, 2013 5:33 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Kommunestyrerepresentant Monica Bazinga Tjønna skriver på Facebook:
Quote:
...no er begge forslaga til vedtak som var oppe til avstemming i siste kommnestyremøte gjort offentlige ette offentlighetslova. Etter gode råd frå jus.prof. Jan Frithjof Bernt

De av oss her på forumet som har uttalt seg om jussen, kom frem til samme konklusjon.

Ingvild Haga har et interessant sitat som jusprofessor Jan Fridthjof Bernt skal ha kommet med i en eller annen sammenhang

Quote:
Hvis vi ofrer vår medmenneskelighet og evne til å se det enkelte menneske, taper vi alt. Da fortjener vi ikke å fortsette vårt privilegerte liv i et tynt befolket og stenrikt land.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]