It is currently Sun Jun 22, 2025 5:50 am
View unanswered posts | View active topics
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Author |
Message |
actually
|
Post subject: Noen som vet?? Posted: Thu Sep 09, 2010 7:03 pm |
|
 |
Rang: Ivrig bruker |
|
Finnes det noen som faktisk har vunnet mot barnevernet?? Hvordan i såfall?
|
Turid Holta
|
Post subject: Re: Noen som vet?? Posted: Thu Sep 09, 2010 9:53 pm |
|
 |
Superposter |
 |
|
96% av sakene mot barnevernet går slik som barnevernet ønsker. Resten de 4%vinner over dem. Så det er ikke store muligheten å vinne over disse. Det er farlige og løgnaktige mennesker ,psykopater og barnerøvere.
|
|
 |
|
Diamanten
|
Post subject: Re: Noen som vet?? Posted: Sat Sep 11, 2010 11:49 am |
|
 |
Rang: Ivrig bruker |
Joined: Wed Apr 09, 2008 7:23 pm Posts: 193 Location: Vestlandet
|
Jeg vant etterhvert. Tapte første sak i fylkesnemd, så i tingrett, men hver gang med mer samvær.
BV trakk saken like før 2 runde i fylket, de hadde en såpass dårlig sak at de ville vel unngå å tape ansikt. Var uten barnet mitt i to år. Det hører også med til saken at BV trenerte saken etter beste evne, og at dette ikke va til barnets beste. Den sakkyndige psykologen som vurderte meg sa også at det virket som om jeg var offer for et skrivebordsvedtak.
Det hører også med til saken at jeg måtte gjennom to sakkyndige, og to veiledere og samvær med tilsyn for å vinne frem.
|
|
 |
|
B. E. Bjorbekkmo
|
Post subject: Re: Noen som vet?? Posted: Sat Sep 11, 2010 6:05 pm |
|
 |
Rang: Storbruker |
 |
Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm Posts: 978 Location: Vefsn
|
Man "vinner" ikke over såkalt barnevern, man bare kjemper som besatt for å begrense skadeomfanget av dere utøvelse.
"Vinner" man er det i mer enn 90% av de 1-2% tilfellene, 70% flaks, 20% tilfeldigheter og 10 % knallhard jobbing (sette seg inn i alle felt, aspekter, spørsmål) skaffe seg betydelg og skikkelig kunnskap om både det faglige og det juridiske- OG, alle aspekter omkring prosessene dere utsettes for.
_________________ B.E.Bjorbekkmo [size=75][color=red] Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color] Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]
[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]
|
|
 |
|
Arild Holta
|
Post subject: Re: Noen som vet?? Posted: Sun Sep 12, 2010 1:36 am |
|
 |
Site Admin |
 |
Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm Posts: 7442 Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
|
Ja, jeg tror det såkalte barnevernet knuser familiene de har pikket ut, i langt over 95% av tilfellene. Taper de i første nemnd, så starter de raskt en ny, og taper de i denne så... og slik kan det fortsette. Vinner de, så vil foreldre kjempe for å få en ny, og barna tilbake.
Slik kan de tyne ut foreldrene med fylkesnemnder, rettsaker, barnerøvinger, roting i privatlivet, sabotering, overvåking, utredninger på utredninger etc, til enkelte foreldre er så ødelagte at de henger seg.
Det finnes nærmest ikke straff nok for verstingenes tyning av mennesker. Når de kan drive mennesker inn i døden. Det er psykopati satt i system.
_________________ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ."Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker > Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<
|
|
 |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her