At du er trøtt av galskapen, er noe alle her forstår.
bjahan wrote:
jeg har vært under barnevernet siden jeg var 1 til jeg var noen måneder i fra og fylle 20, jeg følte jeg ble tatt fra moren min på feil grunnlag og har ikke hatt det så bra
Dessverre er det slik. Det er foreldrene som har naturlige instinkter til å ta seg av barn, og til å forholde seg til barnas følelser.
For slikt er Norge dømt i menneskerettighetsdomstol.
bjahan wrote:
og barnevernet har ikke brydd seg.
Dette er blant de tingene FN klager på, overfor norske myndigheter. Men myndighetene fortsetter å bryte menneskerettighetene.
bjahan wrote:
ingen oppfølging men til stedet var de om jeg fikk besøk av min mor eller mormor.
FN anklager Norge for å ikke arbeide for gjenopprettelse av familier. Norske myndigheter reagerer med å gjøre det motsatte: Sørge for å ødelegge for nærhet mellom foreldre og barn.
Altså brytes menneskerettighetene med fullt overlegg.
bjahan wrote:
jeg er så sint jeg kan eksplodere
Det har du selvsagt all grunn til. De har vel ødelagt store deler av barndommen din, og relasjonen til dine nærmeste.
bjahan wrote:
jeg har ingen og si i fra til ingen ting jeg kan gjøre.
Det er jo en mulighet å tenke på rettslige konsekvenser? I det minste bør du fortelle din historie slik at folk har mulighet til å oppdage at fosterbarn IKKE bare er enige med barnefjernerne, slik myndighetene ynder å fremstille det sammen med media.
bjahan wrote:
barnevernet er en spøk det burde het barnemishandlerne.
Noen kalle det "bjørnetjenesten", men jeg synes det er alt for mildt. for makten og næringen har mange andre motiv enn fabling om barns beste. Det handler om barnemishandling OG foreldremishandling, eller ganske enkelt: knusing av familier.