Mayday wrote:
Jeg skal svare nei til alt barnevernsatanene foreslår. Fordi visst man sier ja til noen av tiltakene så tar dem ungene og vi får ikke dem igjen.
Skønner ikke hvorfor de vil sjekke IQ en min og få en psykolog til å utrede meg. Er en helt vanlig småbarnsmor , med grei økonomi, forlovet med barnefaren, og har en fin liten leilighet og gode karakterer på skolen1
Det er fare for at de tar barna hvis du sier nei til tiltakene deres, også, for da blir de så "akutt bekymret". De kan bare dra hjem til deg og hente barna når som helst på døgnet. De foretrekker å hente dem på skolen eller i barnehagen, for da slipper de å hanskes med en gråtende og fortvilet mor eller far.
Når foreldrene gjør motstand mot å gi fra seg barna sine (og det hender) tilkaller de sine venner i politiet. Da kommer det 4-5 sterke politikarer med lue og bærer barna hylskrikende ut til de ventende sosialkvinnene, som alltid kjører rundt i sivile biler for ikke å vekke oppmerksomhet.
Det er helt vanlige, oppegående mennesker som deg som får barna sine frastjålet av djevlene i "barnevernet". De burde IQ-teste seg selv. Dummere førkjer er det vanskelig å finne. Istedenfor gir de såkalte utredningsoppdrag til psykologer/psykiatere som de er sikre på vil gi dem det de ønsker. De ønsker ikke objektive vurderinger. Det eneste de ønsker er "dokumentasjon" på at du er en såkalt uegnet mor, og da trenger de å få deg vurdert. Domstolene tillegger såkalte sakkyndig-rapporter 100 % vekt, selv når de ikke er verdt papiret de er skrevet på.
Skaff deg en god advokat eller flytt til utlandet før det er for sent. Jeg anbefaler det siste.