It is currently Wed Jun 18, 2025 3:31 pm

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nesten ny her
PostPosted: Sun Nov 15, 2009 7:28 pm 

Er da en ung kvinne på snart 29 år, som har 3 herlige jenter på henholdvis 5 mnd, 3 år og 10 år.
Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette men gjør et forsøk i hvertfall.

Er nå en av mange som mangler barn i hjemmet sitt pga barnerøverene.
2 av dem er plassert i fosterhjem mens hu siste på 5 mnd bor hjemme hos meg.
Hu på 10 år bor hos sin psykologiske pappa, kjempet for at hun kom dit for hun ville ikke bo hos fremmede mennesker, så det fikk jeg igjennom.
Henne ser jeg hver 8 uke i 6 timer uten tilsyn og hun spør hver gang om å få mer tid men bv sier nei enda når jenta spør dem så er det nei.

Hu på 3 år ble flyttet til en fremed familie med 5 egne barn fra før helt på jorde at ikke nettverket ble vurdert først.
Hun ser jeg også hver 8 uke men der er samværet på 3 timer pga de har delt de 6 timene med tilsyn, jeg og far fikk på hver av oss siden vi da har samværene alene. tilsynet ble gjort pga barnefars tempramang

De har nå bodd der 1,5 år og de vil hjem til mamma (skjønner dem godt)
Det ble slutt mellom meg og faren til hun på 3 år etter at han hadde brukt trusler og brukt vold mot meg x anrall ganger. Han ble også anmeldt for dette og fikk utrolig nok 7 mnd, hvorav 4 mnd ble gjort ubetinget lol systemet på sitt beste.
Ble gravid med 3 jenta, men da hadde jeg flyttet til en annen kommune og rakk selv å opplyse bv her jeg nå bor om sitasjonen for jeg viste at xn kom til å gjøre alt for øddelgge for meg, heldigvis på en måte så rakk jeg det før han el bv i den andre kommunen rakk å gjøre noe så de fikk min story først, selv om det har medført masse møter, hjemmekonsulenter, møter med helsestasjon, familieteamet, så har de valgt å tro meg og ikke på den andre kommunens bv el tidligere x, men jeg klarer alikevell ikke å stole på de for jeg vet hvor kjapt de kan øddelegge alt.
Jeg jobber nå for å få hjem de 2 jentene for godt, men merker at det tar på kroppen når bv gjør alt for å stikke kjepper i hjulene for meg, drenerer for å sende inn papirer som må inn til retten, nekter å gi mer samværs timer, til og med jentene har kun sett hverandre 1 gang siden de flyttet og neste samvær mellom jentene er planlagt neste sommer igjen, (ironisk) det er greit at de skal plage meg men de trenger ikke å straffe søstrene mener jeg nå.
Det er litt rart at en kommune kan si jeg er usikket mens en annen kommune mener det stikk motsatte ikke rart jeg blir sint og frustrert.
Skriver litt mer siden ellers så er det bare å spørre så svarer jeg

Profile  

Post subject: Re: Nesten ny her
PostPosted: Mon Nov 16, 2009 12:11 am 
Site Admin

Velkommen som medlem.

Historien din er så tragisk lik så veldig mange andre...

Marie wrote:
Er da en ung kvinne på snart 29 år, som har 3 herlige jenter på henholdvis 5 mnd, 3 år og 10 år.
Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette men gjør et forsøk i hvertfall.

Er nå en av mange som mangler barn i hjemmet sitt pga barnerøverene.
2 av dem er plassert i fosterhjem mens hu siste på 5 mnd bor hjemme hos meg.
Hu på 10 år bor hos sin psykologiske pappa, kjempet for at hun kom dit for hun ville ikke bo hos fremmede mennesker, så det fikk jeg igjennom.
Henne ser jeg hver 8 uke i 6 timer uten tilsyn og hun spør hver gang om å få mer tid men bv sier nei enda når jenta spør dem så er det nei.

Hu på 3 år ble flyttet til en fremed familie med 5 egne barn fra før helt på jorde at ikke nettverket ble vurdert først.

Dette er vel i strid med loven, men den vanlige fremgangsmåten. De bare driter i loven, og politi og rettsvesen bryr seg ikke.

Det er dette som gjør at vi bastant hevder at bv ikke har respekt for den biologiske familien. Heller ikke lover.

Marie wrote:
Hun ser jeg også hver 8 uke men der er samværet på 3 timer pga de har delt de 6 timene med tilsyn, jeg og far fikk på hver av oss siden vi da har samværene alene. tilsynet ble gjort pga barnefars tempramang

Facebook-causen "Fjern overgriperen, ikke barnet!" har passert 25000 medlemmer på et år.

Marie wrote:
De har nå bodd der 1,5 år og de vil hjem til mamma (skjønner dem godt)

Barn skal bli hørt, sier loven. Barnefjernerne og lovens voktere driter i det.

Marie wrote:
Det ble slutt mellom meg og faren til hun på 3 år etter at han hadde brukt trusler og brukt vold mot meg x anrall ganger. Han ble også anmeldt for dette og fikk utrolig nok 7 mnd, hvorav 4 mnd ble gjort ubetinget lol systemet på sitt beste.

Se nevnt "cause" på Facebook. Det er nå mobilisert flere titusen mennesker på Facebook. Vil du finne dem så har jeg samlet lenkene her:

delicious.com/arildholta/barnevern+facebook

Marie wrote:
Ble gravid med 3 jenta, men da hadde jeg flyttet til en annen kommune og rakk selv å opplyse bv her jeg nå bor om sitasjonen for jeg viste at xn kom til å gjøre alt for øddelgge for meg, heldigvis på en måte så rakk jeg det før han el bv i den andre kommunen rakk å gjøre noe så de fikk min story først, selv om det har medført masse møter, hjemmekonsulenter, møter med helsestasjon, familieteamet, så har de valgt å tro meg og ikke på den andre kommunens bv el tidligere x, men jeg klarer alikevell ikke å stole på de for jeg vet hvor kjapt de kan øddelegge alt.

I den lille boken jeg nylig skrev til bv-ofrene, så forteller jeg at folk rømmer til Island, Tyskland, Tyrkia etc, men oftest til Spania. Det finnes altså mange barnevernsflyktninger som media ikke vil skrive om.

Marie wrote:
Jeg jobber nå for å få hjem de 2 jentene for godt, men merker at det tar på kroppen når bv gjør alt for å stikke kjepper i hjulene for meg, drenerer for å sende inn papirer som må inn til retten, nekter å gi mer samværs timer,

Det tar på kroppen. Forskningen viser at folk blir SÅ nedkjørte, at mengde sykdommer og ulykker for folk i din situasjon, er dramatisk mye høyere enn i resten av befolkningen.

To av de mest aktive skribentene på dette forumet er døde. Andre har slitt med alle mulige helseproblemer. Jeg var så vidt over 40 år når jeg fikk angina.

Media vil imidlertid ha disse overgrepene mot befolkningen, så de tier omtrent helt stilt om dette.

Marie wrote:
til og med jentene har kun sett hverandre 1 gang siden de flyttet og neste samvær mellom jentene er planlagt neste sommer igjen, (ironisk) det er greit at de skal plage meg men de trenger ikke å straffe søstrene mener jeg nå.

Barnefjernerne hevder bestemt at de betoner den biologiske familien. Det er en vits!

Marie wrote:
Det er litt rart at en kommune kan si jeg er usikket mens en annen kommune mener det stikk motsatte ikke rart jeg blir sint og frustrert.
Skriver litt mer siden ellers så er det bare å spørre så svarer jeg

Det skyldes at barnevern ikke er et fag, men subjektive følelser, trynefaktor, moralisering, synsing etc. Dermed kan de komme frem til hva som helst, og få medhold for dette i "fy-nemnda" siden de er BÅDE "eksperter" og aktor. Samt at de gjerne har/har hatt fagdommere i "fy-nemnden" på sin lønningsliste. Disse kan altså tape penger - fremtidige oppdrag - om de ikke dømmer i overenstemmelse med barnefjernerne. Altså totalt uetisk (korrupsjon!) og en rettsikkerhetsmessig galskap.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 3:09 am 
Superposter

Kjempetist historie! Ikke mye til barnevern som skiller søsken og fratar dem foreldrene. Ikke noen nyhet barnevernet ødelegger i mange heimer.

Velkommen hit. MVH Turid Holta

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 7:33 pm 

Takker for velkomsten:)

Nå er jeg i den sitasjonen hvor jeg ikke har noen mulighet enda til å bare flykte til et annet land, men byr den muligheten seg så er det bye bye norge...

BV i Notodden kommune sa som så at de ville vurdere en egen talsperson til henne på 10 år, enda da komenterte jeg at det hadde hun full rett på siden hu var 10 og den nedre alderen er 7 år.
Jeg mener nå det at de pengene de bruker på rettsaker, fosterhjem, instutisjoner osv kan de heller bruke i hjemmet og de må tøre å bruker andre metoder enn å gå etter sin egen "bok" og de må kunne la foreldre og familie få ha barna hjemme.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 11:19 pm 
Superposter

HElt sant de skulle heller brukt pengene på familien enn på rettsaker og dyre advokater. Men det er ingenting som tyder på at et barnevern bryr seg om familier. De bryr seg ikke om at de ødelegger både barn og familier med å ta dem vekk fra foreldrene.

Det er trist at det er slik. Og at en står så¨maktesløs igjen overfor makta.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Nov 29, 2009 9:08 pm 
Rang: Ivrig bruker

Lykke til ! Håper du vinner!

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Dec 31, 2009 6:50 pm 
Superposter

Håper som Diamanten at du vinner!

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Feb 13, 2010 9:08 pm 

Turid Holta wrote:
Håper som Diamanten at du vinner!
et

Folkemord.

Du tapre goe mor som skrev det kjennes på kroppen ja mange føler verk me deg.

ikke gi opp det er helt satan tilstand i dette dass land

Alfmagne

http://www.nkmr.org/SocialensJul.jpg

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ]