It is currently Mon Aug 11, 2025 3:33 pm

Post new topic Reply to topic  [ 355 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 29, 2009 9:21 am 
Rang: Storbruker

Ble imponert i dag da jeg hørte Jesper Juul,på tv 2 frokost tv.Han sa at barnrvern og skoler gjorde mer skade på barna,enn hva foreldre var i stand til å gjøre.

Det er et viktig tanke kors,for Sigbjørn andreas tragiske selvmord,er jo et bevis på netopp det.Hans hjerte ble knust ,for barnevernet behandlet hans foreldre uanstendigt,hele veien i de over 5 år han bodde i fosterhjem.Det var som å helle salt i hans åpne blødenes sår.

Han skriver jo også om blødenes sår,et sted i brevene sine,husker ikke nå om det var i avskjeds brevet,jo det tror jeg det var.Det ligger jo her ute på nettet.

Det er derfor jeg er så takknemlig for at jeg har fått skriver her på barnasrett,om Sigbjørn sin lidelses historie under barnevernets kjærlighets løse omsorg,som tilslutt gjorde at Sigbjørn ikke så noen framtid i livet mere,og at han mistet troen på at noen kunne hjelpe ham.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jul 15, 2009 9:47 am 

Nå er det ferie tid og far har reist på ferie ,gutte tur med gutta.Begge gutta er på barnevernet,den ene måtte ut etter å ha flyttet hjem,sønder knust,og full av aggressjon.Det har vi jo opplevd før med tragisk utfall.Gutten kom mer hjem hver helg og i alle ferier,er nå snart voksen,og ting går bra her hjemme nå.
En orker ikke mere av barnevernt nå, er ikke liten gutt lengre,ville ikke til besøks hjem,fostermor må ha avlastning.Da fikk han ikke bo i fosterhjem mere,og barnevernet søker institusjons plass,og det til en gutt ,som overhodet ikke trenger det.Det fungerer fint hjemme,freden senket seg siden skolen sluttet.

En institusjons plass med ungdommer med rus og adferds problemer vil ødelegge alt for gutten,for slik negativ påvirkning er det siste han trenger.

I møter med barnevernet bare kritiserer de gutten ,er fordømmende og nedlatende.De sitter 3 stykker en fra bufetat,og to andre,ikke ett positivt ord,og gutten har fått nok av det der.

De har ikke lært noen ting av historien ,at en gutt ble så sønder knust av barnvernet i over 5 år ,at han tok sitt eget liv.Det er ikke barnevernet som må leve med tapet og sorgen,men vi familien må det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Jul 26, 2009 4:36 pm 

Vi har enda ikke fått takke kort fra datteren vår som ble konfirmert i april.Det er jo helt vanlig å takke for gaver en har fått.Det hadde vert så kjekt med et bilde,så vi kunne se hvor flott hun var på dagen.

Snart er det søsken treff med markering av at hun hadde blitt konfirmert stod det på innbydelsen,men det var kun for søsken stod det,og undertegnet av små jentenes foster foreldre.
De har visst ingen empati med oss to foreldre og besteforeldre.Mormor så dem såvidt en gang på 9 år ,og det var i Sigbjørn Andreas sin begravelse.

Barnevernet dekker seg nå bak,at jentene ikke vil møte oss,og at de selv velger det.Men hvorfor skulle de ikke ville møte oss? som de engang var så glad i.?
Vi må ikke glemme at brødrene ikke fikk se søstrene sine på nesten 5 år,og at på hun minstes 9 års dag fikk jeg en telefon fra saksbehandler her i kommunen,og hun sa jeg måtte få alle guttene ut av huset,for hun hadde glemt de var hjemme den dagen de to minste skulle komme.

Jeg kunne ikke tro det jeg hørte..skulle jeg be mine egne sønner forlate deres eget hjem,når vi skulle feire lillesøsters bursdag ,med kaker og smørbrød,og bordet stod dekket.

Jeg ble så lei meg at jeg gråt i fortvilelse ,og Sigbjørn husker han ble helt stille ,og han tenkte nok mye.Er det å ta vare på barn å utsette dem for slikt? barneverns leder ringte tilsynsdamen og sa hun måtte få dem ut,men hun sa hun syntes ikke det var hennes jobb.

Det er mangen ting og episoder som er så hjerte råe,ved det barnevernet har gjort,at det har brennt seg fast,en glemmer det aldrig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Jul 26, 2009 9:21 pm 
Superposter

Dette er trist. Selfølgelig vil din datter sende takkekort. HUn blir vell nektet av de ødeleggelses syke. Som både er fosterforeldrene og barnevernet.

Ja man kan lure på at de bare kan være så slemme mot andre menesker at de forhindrer kontakt.

Jeg har så ondt av deg. Tenker på alt dere har litt skal det ingen endenta. Mista din kjære sønn på grunn av barnevernet. Det er meg et fint land, de er så grusomt som dert kan bli . Når dert gjelder barnevernet.

Selfølgelig lengter jenta de etter deg og familien. Hun er i fosterfengsel og har ingen egne valg. Hun er en fange som lengter hje men hun har ikke lov å si det. Hun har bare lov å si takk og amen til fosterforeldrene. Mot sin egen vilje.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Jul 26, 2009 9:24 pm 

may-britt tysnes wrote:
Det er mangen ting og episoder som er så hjerte råe,ved det barnevernet har gjort,at det har brennt seg fast,en glemmer det aldrig.

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 2:14 am 
Site Admin

Det er til å gråte over.

Barnefjernerne arbeider bevisst med å sette fosterpersoner og barna opp mot foreldrene.Dette gjennom sprø ideologi, løgner og forvrengninger. De sier de hjelper barn gjennom å knuse foreldrerelasjonen. Statistikken og kvalitets-forskningen sier imidlertid noe annet.

Det gjør også menneskerettighetene, historien, antropologi, bioligien, evolusjonslæren, Bibelen, de store religioner, etc. Det er sannelig ikke lite sosiobablerne skroter i sin empatiløse og ekstreme narsissisme!

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 10:28 am 

Sigbjørn Andreas har en søster som har laget en nydelig sang til ham.Den heter, Wish i could see you smile again,Den handler om at han ikke visste
hans liv skulle bli så kort.

En av mine sønner fortalte meg noe grotesk her nylig.En som jobbet med ham i barnevernet sa følgende,en dag må du takke saksbehandler for alt hun har jobbet og gjort for deg i barnevernet.Min sønn reiste seg og fortalte meg han gav følgende svar.Skal jeg takke henne for at hun har drept min bror?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 1:28 pm 

Her er utdrag fra det hans søster synger i sangen,hun laget til Sigbjørn.

Jeg sitter her og venter på deg,ønsker jeg kunne se deg igjenn.Du var altid så glad og nydelig,alltid så smilende og glad.
Tiden går sakte uten deg,og vi savner deg sånn,og vi glemmer aldrig deg.
Jeg ser deg i gule sko ,og du gir opp
Fly i vei ,du er en engel som krysser jorden nå!

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 7:05 pm 

Så nydelig.... å tenk hva di har ødelagt.... det er utilgivelig.

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post subject: innbiller seg at de gjør noe godt
PostPosted: Fri Jul 31, 2009 10:12 pm 
Superposter

may-britt tysnes wrote:
En av mine sønner fortalte meg noe grotesk her nylig.En som jobbet med ham i barnevernet sa følgende,en dag må du takke saksbehandler for alt hun har jobbet og gjort for deg i barnevernet.Min sønn reiste seg og fortalte meg han gav følgende svar.Skal jeg takke henne for at hun har drept min bror?

De ansatte i "barnevernet" innbiller seg at de gjør noe godt. De narrer seg selv til å tro at det de gjør ikke er ondskapfullt og grusomt, men godt og kjærlig. Det er vel slik de klarer å utføre all djevelskapen.

De tror kanskje at føles det godt for dem, så føles det godt for de ufrivillige "brukerne", også. Men da burde de jo ta seg bryet med å spørre "brukerne": Føles det godt å bli frastjålet barndommen og tvunget til å vokse opp hos fremmede? Føles det godt å bli fratatt barna dine med tvang og kun se dem noen få timer i året?

For saksbehandler i "barnevernet" føles det kanskje godt å sjefe og dominere over foreldre og barn. Det føles kanskje godt å bære rundt på et barn som saksbehandleren nekter kontakt med moren. Det føles kanskje godt å være den som "trøster" barnet når det gråter fordi det vil hjem.

Men blir barna noen gang spurt om hvordan de har det, egentlig? Deres sorg og savn etter foreldrene blir aldri tatt hensyn til. Hensynet til kvinnearbeidsplassene i "barnevernet" er så meget viktigere.

Jeg synes sønnen din gav et meget godt svar til den frekke saksbehandleren i "barnevernet". De ansatte i "barnevernet" virker totalt blottet for empati og innlevelse i andres følelser. De er så ekstremt selvopptatte at de forventer takk for å ha knust andres liv.

Takket være sønnene dine har disse ansatte i "barnevernet" hatt godt betalte jobber i alle år. Sigbjørn gav sitt liv for disse unødvendige kvinnearbeidsplassene. De ansatte i "barnevernet" går bokstavelig talt over lik for å holde på arbeidsplassene sine.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Jul 31, 2009 10:40 pm 

Folk er fullstendig i stand til å overbevise seg selv om ting de vet er gale, og når det blir ugjendrivelig bevist gjennom fakta at det de mener er galt, vil de skamløst vri på faktaene for å kunne beholde sine fordommer intakte. Denne prosessen kan fortsette i det uendelige.

George Orwell

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sat Aug 01, 2009 12:08 am 
Site Admin

Jeg skrev i en debatt:
Quote:
I Nord-Afrika vil man hevde om kjønnslemlestelse:

1. Vi VET at dette er nødvendig.
2. Dette gjøres primært av GODHET.

Altså det samme som enhver relatert til såkalt barnevern vil hevde.

Det vil en kommunist hevde når han deltar i revolusjon.
Fascistene hevdet dette.
Ja, t.o.m Hitler hevdet dette!

Det er derfor man sier:
Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject: Barnevernerne er blinde for sannheten
PostPosted: Sat Aug 01, 2009 9:51 pm 
Superposter

Bjørn Erik wrote:
Folk er fullstendig i stand til å overbevise seg selv om ting de vet er gale, og når det blir ugjendrivelig bevist gjennom fakta at det de mener er galt, vil de skamløst vri på faktaene for å kunne beholde sine fordommer intakte. Denne prosessen kan fortsette i det uendelige.

George Orwell

Luk 6, 41-42

41 Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til? 42 Hvordan kan du si til din bror: 'Bror, la meg ta flisen ut av øyet ditt!' når du ikke ser bjelken i ditt eget øye? Din hykler! Ta først bjelken ut av ditt eget øye! Da vil du se klart nok til å ta flisen ut av din brors øye.

De ansatte i "barnevernet" er hyklere som er blinde for sin egen galskap. Flisen i sin brors øye legger de merke til, men bjelken i sitt eget øye kan de ikke se. De tror at de er bedre enn foreldrene som de fordømmer. I sin blinde fanatisme begår de onde gjerninger. De søker ikke sannheten men følger Løgneren.

Luk 23, 34:

Men Jesus sa: «Far, tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør.» Så kastet de lodd om klærne hans og delte dem mellom seg.

Menneskene har ikke forandret seg mye siden Jesus levde her på jorden. Det er like mye ondskap nå som da.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Aug 02, 2009 11:42 pm 
Superposter

Javist så sant det du skriver Agrippa. Barnevernet ser virklig ikke bjelken i sitt eget øye, men flisa til ofrene den ser de så veldig godt og forstørrer den opp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Aug 11, 2009 11:39 am 
Superposter

May Britt ba de virkelig om at barnet ditt skulle takke dem (Barnevernet) Etter at de hadde drevet deres sønn Sigbjørn i døden.

Jeg er helt overgitt over det grusomme barnevernet. De burde snarest levert dine barn heim til deg, og betalt dere erstatning for alt det grusomme de har forarsaket i deres liv.

Så det er slik de vil få verden til å se stort på dem, ved å tvinge gjennom en takk......

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 355 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Next