It is currently Fri Jun 20, 2025 7:50 pm

Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 20, 2009 4:15 pm 
Site Admin

Jeg skjønner ingen ting om hvorfor de vil legge deg inn.

Her er en artikkel på Forskning.no om farligheten til rus/narkotika.

Som man kan se, er tobakk farligere enn f.eks cannabis.

Send en PM til Anne Britt Raaen Hun kan ha god informasjon.

Her er et interessant søk på Google om hvordan hasj lagres i kroppen. Men kun for få uker. Derav de "posetive" prøveresultat.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jul 20, 2009 7:36 pm 

takk, fant mye nyttig info nå som ikke jeg var klar over tidligere.
det er noe som skurrer her, de prøvene mine MÅ ha gått nedover og jeg jeg må bare kreve å få verdiene mine, at ikke de kan gi meg disse viser jo bare at de har noe å skjule.

Nei nå er jeg forbanna, jeg skjønner jo at det er noe som ikke stemmer her..!
Her sitter jeg og gjør alt for at de skal få et godt bilde av meg, hasjen kutta jeg jo ut for godt over en mnd siden og ettersom jeg har lest nå så burde jeg straks være rein, da kan ikke de sitte der oppe å si at verdiene mine er like høye som de alltid har vært, ingen er jo så dumme at de faller for den.

Tusen takk for all hjelp fra alle sammen, hadde det ikke vært for dette forumet så hadde jeg nok aldri lukta lunta og ting hadde nok gått mye verre.
Men, blir jo bare spennende og se hvordan de kommer til å reagere på borgestad nå som jeg begynner å være "vrang"..
Har på følelsen at dette ikke vil gå så enkelt som jeg håper på..
Kranglefanter som de er der oppe..

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Jul 21, 2009 12:19 am 
Superposter

Vær bare tverr, stå på ditt la ikke noen av disse få makt over deg.Ikke la deg innlegge.Du har ditt på det rene, de vil bare stjele ditt barn. Noen har vell bestilt baby igjen. Det er ditt barn, ditt liv, du skal styre det ingen andre.

Barnevernet ødelegger barn og det er barnemisshandling å frata babyer mammaen sin. Mor og barn hører sammen. Det er viktig for barnets ve og vell at mor og barn får fred og ro. Fred og ro skal du og ha i ditt svangerskap og ha slike barnevernere hengende rundt en når en er gravid er skadelig for barnet da det stresser mor. Kom deg vekk fra disse ulvene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Jul 21, 2009 5:59 pm 

God nyhet! :D

Snakket med de oppe på rusteamet i dag, og sa at om de hadde noen verdier av prøvene mine, så skulle jeg ha de snarest.
De ringte da Borgestad, som bare måtte forklare det at de hadde desverre ingen verdier , bla bla og skjønte vel kanskje det at jeg har starta opp min egen lille sak, så de sa at uansett så var jeg de prøvene jeg hadde tatt tidligere "plutselig" gått såå mye nedover, osv.

Har en veldig grei saksbehandler på rusteamet, som sa da til dem at dette var noe de ikke kunne legge meg inn for, at jeg var ei jente med jobb og leilighet som ikke kunne sette livet mitt på vent fordi de tror jeg har gjort noe, og han sa også at om de skulle være vrange, så hadde dem kun en prøve og legge frem om det skulle bli rettsak, og da var det bare for meg og ta en rettsgyldig prøve til og sammenligne disse.
(den nye vil jo da såklart være negativ)
Han mener de ikke har noen rett til å legge meg inn, og som det virker nå så kommer dem også til og gi seg nå fremover.

Var nesten som at de skjønte at dem hadde driti seg ut der oppe,
og får bare håpe at de ikke skal komme videre nå og krangle.
Men, man kan jo aldri vite!
Føler meg iallefall veldig letta nå for en stund, de har jo uansett ikke plass til flere der oppe ennå sa de, så håper ikke jeg hører noe mer om det når det engang blir en ledig plass..

Profile  

Post subject: "Barnevernet" kan røve barnet uansett
PostPosted: Tue Jul 21, 2009 8:00 pm 
Superposter

snartmamma wrote:
God nyhet! :D

Snakket med de oppe på rusteamet i dag, og sa at om de hadde noen verdier av prøvene mine, så skulle jeg ha de snarest.
De ringte da Borgestad, som bare måtte forklare det at de hadde desverre ingen verdier , bla bla og skjønte vel kanskje det at jeg har starta opp min egen lille sak, så de sa at uansett så var jeg de prøvene jeg hadde tatt tidligere "plutselig" gått såå mye nedover, osv.

Har en veldig grei saksbehandler på rusteamet, som sa da til dem at dette var noe de ikke kunne legge meg inn for, at jeg var ei jente med jobb og leilighet som ikke kunne sette livet mitt på vent fordi de tror jeg har gjort noe, og han sa også at om de skulle være vrange, så hadde dem kun en prøve og legge frem om det skulle bli rettsak, og da var det bare for meg og ta en rettsgyldig prøve til og sammenligne disse.
(den nye vil jo da såklart være negativ)
Han mener de ikke har noen rett til å legge meg inn, og som det virker nå så kommer dem også til og gi seg nå fremover.

Var nesten som at de skjønte at dem hadde driti seg ut der oppe,
og får bare håpe at de ikke skal komme videre nå og krangle.
Men, man kan jo aldri vite!
Føler meg iallefall veldig letta nå for en stund, de har jo uansett ikke plass til flere der oppe ennå sa de, så håper ikke jeg hører noe mer om det når det engang blir en ledig plass..

Det er fint at verdiene på prøvene har gått nedover slik at du slipper tvangsinnleggelse på Borgestand, men vær klar over at "barnevernet" kan troppe opp på barselsavdelingen og røve barnet ditt rett etter fødselen, jf. "barnevern"-loven § 4-8, annet ledd:

4-8. Forbud mot flytting av barn, eller vedtak om omsorgsovertakelse, når barnet bor utenfor hjemmet.

Er et barn plassert utenfor hjemmet av foreldrene eller med deres samtykke etter § 4-4, kan fylkesnemnda vedta at barnet for en tid av opptil tre måneder ikke skal flyttes. Et slikt vedtak kan bare treffes dersom det ikke er rimelig grunn for flyttingen, eller dersom den kan være til skade for barnet. I løpet av den tid som er fastsatt, skal barneverntjenesten legge forholdene til rette for at flyttingen kan skje med minst mulig ulempe for barnet.

Dersom det er overveiende sannsynlig at flyttingen vil føre til en situasjon eller risiko for barnet som nevnt i § 4-12 første ledd, kan det treffes vedtak om omsorgsovertakelse for barnet. Et slikt vedtak kan treffes også før et nyfødt barn er flyttet til foreldrene. § 4-12 annet og tredje ledd gjelder tilsvarende.
(uthevet av undertegnede)

Å stjele diebarn mens moren ligger på barselsavdelingen er noe de ansatte i "barnevernet" liker å gjøre, og de vil ikke nøle med å gjøre det dersom de allerede har bestemt seg for at du er "uegnet". Avdøde John Alvheim skrev om hvordan "barnevernet" pleide å komme om natten inn på sykehuset for å stjele nyfødte babyer fra mødrene. (Noen som har lenken?)

Savner_jenta-mi wrote:
De hadde innrømmet ovenfor barnefar (!) at de hadde planlagt å ta barnet mitt uansett, noe som var bestemt allerede før fødselen...

Savner_jenta_mi skrev at hun hadde fått vite at de hadde fortalt til barnefaren at de hadde bestemt seg for å ta barnet uansett om hun la seg inn på Aline eller ikke. Så det trenger ikke bety noe fra eller til om du slipper Borgestad. Det du burde gjøre er å dra til utlandet og føde barnet der. Det er sykehus i utlandet, også, og alt du trenger er å ha med helsetrygdkortet ditt. Da får du dekket alle utgiftene. Da kan ikke "barnevernet" troppe opp på barsel og ta med seg den lille babyen din. Det er ganske grusomt å bli fratatt et nyfødt barn. Du må ta piller for å stoppe melken, og babyen din blir hindret i å die. Men slikt bryr ikke de falske samaritanerne i "barnevernet" seg om. Det er meget mulig at babyen allerede er lovet bort til et par. Babyer er svært ettertraktet, og mange vil sikkert stå i kø. Du kan regne med at "barnevernet" allerede har vært i kontakt med potensielle "fosterfamilier". Ellers kryr det av såkalte "beredskapsfamilier". Babyen kan bli plassert på sperret adresse. Det er meget lukrativt å jobbe som "beredskapsforelder". Mange av de tidligere ansatte på Aline har dette som yrke.

Jeg synes fremdeles du bør komme deg ut av landet. Hvis det er for sent å fly, så bruk bil. Nesten ingenting er verre enn å bli frastjålet barnet sitt. Gjør noe før det er for sent. Og sjekk at den kvinnelige advokaten din ikke står på svarteliste. Mange kvinnelige advokater elsker "barnevernet". Det er en veldig grei inntektskilde, og det er ingen mangel på klienter. Mange advokater synes det er bedre at barnet havner i klørne på "barnevernet" enn at mor og barn må bo i utlandet. Rådene de gir blir deretter.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jul 22, 2009 7:37 am 
Superposter

- Barnevernet stjal barn om natten
"- Jeg mener barnevernet er helt “på trynet”. Og hovedproblemet er at de ikke følger lovens målsetning om hjelp og støtte i hjemmet. Det er kun ute etter makt og omsorgsvedtak, og de lager statistikker som viser at det og det barnet er tatt i samarbeid og forståelse med foreldrene. Reinspikka løgn!

Alvheim mener barnevernet er blitt et maktapparat som både anklager, dømmer og eksekverer dommene.

- Jeg har opplevd utrolig mye også rent personlig. Som sykehusdirektør i Telemark opplevde vi at de stjal barn om nettene! Tilstandene er utrolige, jeg støtter betegnelsen om “legalisert kidnapping” og vil påstå folk er “kjøpt og betalt” for å ta de rette avgjørelsene, sier en engasjert stortingsrepresentant John Alvheim til Moss Dagblad. (...)"

Ta kopi av artikkelen, for den kan bli borte; Moss Dagblad eksisterer nemlig ikke lenger.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jul 22, 2009 11:54 am 
Rang: Storbruker

Tak for den Nina *kopieret*
Og til dig snartmamma -> Indrømmer blankt at det er den halvdiagnose du har jeg har jeg ville frykte mest. Husk at mange barn er fjernet på tynnere grundlag.
Misbruket er kansje for tia tilbakevist, men din baby er ikke sikker. Desuten er bv ikke kjent for å fremvise flere dokumenter end de selv har lyst til.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jul 22, 2009 11:38 pm 
Superposter

Barnevernet gjør jo stort sett som de vil. Og det er sant det Agrippa skriver at barnevernet kan komme troppende opp på barselavdelingen. Man er faktisk ikke trygg her i landet. Vil barnevernet ta et barn så lyger de bare til en historie. De tar jo stadig vekk barn fra mor, bare for at mor er ung.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Jul 23, 2009 2:25 am 
Site Admin

På disse adressene bør dere finne artikkelen:

r-v-b.net/image/alvheim-moss-dagblad-no.jpg

r-b-v.net/image/alvheim-moss-dagblad-no.jpg

Det er en bildefil, men Google blir stadig bedre på å lese tekst i bildefiler.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu May 20, 2010 6:39 pm 

Jeg har ikke lest alle som har svart siden jeg ikke rekker det nå så kan hende jeg sier noe nå som noen allerede har sagt?

Du kan fint bruke din far som advokat etter det jeg har skjønt, også i en rettsak for hva enn nå man har gjort. Min tante er familiens advokat, faktisk om man ønsker tror jeg man kan være sin egen advokat også om det skulle være ett ønske. Men jeg fikk beskjed av min mamma at Tante kan brukes om jeg trenger det seinere :-)

Sjekk med pappaen din iallefall, jeg tror nok han forstår mere enn du tror :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Jun 09, 2010 5:17 pm 
Rang: Storbruker

Når du har fått deg advokat, bør vedkommende kontakte Rettstoksikologisk institutt.

Urinprøver alene, er ikke lovlig for utskriving i institusjoner (utskriving pga av rus), eller tvangsinnleggelse for gravide mødre. Likevel brukes det.

Et urinprøveresultat som ønskes brukt for tvangs utskrivelse eller innleggelse, skal følges opp av en blodprøve. Forlang å ta blodprøver! Nekt urinprøvetaking. Krev uttalelse fra Rettstoksikologisk institutt.

Når det er sagt: Desverre er det slik, at dersom barnevernet har bestemt seg for å ta barnet ditt, gjør de det. Det er kanskje bedre bruk av tid og energi, å planlegge en utvandring i alle stillhet.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2