Hei snartmamma.
Det var trist lesing. Det er dessverre vanlig i psykiatrien og BV at de tror mer på det som var
før enn det som er tilfelle
nå. Noe som kan være svært uheldig for de det gjelder. Det å ikke bli hørt er noe av det verste en kan oppleve. Det virker som om du kjemper for livet og prøver å overbevise dem om at du er helt rusfri, men de tror ikke på deg. Jeg tror kanskje også de har sine grunner til å holde tilbake opplysninger du har krav på (verdier). Dette har de ikke lov til, du har krav på å vite de. Derfor anbefaler jeg deg snarest å ta kontakt med en advokat og be han/henne om å sende forespørsel om utlevering av disse verdiene, og gjerne få noen utenforstående til å tolke disse, og sende rapport om dette.
Jeg tror dessverre at helsevesenet samarbeider med BV slik at de kan finne noe å ta deg på for å røve ditt barn, slik som de gjorde med meg

Jeg prøvde og prøvde desperat å si at "nå er ikke jeg deprimert lenger, diagnosen er feil og foreldra mine støtter meg og vi har god kontakt!" men neida, de trodde på det som var aktuelt i 2007. Ja jeg innrømmer at jeg på et tidspunkt var deprimert og hadde dårlig kontakt med foreldrene (var derfor jeg oppsøkte hjelp, dessverre... Noe jeg aldri skulle ha gjort!) men det var en
forbigående fase, noe de nektet å innse. Dette hengte de seg opp i, og tilbød meg "hjelp". Jeg takket først ja, for jeg trodde jo det var hjelp?! Men da jeg skjønte at det var no rart no der, og ombestemte meg og takket nei, var det allerede for sent. Da jeg var i 39. svangerskapsuke fikk jeg beskjed om at enten flytter jeg på Aline eller så røver de barnet med en gang etter fødselen. De kalte dette for "frivillig tvang". Jeg brøt sammen da jeg kom hjem, og innså at jeg ikke hadde no valg. I verste fall kunne fødselen ha satt igang i dette øyeblikket på grunn av påkjenningene jeg ble påført...
Jeg bestemte meg for å samtykke til Aline, etter å ha innsett at jeg ikke hadde noe valg. Jeg skulle være der i 8 uker. I løpet av de 3 første ukene terroriserte de, truet og brøt meg ned på det verste slik at jeg tilslutt ikke klarte å konsentrere meg. Dette brukte de imot meg og etter disse 3 ukene heiv de meg ut og røva min datter. Hun skulle ha fylt 4 uker dagen etter...
agrippa wrote:
"Barnevernet" kan så absolutt ta fra deg barnet når det kommer, og de har tenkt å sikre seg barnet før det kommer, i og med at de planlegger å få deg tvangsinnlagt på Borgestad klinikken.
Dette var tilfellet hos meg. De hadde innrømmet ovenfor barnefar (!) at de hadde planlagt å ta barnet mitt uansett, noe som var bestemt allerede før fødselen... Så dette er dessverre fakta

Har de først bestemt seg for noe så gjennomfører de det uansett hvor mye liv og helse som går tapt...
De fleste kjenner vel til min sak nå i og med at denne har gått rundt både på facebook og nettby, samt div. forum. Om du har lyst til å prate, er det bare å sende meg en PM så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Vi kan også snakkes på msn om du vil det, du virker som en hyggelig jente