Raven Emerald wrote:
Jeg kommer til å anke til ungen min er hjemme igjen. Jeg gir meg ikke!
Ankene blir rutinemessig avvist av lagmannsretten. Det er fordi domstolene skal spare penger. Alle pengene skal reserveres fosterpersonene og de ansatte i "barnevernet" og deres samarbeidspartnere. Det er de som er profittørene. Foreldrenes oppgave er å levere barna fra seg. I tillegg må foreldrene betale til Staten - den deilige horen som alle i Norge tilber - for at den tar "omsorgen" for barna.
Foreldre som blir fratatt barna av Horen, får dem ikke tilbake før barna er voksne, og faren er stor for at eventuelle barnebarn da er tatt.
Det er nytteløst å anke. Foreldre som vil beskytte barna mot Horen må komme seg ut av landet, jo før dess bedre. Advokater kaster foreldre blår i øynene når de sier at foreldrene har en "sterk sak". Ingen foreldre har en sterk sak mot Horene. Alle familier taper dersom de ikke makter å flykte fra sosialdiktaturet.
Norske dommere er korrupte og gir gladelig "barnevernet" "omsorgen" for barna, som det så pent heter. Det er tette bånd mellom dommerne og byråksratiet, altfor tette.