It is currently Wed Jun 18, 2025 4:42 pm

Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 05, 2009 10:23 pm 
Rang: Ivrig bruker

Kontakt alikevel BUP, Skole og PPT. Skjønner at du blir negativ og lei, det ble jeg og:/ men nå er gutten hjemme.
De kan godt henvise deg tilbake til BV, men du har rett på informasjon og møter fra dem ikke via BV. be advokaten skrive et brev, ev gjør det selv formelt.

Uansett hvor tom denne foreldreretten virker, så er den nå der og vi får benytte den så langt vi kan.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Jan 05, 2009 11:04 pm 

Jeg har vært i kontakt med BuP. Bv ble opprørt over at jeg hadde vært i møte med BUP uten at de visste noe om det.. :lol: For noen duster

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Jan 06, 2009 10:53 am 

Knallbra:) De kan bli så opprørte de bare vil. Har du fått utskrift av papirene fra BUP ? Kan være lurt å se på henvisningssjema fra BV, hvorfor har de henvist han? Akkurat der er de kreative, og gir en falsk forforståelse til BUP, slik at de leter i helt feil ende.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Jan 06, 2009 2:58 pm 

Frøken Fryd wrote:
Jeg har vært i kontakt med BuP. Bv ble opprørt over at jeg hadde vært i møte med BUP uten at de visste noe om det.. :lol: For noen duster

Jeg skjønner ikke hvorfor de skulle være opprørt over at du er interessert i ditt eget barn? De skulle jo være hoppende glad for at du interesserer deg, og heller være opprørt hvis du var totalt uinterressert.

Profile  

Post subject: Henvisningsskjema til bup
PostPosted: Tue Jan 06, 2009 3:25 pm 
Superposter

Diamanten wrote:
Knallbra:) De kan bli så opprørte de bare vil. Har du fått utskrift av papirene fra BUP ? Kan være lurt å se på henvisningssjema fra BV, hvorfor har de henvist han? Akkurat der er de kreative, og gir en falsk forforståelse til BUP, slik at de leter i helt feil ende.

De ansatte i "barnevernet" er opprørte over å miste kontroll og innflytelse. Det er det som opprører dem. Alt skal gå gjennom dem. Formålet deres er å frata foreldre myndighet.

Det er meget riktig at "barnevernet" som oftest gir en falsk virkelighetsforståelse til Bup og andre instanser. Dette kommer også av at de selv er fullstendig inkompetente og drar fantasi-diagnoser opp av en hatt. De er jo ufaglærte med hensyn til medisin, og "faget" deres, såkalt "barnevern" er kun et sammensurium av ulike fagkretser. Først og fremst er "barnevern" indoktrinering.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Jan 06, 2009 3:52 pm 
Rang: Storbruker

Quack wrote:
Frøken Fryd wrote:

Jeg skjønner ikke hvorfor de skulle være opprørt over at du er interessert i ditt eget barn? De skulle jo være hoppende glad for at du interesserer deg, og heller være opprørt hvis du var totalt uinterressert.

Det ville jo stride mot det fundamentalt fornuftsstridige som danner både plattform og ramme for utøvelsen av deres egen "omsorg" og "faglighet".

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3