EXxon81 wrote:
Jeg ser at du ved ønske aksepterer å åpne forum tråden min som du har stengt av dersom den forholder seg til det originale temaet.
Om det så er mulig at man klarer å forholde seg til et tema med over 100 innlegg, så ber jeg om at du åpner posten igjen.
Det var litt mer kranglete her inne enn vanlig, siste 3 uker eller så. Husker å ha stengt tråder, men gidder ikke lete.
EXxon81 wrote:
Jeg stiller fortsatt spørsmålet. Hva med de som faktisk lider? Alternativ, og muligheter?!
Du fikk svar. Å ignorere svar, er dårlig debatteknikk. "Det gjorde jeg ikke, men når man åpenlyst beskylder meg for å løpe BV ærend, slik som ble gjort, er det synd at jeg må kaste bort tiden på å forklare at jeg ikke gjør så.
EXxon81 wrote:
Btw, i forbindelse med at jeg off grid nevnte at det er dags for duket anti rasistisk marsj i salem Stockholm 6-7 Des, kom du med en artig liten notis. Du påstod at slike aktivister somregel er for aggressive og for millitante!
Nei, jeg sa ikke det. Om du leser litt på lillabloggen til Onar Åm, om venstresidens forhold til fascisme og nazisme, så forstår du kanskje en gang hva jeg mente.
Jeg tror jeg oppfattet hva du mente.
EXxon81 wrote:
Og det er ikke dette forumet? Det er ingen her som har tenkt "skulle ønske jeg kunne gitt den bv dritten en omgang juling?"
Jeg er FOR en militant stil. RVB (r-v-b.net / r-b-v.net) er trolig den største siden i Europa mot offentlige overgrep mot barn og familie. Taktikken har hele tiden vert en militant stil.
Du er både forutinntatt og ukjent med argumentene vi bruker mot bv og for familien.
At jeg er forutintatt og ukjent med argumentene dere bruker kan godt være mulig. Men jeg jammen meg ikke alene om å være forutintatt her inne. Enkelte er jo til grensen "paranoide" her inne, uten å legge noe mer vekt på det.