It is currently Tue Jun 17, 2025 11:56 pm

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: vil bare legge til en kommentar om media på svartelisten.
PostPosted: Mon Nov 17, 2008 4:37 am 
Rang: Ivrig bruker

Det ser ut som om dere har luket ut mye av de redaksjonene som er barnevernsfantaster. Dette er blant annet en del av de redaksjonene jeg selv har prøvd å presse frem hos.
Blandt annet Christian Strand med sitt aktuallitetsprogram, hvor jeg til slutt ble så dritt lei av våset hans om at de ikke hadde kapasitet til å ta opp en debatt! Her kommer han i forkant av "air time" og ber sine "venner" og "bekjente" om stoff, og når jeg kommer opp med stoff til han, er det sporenstreks nei.
Men dette kan kanskje også reflekteres i hans fars arbeid i Dagsavisen som politisk redaktør? Ikke vet jeg, annet en at NRK virkelig er en værkebylle når det gjelder å føre frem BV.
Selvfølgelig kommer de med en solskinnshistorie i ny og ne, men det serveres fint lite fagfakta.

Om jeg spør Christian som venn, er det noen som er villig til å stille til debatt mot Karin Killen? Det kan la seg gjøre. Jeg har allerede fått et ja fra Marielle Leraand (SV)?

Profile  

Post subject: Re: vil bare legge til en kommentar om media på svartelisten
PostPosted: Mon Nov 17, 2008 4:42 am 

EXxon81 wrote:
Det ser ut som om dere har luket ut mye av de redaksjonene som er barnevernsfantaster. Dette er blant annet en del av de redaksjonene jeg selv har prøvd å presse frem hos.
Blandt annet Christian Strand med sitt aktuallitetsprogram, hvor jeg til slutt ble så dritt lei av våset hans om at de ikke hadde kapasitet til å ta opp en debatt! Her kommer han i forkant av "air time" og ber sine "venner" og "bekjente" om stoff, og når jeg kommer opp med stoff til han, er det sporenstreks nei.
Men dette kan kanskje også reflekteres i hans fars arbeid i Dagsavisen som politisk redaktør? Ikke vet jeg, annet en at NRK virkelig er en værkebylle når det gjelder å føre frem BV.
Selvfølgelig kommer de med en solskinnshistorie i ny og ne, men det serveres fint lite fagfakta.

Om jeg spør Christian som venn, er det noen som er villig til å stille til debatt mot Karin Killen? Det kan la seg gjøre. Jeg har allerede fått et ja fra Marielle Leraand (SV)?

Forøveri rart at ikke Dagbladet står nevnt på denne listen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Nov 17, 2008 5:56 am 
Rang: Storbruker

"Om jeg spør Christian som venn, er det noen som er villig til å stille til debatt mot Karin Killen? Det kan la seg gjøre. Jeg har allerede fått et ja fra Marielle Leraand (SV)?"

Kan man foreslå navn til en slik "debatt"?

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Nov 17, 2008 3:36 pm 

Bjørn Erik wrote:
"Om jeg spør Christian som venn, er det noen som er villig til å stille til debatt mot Karin Killen? Det kan la seg gjøre. Jeg har allerede fått et ja fra Marielle Leraand (SV)?"

Kan man foreslå navn til en slik "debatt"?

Det skulle jeg da tro

Profile  

Post subject: Re: vil bare legge til en kommentar om media på svartelisten
PostPosted: Mon Nov 17, 2008 5:19 pm 
Rang: Storbruker

EXxon81 wrote:
er det noen som er villig til å stille til debatt mot Karin Killen?

Tøft! :D Hvis det ikke er noen med mer fartstid og erfaring enn meg, som kan stille opp, så stiller jeg gjerne opp. Har en høne å plukke med den dama. :twisted:

Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ]