tertnes wrote:
Det er jo nesten som i KGB! Og jeg får trussel når jeg SIER til BV at jeg tar samtalen opp på bånd for å få bevis hva som blir sagt.
"Barnevernet" kan gjøre alt mot barn og foreldre, bare det hevder at de er til barnets beste.
Jeg tror faktisk ikke det blir lenge før "barnevernet" får myndighet til å avrette foreldre, bare det hevdes å være til barnets beste.
Det er i praksis ingen grenser for hva "barnevernet" kan presse foreldre til å gjøre. Norsk lov gjelder ikke i "barnevernssaker". Der har myndighetene fritt spillerom til å gjøre akkurat hva de vil, både mot foreldrene og barna, som i praksis får opphevet alle sine borgerrettigheter.
"Barnevernet" vil blant annet hevde at det er en "retttighet" for foreldrene å bli terrorisert av "barnevernet". Denne "retten til oppfølging" er foreldre forpliktet til å ta imot. Det kan blant annet bety tvangsmedisinering, frihetsberøvelse, kontinuerlig tilsyn, you name it.
Foreldre og barn som "barnevernet" har brennemerket, er fredløse.
Og man kan ikke gjøre noe med det. Politiet og rettsvesen beskytter familieterroristene.