It is currently Thu Jun 19, 2025 4:08 pm

Post new topic Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 1:13 am 
Superposter

Jovist her er det nok folk som tror på deg .Tror diagnosen passer best på psykologen sjøl. Psykologer er farlige ødlegger mennesker etter mennesker Di må jo holde på å severe diagnoser ellers kan di jo ikke hjelpe barnefjernet med å ta barna å det vil di jo gladelig.barnefjernet kjenner nokm mange som vil ha barn .så di må jo røve noen .ingen av disse jævlene orker å gå gravid sjøl. Fosterfanden får seg en lettvint vei å få barn ,og vil glad b|ehold| det di får jo godt betalt for| det.

Tullpsykiari og ondt barnevern. Ønsker du får datra di hjem snart.At tjuvpakket til barnefjern lever tilbake ditt barn di har stjålet.

Så dere kan lev i harmoni og fred .Fordømte svin er hva di er.Nei selfølgelig har du ikke den diagnosen.Hadde ikke ffylkesnemda vært skulle du bare lagt på srang med barnet når du besøkt ho før fylkes nemda .Og hatt noen i bil som kjørte deg til ditt fødeland Men viktig at det da måtte vært flere biler så dere kunne bytte på .Så mange måttet hjelpt deg.Så meldt flytting til ditt hjemland.Da hadde du ikke gjort noe ulovlig.Fordi noe fylkesnemd var ej i bildet. Noe for andre å tenke på.Bør jo vært fra ditt hjem land di som skulle hjelpt deg .heheh det hadde nok blitt litt vanskelig. Men gøy om det haddee godt. Noen vante kunne klart det kanskje.hehhe :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 1:26 am 
Rang: Storbruker

Klager til Helsetilsynet, Fylkesmannen og annen manøvrering i byråkratiet. Der er ville jeg rådføre meg med advokat. La en advokat gjøre denne jobben, det sikrer formell riktig saksgang fra den som klager sin side. Sjansen blir større for medhold og reaksjoner mot de som har forbrutt seg.

Profile  

Post subject: ta barnet og løp
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 3:12 am 
Superposter

Turid Holta wrote:
Hadde ikke ffylkesnemda vært skulle du bare lagt på srang med barnet når du besøkt ho før fylkes nemda .Og hatt noen i bil som kjørte deg til ditt fødeland Men viktig at det da måtte vært flere biler så dere kunne bytte på .Så mange måttet hjelpt deg.Så meldt flytting til ditt hjemland.Da hadde du ikke gjort noe ulovlig.Fordi noe fylkesnemd var ej i bildet. Noe for andre å tenke på.Bør jo vært fra ditt hjem land di som skulle hjelpt deg .heheh det hadde nok blitt litt vanskelig. Men gøy om det haddee godt. Noen vante kunne klart det kanskje.hehhe :wink:

Du glemmer at Nordstrand "barneverntjeneste" allerede hadde fattet akuttvedtak. Da er det like ulovlig å ta barnet som etter vedtak i fylkesnemnda. Hun måtte i tilfelle ha tatt med seg barnet og løpt allerede mens de bodde på Aline. Det var jo et frivillig opphold.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 4:19 am 
Superposter

Ja stemmer det Agrippa.Noe å tenke på for andre i hennes situasjon. Kommer garantert flere slike tilfeller på aline mødrehjem.Er man plasert der er man gjerne i faresonen .Frivilig tvang kalte jenta mi det.

Profile  

Post subject: Frivillig tvang
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 9:03 am 
Superposter

Turid Holta wrote:
Ja stemmer det Agrippa.Noe å tenke på for andre i hennes situasjon. Kommer garantert flere slike tilfeller på aline mødrehjem.Er man plasert der er man gjerne i faresonen .Frivilig tvang kalte jenta mi det.

Opphold på mødrehjem kalles i statistikken til Statistisk Sentralbyrå for "tiltak i familien" og sorterer under såkalte frivillige hjelpetiltak. Når man så vet at hun ble fortalt at dersom hun ikke aksepterte opphold på Aline, så ville Nordstrand "barnevern" ta babyen mens mor og barn befant seg på barselsavdelingen på Ullevål sykehus, så forstår man at hun i realiteten ikke hadde annet valg enn å akseptere.

"Barnevernet" liker å påstå at mesteparten av tiltakene er frivillige hjelpetiltak, men dette er sterkt misvisende, mener jeg, nettopp fordi de frivillige tiltakene settes som betingelse for å unngå tvangstiltak.

Nesten alt "barnevernet" gjør er basert på tvang. En undersøkelse er ikke frivillig, selv om foreldrene blir lurt til å skrive under på at de aksepterer. Mange tror at de vil klare å renvaske seg for anklagene ved å være åpne, men jo mer man "samarbeider", jo dypere ned i kvikksanden synker man. Det eneste som nytter, er å kjempe imot.

Hvis alle som er rammet av "barnevernet, begynte å kjempe imot fremfor å underkaste seg, ville "barnevernet" fått en mye tøffere jobb. De kan jo ikke tilkalle politi hver gang de skal ha kontakt med familiene.

will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 10:22 am 

Takk for alle svar. Jeg skal prøve med denne fremgangsmåten som har blitt beskrevet her, samtidig som behandlerne mine bestiller en ny utredning. Dersom diagnosen ikke blir slettet ved å gjøre som beskrevet her, mister jeg ikke tid på å vente på utredningen. Alltid greit å ha flere muligheter klart.

Og et spørsmål til: Hva om jeg gir far foreldreansvaret alene? Da har de plutselig ikke med meg å gjøre, men med ham? Hva synes dere?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 10:40 am 
Superposter

Ta en titt på departementets brosjyre vedr. foreldreansvar og samværsrett:
http://www.regjeringen.no/upload/kilde/ ... rsrett.pdf

Dine (juridiske) rettigheter i forhold til barnet ditt er koblet til foreldreansvaret. Hvis man vurderer å gi fra seg foreldreansvaret må man tenke gjennom hva det innebærer. En forelder uten del i foreldreansvaret kan ikke motsette seg adopsjon, eller at barnet blir bosatt i utlandet osv. Hvordan vil det være å leve i en slik situasjon de neste 18 årene?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 11:12 am 

Nina wrote:
Ta en titt på departementets brosjyre vedr. foreldreansvar og samværsrett:
http://www.regjeringen.no/upload/kilde/ ... rsrett.pdf

Dine (juridiske) rettigheter i forhold til barnet ditt er koblet til foreldreansvaret. Hvis man vurderer å gi fra seg foreldreansvaret må man tenke gjennom hva det innebærer. En forelder uten del i foreldreansvaret kan ikke motsette seg adopsjon, eller at barnet blir bosatt i utlandet osv. Hvordan vil det være å leve i en slik situasjon de neste 18 årene?
Hmm... Så det beste hadde vel vært delt foreldreansvar? :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 11:32 am 
Superposter

Delt foreldreansvar. Det vil du angre minst på.tror jeg ,det er så mye lover og regler at man kan drukne i dem.Diagnoser er ikke noe vitenskap.Hele psykiatri historien handkler om forsøk , tortur plaging av mennesker ,Di har og drept mennesker i sine forsøk.Psykiatrien har vært iall tid grusom mot mennesker.

En gjeng psykobablere og plagere av mennesker det er hva det er.At noen lar seg tiltrekke av et slikt makt yrke .Ja hva søren feiler det di. Maktsyke.Ingen har vært så gerne som psykiatrien sjøl.Så hele historien forteller om grusomme mennesker som jobber der.

Når man drev å mixa i hop disse diagnosene folk skal prakkes på i dag.Så er faktisk psykiatrien kvinnefientlig da det var manns modeller di brukte for å lage disse diagnoser.Og en ting er sikkert menn og kvinner er svært forskjelig laget i psyken.Di har ingen god psykiatri og serlig ikke for kvinner.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 1:44 pm 
Superposter

Psykiatrien misslyktes iå forstå mannen og di forstår ialle fall ikke kvinnen.Psykiatri modellen var jo en mann.

Fordømte psykobablere hele gjengen.Torturister,som har fått makt.Og retter og barnevern forholder seg til hva torturistene har å si.Legg ned psykiatrien gerne farlige mennesker.En familie klarer gjøre det langt mye bedre for di som har det litt vanskelig enn hva psykiatrien gjør vondt værre å tortur av mennesker.Idag ser man mye av torturen ved at di blant annet tar barn fra folk .

Som har fått diagnoser av syke gerne makt djevler.Diagnoser stiller di bare av å se på et menneske. Diagnoser stiller di på svært tynt grunnlag.

di serverer diagnoser som pølser fra en bod og det tar aldri slutt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Oct 27, 2008 1:56 pm 

Du må snarest finne ut hvor barnet ditt er. Jeg visste heller ikke hvor jentene mine var da bv kidnappet de, 6 måneder var de i beredskapshjemmet uten at jeg fikk treffe de. Dette ble brukt imot meg i fylkesnemnda som et bevis på at jeg ikke er glad i jentene mine. Så derfor vil jeg instendig be deg om å finne ut snarest hvor barnet befinner seg og om nødvendig ta direkte kontakt med de for å på den måten vise at du bryr deg. Min ex gjorde det og det fikk han masse skryt for av bv.

Når det gjelder en diagnose, så kan jeg fortelle det at uansett hva du gjør, så blir du ikke kvitt den. Jeg har nå i 4 år latt meg utrede i "hue og ræva" jeg har 4 friskmeldinger fra forskjellige innen psykiatri, men det er den såkalte "diagnosen" til bv som rettsystemet forholder seg til, desverre. Jeg er 100% psykisk frisk, men bv har satt en "bordeline" diagnose på meg og den er "gyldig" for disse fy nemnds "dommerne"

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Oct 27, 2008 3:19 pm 

Annette Olsen wrote:
Du må snarest finne ut hvor barnet ditt er. Jeg visste heller ikke hvor jentene mine var da bv kidnappet de, 6 måneder var de i beredskapshjemmet uten at jeg fikk treffe de. Dette ble brukt imot meg i fylkesnemnda som et bevis på at jeg ikke er glad i jentene mine. Så derfor vil jeg instendig be deg om å finne ut snarest hvor barnet befinner seg og om nødvendig ta direkte kontakt med de for å på den måten vise at du bryr deg. Min ex gjorde det og det fikk han masse skryt for av bv.

Når det gjelder en diagnose, så kan jeg fortelle det at uansett hva du gjør, så blir du ikke kvitt den. Jeg har nå i 4 år latt meg utrede i "hue og ræva" jeg har 4 friskmeldinger fra forskjellige innen psykiatri, men det er den såkalte "diagnosen" til bv som rettsystemet forholder seg til, desverre. Jeg er 100% psykisk frisk, men bv har satt en "bordeline" diagnose på meg og den er "gyldig" for disse fy nemnds "dommerne"

Hvordan finner jeg ut hvor hun er? Ved å spørre direkte de som har henne? BV vil ikke fortelle det, nemlig :( Hvorfor forholder de seg til den gamle diagnosen, enda du har 4 friskmeldinger? :?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Oct 27, 2008 4:09 pm 
Superposter

Isituasoner hvor barnevernet skaffer ny utreder,psykiatrisk sakskyndig.Og om man fra før har en gammel diagnose.
Dersom ny utreder er uenig med tidligere diagnose så forholder rettsystemet seg til det den utreder som har mest kompetanse sier.
Så det er fult mulig bli kvitt diagnoser.På mnd.Barnfjern setter jo inn ny utreder i håp om å få mere på folk .Men klart viser det seg at ting er rivruskende gernt i tidligere diagnose fra ende til annnen .Kan barnefjernet sparke seg sjøl i ræva med at di satt inn ny utreder til enkelte folk.Som altså har vært positivt for folk.treffer du kompetente folk ipsykiatrien så burde det hjelpe deg.Hvorvidt den må være innsatt av barnevern sjøl eller ikke skulle ikke bety no for en rett.Mrn der kaster jeg ballen til andre.Vet det går og bli kvitt diagnose.

En annen ting er jo at i psykiatriens papirer slettes \fjernes diagnoser etter ti år .Er di ikke blitt fjernet etter ti år kan man kreve dem fjernet.Dog fjerner ikke barnefjern sine papirer di samler på søppel.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Oct 27, 2008 4:29 pm 
Rang: Ivrig bruker

Og hvis du får fjernet diagnosen gjennom Helsetilsynet, så MÅ retten forholde seg til denne avgjørelsen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Oct 27, 2008 4:42 pm 

Savner_jenta_mi wrote:
Hvordan finner jeg ut hvor hun er? Ved å spørre direkte de som har henne? BV vil ikke fortelle det, nemlig :( Hvorfor forholder de seg til den gamle diagnosen, enda du har 4 friskmeldinger? :?

Du må fremme et slikt krav om opplysning via advokaten.

Dere må også kreve fremsatt hvilke vurderinger som ligger til grunn for at de skjuler henne og hva de legitimerer dette med.

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next