It is currently Sat Aug 16, 2025 5:06 am

Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 4:46 pm 
Rang: Ivrig bruker

Huff!!! Stakars liten

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 4:46 pm 

Jeg tror ikke bv har lov å bruke politi uten et eget vedtak på akkurat dette. Det skal ikke holde med akuttvedtaket, men det skal være et eget vedtak utført av bv-leder for bistand av politiet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 5:05 pm 
Superposter

Ja det er fælt at di kommer busende på skolen i alles påsyn å tar gutten . det er opprivende og tankene er rett som det er hos denne familien . slikt skal bare ikke få skje.

vet ikke helt hvorvidt politi var der ,men det som gutten sa var at barnevernet var på skolen å henta han.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 7:26 pm 

Savner_jenta_mi wrote:
Det bv kan bruke imot meg om jeg lar videoene ligge på nett, er at jeg eksponerer personlige opplysninger som navn og fødselsdato, og ikke skjermer datteren min. Det jeg har skrevet her, blir stående, det kan jeg love. Og mer skal jeg skrive. Dessuten har jeg ikke fjernet historien min, bare navnene og bildene. Det jeg har fortalt, har spredt seg forskjellige steder :)

Mange andre har også gjort det samme. Selv om at det ikke er pga. barnevernet. Skal barnevernet gjøre dette med alle som gjør dette, vil det jo si at halve nettby må under bv...Jeg tror advokaten din misleder deg..eller er uvitende...Dette er IKKE ulovlig. Det er en offentlig etat som krenker - De har ikke lov til det.

Og du kan jo bare redigere den, sånn at advokaten din blir fornøyd:))

Ønsker deg lykke til i morgen og skal tenke på deg når jeg sitter i retten i morgen også:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 8:18 pm 
Rang: Storbruker

Turid Holta wrote:
den gutten bor ikke langt fra oss fem min gange. han sendte mld til mannge mens han ble fraktet i bil herfra. han var så lei for at han ikke fikk sagt adjø til venner og ikke minst var vist faren borte. Det er en veldig koselig å trivelig familie .min sønn snakker og snakker om dette. dette er trist og fælt ien liten by merker man og noens fravær. di har faktisk sendt han helt til tromsø.
Hva med denne guttens skolegang? Betyr det at han ble tatt ut av skolen? :x

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 8:20 pm 

Lena wrote:
Ønsker deg lykke til i morgen og skal tenke på deg når jeg sitter i retten i morgen også:)
Tusen takk :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 9:33 pm 
Superposter

Blir vel sendt i skole i tromsø. vil jeg anta.Vet ikke hvorvidt han kommer rett i fosterhjem eller på såkalt familiehjem etc barne\ungdomshjem.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 9:48 pm 

Hvorfor blir barna i Vefsn sendt til Balsfjord og Tromsø? Eller kan de si Tromsø og mene Balsfjord? Det er litt under 10 mil mellom stedene. Har dere undersøkt om noen i bv der er "linket" dit på noen måte?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 9:49 pm 

Ja det er de.

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 9:51 pm 

Sender de dem til familie eller venner der?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 9:59 pm 

Det kan jeg ikke si da jeg ikke kjenner til alle "mottakerne".

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 22, 2008 11:40 pm 
Site Admin

Anne Lise Bangsund er jo nordfra. Husker ikke i øyeblikket hvor.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Oct 23, 2008 12:13 am 
Superposter

Ja, Anne Lise Bangsund er nordfra. Etter at ho kom hit legger man iallefall merke til at barn blir sendt dit til Tromsø distriktet. Ho har trolig noen venninder som trenger penger. Og trolig kjenner ho noen hun sender barn til. Trolig har di noe organisert på gang, så di kan tjene enda mere på barna. Jeg vet heller ikke nøyaktig hvor norpå Bangsund er fra . Trolig Troms-distriktet eller nord i Lofoten etter dialekta å bedømme.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Oct 23, 2008 1:14 pm 

ALT du legger ut på nettet kan brukes imot deg. Noe jeg fikk erfare idag.

Utsirkft av denne bloggen http://www.vgb.no/34175/perma/371969 fant jeg uventet sammen med saksdokumentene og bevismateriale da jeg idag skulle vitne i fylkesnemnda. Heldigvis gikk det bra og den ikke ble brukt så mye, men likevel var jeg konstant nervøs for at denne skulle bli tatt opp.

Det virker som om den ble brukt som en del av min forklaring på mine opplevelser av å være på Aline, og at den ikke direkte ble brukt imot meg. Likevel dukket det opp endel ubehagelige spørsmål knyttet til denne og jeg måtte forklare meg grundig.

I bloggen kommer det opp endel sterke beskyldninger, f.eks. psykisk mishandling. Også videoene jeg hadde liggende på nett helt til igår, ble tatt opp, men da fikk jeg høre at de hadde sjekket og bekreftet at disse var fjernet.

Jeg lurer på hvordan i all verden de hadde fått tak i bloggen... Jeg brukte jo nick! Noen må ha sladra... :shock: og jeg tviler ikke på at bv også støvsuger forumet... Derfor går jeg ikke ut med bilde og bruker nick, men likevel kan de kjenne igjen historien... Man er aldri trygg!

Profile  

Post subject:
PostPosted: Thu Oct 23, 2008 1:56 pm 
Superposter

Du har jo gått ut på nettet fordi dette var grusomt mot deg og din datter. Ser ingen grunn til å frykte det du har gjort .

Det er barnevernet som er redd . Di er redd for at det skal bli gitt ut informasjon om di grusomheter di herjer med. Di prøver å skremme deg fra å gå ut med info om saken . Den frykt du kjenner for å gå ut med saken , er etter press fra barnefjernet. Du ville jo selv gå ut med saken. Og i utgangspunktet kjente du neppe frykt for det . Men som en selvfølge.

Stå på du kan jo ikke tape mere . Di har jo stjålet ditt barn.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 322 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Next