It is currently Wed Jun 18, 2025 12:15 am

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hvordan få spesielle rettigheter?
PostPosted: Tue Oct 14, 2008 2:08 pm 
Rang: Storbruker

Jeg får jo ikke skrevet andre steder enn her :x

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Oct 14, 2008 3:16 pm 

Rettigheter er noe man får ved at admin tilkjenner dette.
Nå er ikke jeg "sjefsadmin" slik at dette overlater jeg til denne og regner med at han vil ta stilling til din forespørsel straks han ser den.:D

Årsaken til at vi er litt restriktive med rutinene for rettigheter er for å unngå spam, barnevernsromantikere og andre uønskede elementer på forumet.

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Oct 14, 2008 4:52 pm 

Hvordan kontakter jeg admin ang. dette? Eller har du gjort det for meg?

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Oct 14, 2008 7:36 pm 
Site Admin

Vi ser folk litt ann, før vi slipper dem inn på hele forumet. får ta det etter hvert.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject: Ja, hvordan får man rettigheter?
PostPosted: Tue Nov 11, 2008 2:31 am 
Rang: Ivrig bruker

Jeg skulle så gjerne ha skrevet en støtte erklæring til moren som savner sin datter.. Men fikk stopp! Jeg skjønner at dere er restrektive, og ønsker et forum som kun omfatter det dere konkret jobber for/mot! Men er man nødt til å bevise sin "trofasthet" mot barnevernet, eller noe slikt? Jeg sier bare F*CK Barnevernet! Men det betyr ikke at jeg drar alle over en kam og mener at alle i BV er noen små ihugga "nazijæv*er". Det går ann å respektere et menneske for noe annet, og være uenig i andre saker!!!
Eller?

Ok, enough about that!

Du som mistet din datter til "BV".Fight with all means!!!! goodspeed! And Fu*k BV!

"Only the dead has seen the end of the war" Platon

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Nov 11, 2008 2:49 am 

Å splitte og holde søsken, foreldre og familier adskilt blir personlig- det er amoralskt, motbydelig uetisk og totalt utilgivelig.
For gale mennesker innen, og som utøver både individuell og kollektiv psykopati for å ødelegge andre finnes ingen unnskyldning eller "noe annet" å være enige med-i.
Ingen kompromisser.
De tilbyr heller ingen.

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Last edited by B. E. Bjorbekkmo on Tue Nov 11, 2008 3:18 am, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Nov 11, 2008 3:11 am 
Superposter

Det er bra du skriver din støtte erklæring til henne.Mamman som savner sin stjålne datter.det er mange slike saker og det helt forferderlig at di kan holde på slik.Splitte opp familier ødlegge det naturlige forhold.og ingenting tyder på at di har planer om å slutte sitt barnerov.Derimot øke det kraftig.Så det blir flerebabyer som blir stjålet.

Profile  

Post subject: Re: Ja, hvordan får man rettigheter?
PostPosted: Tue Nov 11, 2008 5:24 am 
Site Admin

EXxon81 wrote:
Men det betyr ikke at jeg drar alle over en kam og mener at alle i BV er noen små ihugga "nazijæv*er". Det går ann å respektere et menneske for noe annet, og være uenig i andre saker!!!

Jeg drar alle i nazistiske organisasjoner over en kam.
Fordi nazisme står for noe svineri.

Jeg drar alle i barnevernets organisasjon over en kam.
Fordi barnevernet står for noe svineri.

Om noen går inn i bv som spion eller som motstandsbevegelsen person innenfor (og ikke deltar i svineriet), så skal jeg ta stilling til unntaket når jeg for kjennskap til det. En ide for oppegående journalister med skikkelig forståelse for de negative menneskerettighetene.

Prinsipielt så er de svin som bor i svinebinger.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Tue Nov 11, 2008 9:07 am 
Superposter

Enig i det Arild skriver for barnevernet er noe svineri.Og man treng ganske enkelt ikke å jobbe der.Det er fullt mulig å søke seg jobb et annet steder.Er og kjent med at ansatte i barnevernet har utdannelse som lærer .Så di kan godt heller bli det da.Er man lurt til å utdanne seg til barnevernspedagog for det at man tror di er så snilde mot barn.Så tar di feil.Barnevernet er grusomme mot barn.Og di som vet av hvor disse pedagog skolene ligger.Burde tenke på om ikke det hadde vært en ide å hengt opp noen plakater der til info.om hva det såkalte barnevernet gjør.Hat ikke hørt at noen har hengt opp på et slikt sted.Noe jeg ville gjort om her var slik barnevernspedagogskole.

Så det er nok av ting å gjør. Kan hende noen der snur ..det er lov å ha et håp i mente.....

Profile  

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 7:16 pm 
Rang: Ivrig bruker

Arild Holta wrote:
EXxon81 wrote:
Men det betyr ikke at jeg drar alle over en kam og mener at alle i BV er noen små ihugga "nazijæv*er". Det går ann å respektere et menneske for noe annet, og være uenig i andre saker!!!

Jeg drar alle i nazistiske organisasjoner over en kam.
Fordi nazisme står for noe svineri.

Jeg drar alle i barnevernets organisasjon over en kam.
Fordi barnevernet står for noe svineri.

Om noen går inn i bv som spion eller som motstandsbevegelsen person innenfor (og ikke deltar i svineriet), så skal jeg ta stilling til unntaket når jeg for kjennskap til det. En ide for oppegående journalister med skikkelig forståelse for de negative menneskerettighetene.

Prinsipielt så er de svin som bor i svinebinger.

Det er en "besnærende" ide du kommer med, men hvordan er det mulig å jobbe for bv uten å bli påvirket av miljøet? Jeg vet fra faktum at FBI i USA enkelte ganger har forsøkt å bruke "undercover" taktikker innen for sekter og kriminelle miljøer. Reslutatet har vert nedslående, enten har de endt opp som overløpere, eller så har de havnet på narko kjøret.
Dette er mennesker som i utgangspunktet går inn med en negativ instilling, men ender opp på feil side.

"Alle over en kam" prinsippet syns jeg fint lite om. Det heller etter min mening til "fascisme". Og fascisme uansett hva slags forkledning den kommer i, er farlig!

Profile  

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 11:30 pm 
Site Admin

EXxon81 wrote:
"Alle over en kam" prinsippet syns jeg fint lite om. Det heller etter min mening til "fascisme". Og fascisme uansett hva slags forkledning den kommer i, er farlig!

Fascisme handler primært om ENHET gjennom POLITIMAKT og SENSUR.

Går man inn i en forferdelig organisasjon, så må man regne med å bli stemplet i enlighet med dette.

Hvorfor skulle ikke jeg bli stemplet som forferdelig, om jeg ble medlem av Ku Klux Klan? De står jo for noe forferdelig?

Hvorfor skulle ikke jeg bli stemplet som forferdelig, om jeg ble barnefjernsarbeider? De står jo for noe forferdelig?

Den som går inn i en eller annen forferdelig organisasjon, må ha bevisbyrden for at vedkommende er et etisk oppegående menneske.

Normalen er jo at folk står for det organisasjonen, "faget", dogmene eller mytene i gruppen tilsier. Det er derfor man går inn i det.

Unntakene som ikke går ut igjen, blir etter en tid en del av miljøet. De får da også mye på samvittigheten, for de er tvungne til å gjøre "jobben sin", for å få bli i "jobben".

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ]