Kathrine wrote:
Hun har tatt en Master i veiledning ved Diakonhjemmets høyskole.
Master i Familieterapi og systemisk praksis
Diakonhjemmet Høgskole
Informasjon om godkjente veiledere
Veileders navn: Atle Austad
Godkjent veileder i familieterapi –
Arbeidssted: Institutt for Klinisk Sexologi og Terapi A/S
Godkjent Spesialist i Klinisk Sexologi (NACS) i 2003.
Veiledet psykologer, sykepleiere/helsesøstre, barnevernpedagoger/barnevernkonsulenter, pedagoger, leger, barneverninstitusjoner, habiliteringstjenester, vernepleiere, lærere/skoler, førskolelærere/barnehageledere, veiledet terapeuter ved flere familievernkontorer, veileder for sexologiutdanningen ved høyskolen i Agder (videreutdanning for personer med minimum 3 årig høyskole;vernepleiere, fysioterapeuter, sykepleiere, sosionomer, lærere, leger, psykologer, pedagoger), veileder/faglig ansvar for flere sikringstiltak for seksualovergripere
Dette hadde jeg ikke trodd om Diakonhjemmets Høyskole!
Det de kaller "familieveiledning" er visst ikke annet enn rendyrket perversjon. Det forundrer meg forsåvidt ikke, men det er bekymringsfullt at slike pervo'er har fri tilgang til våre barn.
Jeg er skuffet over at en "kristen" institusjon som Diakonhjemmets Høyskole har sunket så dypt for å tjene penger.
Det bør advares mot såkalte "familieterapeuter" fra denne institusjonen.
Man kan tenke seg hva slags personager som tiltrekkes av et slikt "studium". Ikke rart det er mange fra "barnevernet" som har "studert" ved institusjonen og tilegnet seg en "master".