agrippa wrote:
SINT wrote:
Brev nr. 2 (i løpet av desember 07) fra bvt ankom i går. Med 'påpakning' for at jeg ikke stilte opp på et møte jeg ikke hadde sjanse til å nå.Om jeg hadde valgt å gå(hvilket jeg ikke hadde)
Brevet som ankom i går, 31.12.07, inneholdt trusler om å bruke loven til å komme hjem til oss fordi jeg ikke hadde tatt kontakt. Dette brevet inneholdt ny møtedato- det var forresten 21.12(skrevet og postet 17.12).
I første brev står det forsåvidt at det med skolesit. er observert. Nå brukes denne igjen som påskudd til nye samtaler.
Fristelsen er stor ift. å sende et kort brev: "Deres post kommer ikke frem i tide. Og jeg har ikke anledning eller ønsker om å prioritere møtevirksomhet fremfor å ivareta mine barn.
Det vil bli sendt klage.
Ellers alt godt for 2008!
Ikke la dem få komme hjem til deg eller få deg på tomannshånd. La all kommunikasjon være skriftlig og helst gå gjennom advokat. Da gjør du det vanskeligere for dem, og de får ikke anledning til å skrive sine høyst subjektive "referater", som de planlegger å bruke for å ta fra deg barna.
Trenér enhver kontakt med de kommunale gangsterne.
Godt nytt år til alle barn og foreldre som kjemper imot å bli utbyttet av det såkalte "barnevernet".
Nå kom nok et brev der de ville ha bekreftelse på at advokaten virkelig er min advokat...
Her vektlegges jaggumeg tillit... Men,som alt annet en vits.
I tillegg hevdes det fra barnevernets side at siden jeg er så utilgjengelig, så vurderer de nå å utvide undersøkelsessaken med nye 3 mndr. Så da blir det 6 totalt.
Jeg er rasende i dag! Og føler at jeg lar meg fange av deres spill. For det er et spill alt sammen. Folk som tror de gjør en samfunnsnyttig jobb, og som man heller burde påpeke den gode,gamle historien om feiekosten og at de burde finne seg HEDERLIGE jobber!
Jeg lar meg fange på en måte,men det går over. Jeg skal bare rase litt først.
Hvorfor er det så nødvendig nødvendig å få meg i tale når utg.punktet for bekymringen var barnas skolesituasjon. Som nå er i orden, iflg. samfunnets krav.. De finner jo på noe nytt i hvert brev..
Ord som 'myk intervenering, ny saksbehandler,'myk' tilnærming er nå kommet på trykk...
Og for the record: Skoleskiftet ble en suksess!
Så raser jeg videre: REktor på skolen sendte ny bekymringsmld.,og han er ikke det spor bekymret, det er bare hans maktkamp fordi jeg tråkket på noe han sikkert vil kalle sin integritet! Hvordan kan han, om han virkelig har integirtet(DUST!), sitte i møte og hevde overfor meg og flere : "Jeg er en god leder. Jeg er dyktig i det jeg gjør!"
Jeg kjemperfor mine barn- og that's it!
Advokaten mener vi skal la dem 'få' et møte. Der vi skal prøve å riste dem av oss- på hans kontor. Da skisserer han at han vil at jeg og saksbehandler skal snakke sammen i enerom, og dersom jeg føler det er noe 'lureri' på gang,så skal jeg hente adv. inn i samtalerommet.
En advokat som hever salær for jobben jeg gjør? Ved alle klagene jeg har sendt til fylket m.m. Dette har nå snart pågått i ETT åt, og jeg synes det er på høy tid at ting avsluttes. Hva er vitsen med en slik èn ?
Så er alt bare en stor forbasket maktkamp- der barnevern truer med utvidelse iflg. §. For at jeg skal trues eller kanskje skremmes til å uttale noe som helst. Og en ny saksbehandler som sannsynligvis er ganske fersk..? Og det å 'vinne' vil bety en del for hans personlige status...
Jeg har ingenting å si dem...
Hvordan trènere best mulig? Dette er også et spill. Burde taushet være gull i denne sammenheng?
Legger ellers ut de siste dokumentene fra vår sak under dokumenter.