Smootie wrote:
Men endelig har jeg funnet en tråd jeg får lov å skrive i....
Da barnefjernsfjols forsøker å misbruke vårt forum, så har vi gjort det litt vanskelig. Jeg skal gjøre det slik at du kan skrive over det meste, men husk
TEMA. Milliardindustrien barne"vernet" må nok drive sin selvskryt andre steder. Vi får inn medlemmer fra tid til annen som mener deres sak er unik, og at det såkalte barnevernet gjør rett i de andre sine saker. Slik tramper man ikke på andre medlemmer her. Men jeg går ut fra at det ikke er dine hensikter, etter du ved selvsyn har sett hvor skrullete bv er.
Smootie wrote:
Jeg er en mor som kjemper for mine barn... jeg har etter fylkesnemda tapt omsorgen for alle mine 3 barn... jeg trues til taus... men jeg faller ikke for trussler! for slik jeg selv ser det... jeg har ingenting å vinne på å være taus.... allt som er meg kjært har di tatt fra meg... selv om min eldste fortsatt klamrer til hjemmet.... holder jeg kjeft så klarer di å ta henne også... jeg skal nå opp i tingretten der jeg skal vinne tilbake omsorgen for mine barn! Å etterpå skal bvt å alle di som har støttet dem få stå til ansvar for sine handlinger!

Det er bra at du holder motet oppe. Men rettsvesenet er i hendene på barnefjernsskrullinger, mennesker som ser incest i annenhver familie, kontrollfreakene som vil inn i hver familie etc. Man må ikke la seg knekke av at rettsvesenet ikke lever opp til sitt navn og rykte.
Rettsvesenet tror den offentlige parten er sannheten og objektiviteten. Det finnes selvsagt unntak. Norsk rettsvesen sansynliggjør like gjerne som de beviser. Dommerne føler at den offentlige partens idéer er det sansynlige og riktige. Så da går de gjerne for det.
Det er et fullstendig forkastelig system, som media daglig skryter opp i skyene. Det er et merkelig fenomen, og det lurer folk til å stole på "systemet".