Nina wrote:
Hva jeg mener er at dette forumet er til for å opplyse om barnevernets herjinger med folk. Kan man også forhindre at flere familier blir sprengt, så er det ønsket. Dersom en eller annen har en annen fremgangsmåte enn det som blir gitt råd om av forumets "indre kjerne", så er det helt greit. Men jeg vil ha meg frabedt lettbente utsagn som f.eks.: "Jeg har ikke noe å skjule i det hele tatt, så jeg åpner døra...". Du kaster bort vår tid!
"Lettbent forklaring", du liksom. Jeg fortalte hva JEG GJORDE FØRSTE GANGEN BV KOM PÅ DØRA MI. Og la (i håp om å ikke bli misforstått) til en smiley og a la "misforstå meg rett".
Jeg beklager, sjef. Da får jeg trekke meg ut herfra for godt. Og heller søke råd, støtte, hjelp og trøst i en forferdelig vond og ytterst prekær situasjon, annetsteds. Hvor jeg forhåpentligvis også kan få være til hjelp for andre. SOM jeg håpet på støtte. Innser at jeg nok håpet for mye. (Men vil igjen takke alle de som har hjulpet meg via PM og sånnt.) Får også beklage om jeg tok helt feil av dette stedet i og med de forhåpningene jeg har forklart atte jeg hadde på fårhånd (fikk den andbefalt).
Det kan ikke tenkes at JEG har rett til å handle som JEG gjør i enhver situasjon, da.....?
Jeg finner meg rett og slett heller ikke i å få høre at jeg kaster bort deres (?) tid. Verken med eller uten utropstegn etter.
At du selv har vanskeligheter, gir deg ikke noen "automatisk rett" til å tråkke på andre i en sånne kommentar. Etter min mening. Kan du ikke bække opp andre litt, og i det minste være SAKLIG (eller PRØVE "å dra en humoristisk tone", som jeg gjorde. Igjen: Beklager!!), så kan du heller holde munn. IMO.
Og hvordan du ved skrive et sånt innlegg til en sår nykomling her (se over) blant annet kan påberope deg å "opplyse om barnevernets herjinger med folk og forhindre at flere familier blir sprengt", vel... Ja det er en sår, vond og forjæv*** tid jeg er i. Og "nødvendigheten" av å gjøre ømme tær enda ømmere (enn si
brekke dem) skjønner jeg ikke.
For all del, ikke tenk på at du med dette har kjevlet meg og tråkker meg enda lenger ned. Da sier jeg antakelig takk og farvel, men jeg "skal sove på det" som det heter. God natt.