It is currently Thu Jun 19, 2025 4:09 pm

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: OVERVÅKET????
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 11:24 am 
Rang: Ivrig bruker

KAN BV OVERVÅKE MEG UTEN AT JEG ER INFORMERT OM DET :?: HAR LAGT MERKE TIL EN BIL SOM KOMMER MED JEVNE MELLOMROM I NÆRHETEN AV HUSET STOPPER OPP OG SER LITT FOR SÅ OG KJØRE IGJEN,DENNE BILEN KOMMER FLERE GANGER DAGLIG BÅDE SEIN OG TIDLIG :evil: KAN DETTE VÆRE NOEN PÅ OPPDRAG FRA BV :? ELLER ER JEG BARE PARANOID ?-S S NOEN SOM VET OM DE VIRKELIG DRIVER MED SLIK TERROR :?: VILL JO IKK BLI OVERASKET I SÅ FALL :!:

Last edited by alexandra2086 on Wed Aug 22, 2007 4:14 pm, edited 2 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 12:31 pm 
Rang: Storbruker

Noter ned bilnummeret og ring biltilsynet,så får du vite hvem kjøretøyet er reg. på.
Har du dem på deg kan du ikke se bort fra noe- de er galne i utøvelsen om det kommer til det.

Du kan også filme og fotografere :)

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 1:09 pm 
Site Admin

Er det fare for barna, så skal man selvsagt bli "paranoid".

Nå er imidlertid skrullete barnefjernsfantaster og politi troende til slikt. Min kone er blitt stoppet av politiet på gaten og avkrevd å få vite barnevakt. Videre drev en del - trolig politiet - og informerte om hvor min kone var, når hun var ute.

De driver altså med ulovlig overvåking.

Hos oss visste de når personer i husstanden hadde gått ut. Slik krever innsatts fra naboer som nødvendigvis er idioter.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 1:18 pm 

Og sannsynligvis prøver de å få deg paranoid, sånn at de kan bruke det mot deg senere.

Personlighetsforstyrrelser er noe av det de liker best.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 1:22 pm 

Arild Holta wrote:
Er det fare for barna, så skal man selvsagt bli "paranoid".

Nå er imidlertid skrullete barnefjernsfantaster og politi troende til slikt. Min kone er blitt stoppet av politiet på gaten og avkrevd å få vite barnevakt. Videre drev en del - trolig politiet - og informerte om hvor min kone var, når hun var ute.

De driver altså med ulovlig overvåking.

Hos oss visste de når personer i husstanden hadde gått ut. Slik krever innsatts fra naboer som nødvendigvis er idioter.

JA DET OVERASKER MEG IKKE , FORBANNEDE IDIOTER HELE DET OFFENTLIGE,HJELPEAPPARAT DU LIKSOM Å ,SKULLE BARE ØNSKE JEG IKKE HADDE VÆRT SÅ LITEN :( ELLERS KUNE JEG HA BRUKT MAKT TILBAKE : MEN JEG KA LOVE DERE ALLE AT JEG STÅR PÅ TIL SISTE ÅNDEDRAG FOR OG FÅ STOPPET DISSE TERRORISTENE,DE SKAL IKKE KNEKKE MEG :JA DET ER OGSÅ EN TING SKAL JEG TØRRE OG BEVEGE MEG UTENFOR HJEMMET :?: KAN JO RISIKERE AT BARNA ER KIDNAPPET AV TERRORISTNE INNEN JEG ER HJEMME IGJEN

Last edited by alexandra2086 on Wed Aug 22, 2007 4:11 pm, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 1:27 pm 

Raven Emerald wrote:
Og sannsynligvis prøver de å få deg paranoid, sånn at de kan bruke det mot deg senere.

Personlighetsforstyrrelser er noe av det de liker best.

JA DET ER VEL FAVORITTEN DET ,OG GJØRE FOLK SPRØ :?: KANSJE DE VIL BRUKE NANNY BERIT MOT MEG OGSÅ :?: FORDI JEG FIKK HJELP AV HENNE PÅ TV :?: HVEM VET :?:

Last edited by alexandra2086 on Wed Aug 22, 2007 4:12 pm, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 2:07 pm 

bjørn erik wrote:
Noter ned bilnummeret og ring biltilsynet,så får du vite hvem kjøretøyet er reg. på.
Har du dem på deg kan du ikke se bort fra noe- de er galne i utøvelsen om det kommer til det.

Du kan også filme og fotografere :)

JA JEG PRØVER DET MEN NÅR JEG NERMER MEG KJØRER BILEN,DET ER IKKE SAMME PERSON HVER GANG HELLE,KUN BILEN ER D EN SAMME FRUSTRERENDE HELE GREIEN :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 2:16 pm 

Selvfølgelig driver barnevernet med overvåkning, ulovlig sådan. Min sønn ble ulovlig overvåket. Dette innrømmet barnevernslederen i Årdal hans navn er Hadle Blikra, innrømmelsen kom i nemnda, så det var da vitterlig nok vitner som fikk høre det.

Som en tillegg informasjon her kan en jo legge ut at denne barnevernslederen i Årdal tvangshentet et barn julaften 2006, de som var tilstede da har påpekt at det luktet alkohol av personen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 2:38 pm 

Med tanke på hvor godt teknikken fungerer på foreldre... Kanskje man skulle overvåke barne"verns"ansatte... Drive dem litt til vanvidd... Og selvsagt holde seg unna når de tilkalte politiet, så det ble alminnelig antatt at barne"verns"ansatte hadde personlighetsforstyrrelser, og ikke burde ha barn, og heller ikke burde jobbe med dem.

Det hadde vært litt morsomt... :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 2:50 pm 

Ta de bildene du får til på den avstanden som er tilgjengelig, bare du har minimum 2 megapix.

Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]

Profile  

Post subject: Re: OVERVÅKET????
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 5:25 pm 
Superposter

alexandra2086 wrote:
KAN BV OVERVÅKE MEG UTEN AT JEG ER INFORMERT OM DET :?: HAR LAGT MERKE TIL EN BIL SOM KOMMER MED JEVNE MELLOMROM I NÆRHETEN AV HUSET STOPPER OPP OG SER LITT FOR SÅ OG KJØRE IGJEN,DENNE BILEN KOMMER FLERE GANGER DAGLIG BÅDE SEIN OG TIDLIG :evil: KAN DETTE VÆRE NOEN PÅ OPPDRAG FRA BV :? ELLER ER JEG BARE PARANOID ?-S S NOEN SOM VET OM DE VIRKELIG DRIVER MED SLIK TERROR :?: VILL JO IKK BLI OVERASKET I SÅ FALL :!:

Det skjer fra tid til annen, ja. Har hørt noen fæle historier fra Bodø.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 5:45 pm 
Superposter

Når det er samme bil, men forskjellige førere, er det jo opplagt at dette er organisert. Jeg ville ha meldt det til poltiet, med den begrunnelse at det ser ut som det foregår noe muffens i nabolaget. jeg ville også nevnt det for naboer - at det ser ut som om noen planlegger en forbrytelse....

Ikke la deg skremme, bruk offentligheten mot dem! Fint at du står fram med navn, forresten.

Ps. Tror du at du kan slå av caps-lock funksjonen? Når du bruker store bokstaver virker det som du roper (det er det, det tolkes til på nettet).

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 6:20 pm 

Anne Brit Raaen wrote:
Når det er samme bil, men forskjellige førere, er det jo opplagt at dette er organisert. Jeg ville ha meldt det til poltiet, med den begrunnelse at det ser ut som det foregår noe muffens i nabolaget. jeg ville også nevnt det for naboer - at det ser ut som om noen planlegger en forbrytelse....

Ikke la deg skremme, bruk offentligheten mot dem! Fint at du står fram med navn, forresten.

Ps. Tror du at du kan slå av caps-lock funksjonen? Når du bruker store bokstaver virker det som du roper (det er det, det tolkes til på nettet).

takk for tips,det er gjort,ja jeg har vurdert og melde det uansett så vet de at jeg er oppmerksom på de så kansje det blir slutt på det?hvem vet.ja jeg velger og bruke mitt navn slik at alle vet at jeg er seriøs og ikke en som egentlig holder med bv.de er bitre fiender ov meg det dskal alle vite.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ]