It is currently Thu Jun 19, 2025 2:36 pm

Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2

RUS, VOLD O.L. ER IKKE TILSTEDE, MEN; - ER DET DA RIKTIG AT BV SKAL TA BARNA VÅRE SELV NÅR PILENE GÅR OPP?
JA 10%  10%  [ 2 ]
NEI 90%  90%  [ 18 ]
VET IKKE 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 20
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Aug 01, 2007 6:08 am 

Hei orm, Ja mine barn ble fjernet i februar. Og Nei de har ikke kommet hjem enda. Anke fristen går ut på mandag. Men dets om er litt merkelig er det at bv ikke har tatt kontakt etter Tingretten, Ikke har vi hørt noe om domsavsigelsen heller.
underlig dette her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 01, 2007 3:12 pm 
Site Admin

Quote:
Og vi har nå også sett at den Justis som jeg har nevnt til fam. venner og bekjente, er i tråd med justisen til dommerene.

Og så har vi sett at taktikken gikk på tryne i en mengde andre saker. Så da konkluderer man med at "fotballen er rund".

Det hjelper å kjempe. Det er derfor vi driver r-b-v. Men når David går mot Goliat, så handler det om et mirakel eller flakks.

Dere har vist vert heldige med dommeren. Andre er ikke det.

Unngå samarbeid med det såkalte barnevernet. Det gir nesten alltid bv mer ammunisjon.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 01, 2007 3:19 pm 
Site Admin

frankiboy79 wrote:
Hei orm, Ja mine barn ble fjernet i februar. Og Nei de har ikke kommet hjem enda. Anke fristen går ut på mandag. Men dets om er litt merkelig er det at bv ikke har tatt kontakt etter Tingretten, Ikke har vi hørt noe om domsavsigelsen heller.
underlig dette her.

Barnevernet vil tjene på taushet, utsettelse og overrumpling.

Skulle de anke, så vil de vente lengst mulig. Det gir best argumentasjon for dem med hensyn til tilknytning til de barna nå er hos.

Du må også være klar over at noen vinner alle rettsakene og får likevel ikke barna. Adele-saken ble t.o.m vunnet i menneskerettighetsdomstol uten at det hjalp Adele.

Men ofte vil det føre til at foreldre får barna tilbake, når bv taper i norske rettsinstanser. Garanti har man imidlertid ikke. Men likevel skal man aldri slutte å kjempe.

> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<

Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 01, 2007 5:00 pm 
Superposter

Mange advokater lever også i en villfarelse om at "bare man legger frem saken på den rette måten" så vil de vinne mot barnevernet. De fleste av dem er blitt skuffet. For: det er ikke barnevernet som er "tiltalt", men foreldrene. Om barnevernet har gjort formelle feil - og at disse blir avslørt - fører i beste fall til kritikk av barnevernet, men sjelden til opphevelse av vedtak om omsorgsovertakelse. Oftest kan man imidlertid ikke se spor av den avslørte informasjonen i dommen tross at dommere virket både forbauset og sjokkerte de fikk seg forelagt materialet.
(Det fins unntak: dersom overflyttingen ikke er påbegynt innen 6 uker etter vedtakets datering, så er det ugyldig (barnevernet gir seg imidlertid ikke likevel) og foreldre/barn trenger ikke å forholde seg til vedtaket, men kan protestere på flytting av barnet.)

Profile  

Post subject: Re: NY I BV`S KLØR "SVAKE FORELDRE"
PostPosted: Fri Aug 10, 2007 10:27 pm 

frankiboy79 wrote:
Sak: "Mor ikke i stand og far såvidt i stand til å ta vare på sine barn......" "far viser klare symptoner på identiteds forstyrelse og schizotyp presonlighet......" Fremlegger sakyndig spes. i klinisk psykologi HOLTE, Dag.
.

Jøss... nøyaktig det samme står i min rapport, som vår kjære Holte har skrevet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: Mon Aug 13, 2007 10:11 pm 
Rang: Ivrig bruker

frankiboy79 wrote:
underlig dette her.

Barnejegerne bruker nok bare dette som taktikk for å knekke deg og din familie, slik at de kan lage seg nye grunner til tiltakene sine. Er utrolig smålig å ikke informere foreldrene om "sakens" gang, og ikke et ord fra retten! :evil:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2