It is currently Tue Jun 17, 2025 8:40 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Author |
Message |
Mia
|
Post subject: For å lære så raskt som mulig må man spørre Posted: Thu Jun 07, 2007 6:22 pm |
|
Joined: Tue Apr 10, 2007 1:01 pm Posts: 26 Location: Vestfold
|
For å lære så raskt som mulig må man spørre
Og spørsmålet mitt denne gang er
kan man ha tiltro til Spesialpsykolog Bård Bugge Pedersen som har terapiansvar for ungdommer som forteller om overgrep fra ansatte
Eller er han like " gal " som resten av kompaniet som jobber
såkallt barnevern.
Mvh Mia
_________________ Hjerte mitt blør for barn som lider urett
|
|
 |
|
MH Skånland
|
Post subject: Posted: Thu Jun 07, 2007 6:43 pm |
|
 |
Superposter |
 |
Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am Posts: 6857 Location: Oslo
|
Hvis du søker på hans navn på internett, kommer det opp en rekke artikler etc som viser at han arbeider innenfor systemet. (Bruk Google, klikk av for "Norwegian" som språk, så kan du søke på den eksakte frasen "Bård Bugge Pedersen".)
Han holder blant annet kurs for barnevern, PPT, BUP, skolefolk og andre, om "seksuelt misbrukte barn". Han ser også ut til å drive med "traumebehandling", og i "team" med andre lignende.
Intet av dette er særlig betryggende. Han kunne vanskelig tjene penger til livets opphold hvis han fortalte de "barnefaglige" at tingene er stikk motsatt av det de er vant til å høre.
_________________ Hjemmeside http://www.mhskanland.net
|
|
 |
|
Mia
|
Post subject: For å lære så raskt som mulig må man spørre Posted: Thu Jun 07, 2007 8:03 pm |
|
Joined: Tue Apr 10, 2007 1:01 pm Posts: 26 Location: Vestfold
|
Takker fra raskt svar MK Skånland
Da holder jeg lang avstand fra den mannen
Mvh Mia
_________________ Hjerte mitt blør for barn som lider urett
|
|
 |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Board index » NYE MEDLEMMER » >> NYE MEDLEMMER kan skrive om d.s.k. barnevernet her