Tak for den foreløbige opbakninga ,- Det varmer
Vi har i dag fått brev fra Kommunen med at samværet er 6-dobla, fra lusete ½ time hver 14 dag til 1½ time om uka. Langtfra nok, men en liten forbedring..-
Vi følger selvfølgelig Det syvende bud : Klag over alle beslutninger. Så vi anker. Vi vil ha mye mere (Ja, vi vil ha jenta hjem)
Vi har dessuten endelig modtat den efterrationaliserede paragraf 50 som tydelig er skrevet over en helt anden familie.
Forbanna vrøvl !
Heldigvis er den forsinket, og derfor ikke gyldig i retslig sammenhæng, men selvfølgelig skal den og ankes og rettes. Trur jeg utover å klage over alle fejl, lage til ein heilt ny utgave, så retten kan få de riktige info..
Nu har jeg de siste par ukene støvsuga heile forum, utrolig mye fornuft er skrevet, og mange ting jeg skal ha med i den nye klagen. Jeg er så gla for at jeg har muligheta for å ikke lage alle fejla forfra, det betyder så mye !
Jeg blir bare så trist når jeg ser alle deres historier,- stakkars børn
Jeg har to forslag for å gjøre det lettere å finde rundt, især for nye akutte foreldre som ska ha hurtig hjælp.
Ei linkdatabase sortert efter emner.
En hurtig form for nødhjælp og førstehjælp når ulykka har indtruffet.
Er det noen som har tia til det ? Førstehjælpen kan være en sticky tråd her i nybegynner-forum. I stil med de 10 bud, men mere fra anbringelsa har foregået. Linksamlinga er noe mere uoverskuelig, men jeg har kontakt/er moderator på et andet forum hvor den virker helt fornuftig. Kan sende et link pr. pm dersom noen andre synes det er en god ide.