It is currently Thu Mar 28, 2024 2:53 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: E Westvik og bvs Ellen Galaasen: Hvordan stjele barn?
PostPosted: Sat Dec 27, 2008 11:50 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Quote:
Saksbehandler Ellen Galaasen ved Sagene Torshov barneverntjeneste er 30 år gammel og har jobbet på kontoret i fem år. Det betyr at hun er en av dem med lengst erfaring.


ORDET BRUKES MEST AV SPAMMERE. MELDINGEN ER MENT Å HINDRE DEM. BEKLAGER OM ANDRE BERØRES! Hvilken livserfaring!

At det finnes få mennesker med erfaring i det såkalte barnevernet, er nok riktig. Det er ikke en arbeidsplass for anstendige mennesker.


Quote:
- Jeg forstår at foreldrene føler seg maktesløse, men det er barna jeg skal ivareta.


Hvorfor forholder man seg ikke da til kjent forskning? Er det fem års erfaring og tre års skole som gjør viten overflødig.


Quote:
Ellen har hemmelig telefonnummer og adresse. Jobben hennes skaper sinne, og hun må beskytte seg.

- Men jeg liker jobben min, den er lærerik og gir rom for utvikling.


Etter krigen måtte nazistene også ha hemmelig identitet. Da var det slutt på "utvikling" ved hjelp av andre menneskers helvete.


Quote:
- Jeg tror de største feilene jeg har gjort er de gangene jeg ikke grep inn.


Slik kan sprø mennesker tenke. Forskningen har vist at det går verre for barn som blir bortførte av slike som Ellen Galaasen. Likevel har de stor tro på overgrepene sine. Foreldrenes lidelse bryr de seg ikke om.

At trolig ingen ting annet øker selvmord mer, hos barn og kvinner, enn dette som Ellen Galaasen liker, betyr ikke noe.

Tenk å like slikt!

Kilde: NRK

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Thu Jan 01, 2009 2:51 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 01, 2009 2:43 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Hvordan barnevernet stjeler barn ,de tar med seg sosialarbeidere og politi møter ikke altid opp selv. Det er de ofte for feig til . Så bærer gjerne to menn barn som hyler og skriker og vil være hos mamma og pappa med seg ut i bilen.

For så at dersom der er flere barn å stjele hente flere på samme måte. Og dette kalles barnevern. GRUMT. Så kjører pakket av sted med de stjålne barna -Kidnapping

Bangsund sitt gjerne på lederkontorstolen sin og slurper brus slik ho gjorde da jeg var der. Koser seg,måtte renske stemmen med litt brus sa ho. Hun nyter jobben som barnestjeler.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]