It is currently Thu Mar 28, 2024 8:41 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hei alle sammen!
PostPosted: Sun Sep 05, 2010 12:50 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 14, 2008 1:48 pm
Posts: 234
Location: Oslo
Først og fremst, vil jeg gjerne takke dere for at dere har stilt opp for meg da jeg hadde det som verst. Takk for at dere åpnet dører for meg, og gav meg råd, slik at jeg ikke bare kunne komme uskadd ut av min sak og redde min datter, men også for at jeg kunne komme inn i kampen mot overgrep. Takk for at dere har tatt meg imot, og gitt meg styrke. I en alder av 23 år, knappe 7 måneder etter at jeg ble utsatt for livets verste tragedie, gikk jeg inn i kampen, med hevet hode. Og jeg vil aldri gi meg. Ikke før mine barn kan være trygge på at deres barn aldri vil bli kidnappet med loven i hånd. Jeg skal kjempe sammen med dere andre, for rettferdighet og menneskerettigheter. Vi må aldri gi opp - overgriperne skal falle, og en dag skal vi vinne vår frihet til å oppdra våre egne barn. Vi må ikke være redde.

Med ønske om en god helg og godt mot,
Liana.

_________________
http://statisten.blogg.no - om livet som statist og smårolleaktør


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hei alle sammen!
PostPosted: Wed Sep 15, 2010 1:18 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Sep 08, 2010 1:03 am
Posts: 58
Savner_jenta_mi wrote:
Først og fremst, vil jeg gjerne takke dere for at dere har stilt opp for meg da jeg hadde det som verst. Takk for at dere åpnet dører for meg, og gav meg råd, slik at jeg ikke bare kunne komme uskadd ut av min sak og redde min datter, men også for at jeg kunne komme inn i kampen mot overgrep. Takk for at dere har tatt meg imot, og gitt meg styrke. I en alder av 23 år, knappe 7 måneder etter at jeg ble utsatt for livets verste tragedie, gikk jeg inn i kampen, med hevet hode. Og jeg vil aldri gi meg. Ikke før mine barn kan være trygge på at deres barn aldri vil bli kidnappet med loven i hånd. Jeg skal kjempe sammen med dere andre, for rettferdighet og menneskerettigheter. Vi må aldri gi opp - overgriperne skal falle, og en dag skal vi vinne vår frihet til å oppdra våre egne barn. Vi må ikke være redde.

Med ønske om en god helg og godt mot,
Liana.


Hei! har prøvd å sende deg en PM, har du fått den?
Mulig å få e-mail adressen din?
jeg er i en veldig lik situasjon som du var i, håpte på litt råd, og noen å snakke med:)

-julianne-
http://juliannecandy.blogg.no

_________________
:)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hei alle sammen!
PostPosted: Wed Sep 15, 2010 5:01 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Du finner svært mange på Facebook.

Her er over 260 lenker mot barnevernet og mot barnevernsovergrep. Mest til Facebook-grupper:
http://www.facebook.com/posted.php?id=176905713010

Halvparten er sikkert danske lenker? Men spesielt blant de eldste er det mange norske. Sikkert over 100...? Dermed kan du få kontakt med mange i situasjoner som ligner din. Vil også anbefale å ha kontakt med de danske. Der har situasjonen de siste år vert verre enn i Norge.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hei alle sammen!
PostPosted: Sat Mar 10, 2012 12:49 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
savner-jenta-mi, håper du og jenta di har det bra. Takk for gode ord om takk. Du er en av de som stiller opp, og har gått foran til eksempel for andre. Vi ser deg igjen her på forumet!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]