It is currently Thu Mar 28, 2024 5:00 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Er det riktig at fremmede kvinner kaller seg mamma for barn som "barnevernet" har stjålet fra de ekte foreldrene?
Ja, barnet kan ha flere mamma'er 0%  0%  [ 0 ]
Nei, de bør ikke kalle seg for mamma, for barnet kan bare ha én mamma 57%  57%  [ 4 ]
Ja, barnet vil kalle den nærmeste omsorgspersonen for mamma når det er tvangsfjernet 0%  0%  [ 0 ]
Nei, fosterpersonene bør ikke kalle seg for mamma og pappa 43%  43%  [ 3 ]
Vet ikke, jeg overlater denne faglige vurderingen til fagekspertene i "barnevernet" 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 7
Author Message
 Post subject: Tone om mammarollen: - Jeg vil ikke kalle meg mamma
PostPosted: Sat Jun 19, 2010 1:09 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Tone Damli Aaberge trengte ikke å sitte barnevakt fredag kveld for kjæresten Aksel Hennies fem år gamle datter under VG-lista Topp 20-showet på Rådhusplassen, Skandinavias største gratiskonsert.

- Hvordan trives du i mammarollen?

- Jeg vil ikke tråkke noen på føttene. Jeg vil ikke kalle meg mamma, eller noe sånn, sier Tone.

- Hvordan er du som mamma?

- Jeg synes det er vanskelig å svare på. Jeg prøver bare å være en god venninne. Jeg er glad for at hun (datteren til Hennie) er den hun er, forteller Damli Aaberge.


Kommentar: Tone Damli Aaberge vil ikke tvinge kjærestens fem år gamle datter til å kalle henne for mamma, slik mange fosterpersoner gjør. Det er beundringsverdig at Tone vet forskjellen på å være mamma og kjæreste til barnets far. Et barn kan ikke ha flere mamma'er, slik de ansatte i "barnevernet" oppmuntrer til. Barn som stjeles av "barnevernet" blir oppmuntret til å kalle gisseltagerne for mamma og pappa. Dette er unaturlig, for barnet har allerede et sett med mamma og pappa, som de ansatte i "barnevernet" ikke lar det få treffe.

Tenk om alle voksne kvinner skal gå rundt og kalle seg mamma for alle barn? Det hadde blitt rart, men det synes tydeligvis ikke de ansatte i "barnevernet", som konstruerer nye familier bestående av mennesker som ikke er i slekt med hverandre og som til dels tvinges til å bo sammen.

Når Tone Damli Aaberge en gang selv blir mor, vil hun nok gjerne ønske å bli kalt mamma av barna sine. Forhåpentligvis vil barna til Tone få lov til å bo hjemme sammen med mamma'n sin istedenfor å bli tvangsflyttet til fosterpersoner. Men man kan aldri vite hvem som blir rammet av det onde "barnevernet", som stjeler stadig flere barn, også fra såkalte ressurssterke mennesker. "Barnevernet" forfølger også såkalte kjendiser. Også kjente personer presses til møter med "barnevernet", og det skrives like sjikanøse rapporter om dem som overfor oss alminnelige dødelige. Det er ikke god egenreklame å stå frem og tilstå at man er blant de ulykkelige som forfølges av "barnevernet" og som har fått sitt liv knust av de kvinnelige demonene som har sitt virke der.

Derfor er det viktig at flest mulig foreldre står frem og forteller om de groteske overgrepene de har blitt utsatt for. Det er nemlig en menneskerett å få bo hjemme hos sin mamma. Det er ikke opp til toskete kvinner å bestemme at et lite barn skal fratas barndommen fordi de føler noe i magen sin (magefølelsen). Intuisjon skal ikke avgjøre hvorvidt et lite barn skal bortføres fra barnhagen, slik det gjøres idag. Den kvinnelige intuisjonen er ingen vitenskap. Selv om en kvinne ansatt i det såkalte "barnevernet" føler aldri så mye at det er noe muffens, så kan ikke retten legge denne diffuse magefølelsen til grunn for sine inngripende vedtak.

Skal kvinners magefølelse også avgjøre om mennesker skal idømmes lange fengselsstraffer? Ære være kvinner, men kanskje har denne såkalte "likestillingen" gått litt vel langt når man fester slik stor lit til følelser kvinner påstår å ha i magen sin?
:roll:

Er det ingen som kan finne opp en vaksine mot kvinnegalskap all den tid vaksinen mot rabies (hundegalskap) har vært på markedet i omtrent hundre år?

Jeg er ingen mannssjåvinist, men det er et faktum at det såkalte "barnevernet" befolkes av kvinner, som lytter til følelsene i magen sin når de fatter meget inngripende avgjørelser. Litt mindre magefølelse og litt mer rasjonell tankegang, hadde kanskje vært på sin plass. sukk!

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]