It is currently Thu Mar 28, 2024 10:45 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Det mest korrupte norske rettsinstitutt i moderne tid?
PostPosted: Tue Jun 09, 2009 9:26 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
Grundet en nyere sag på facebook Hjelp meg og finne min kjære Line jensen googlede jeg og fandt denne side vedr adoption og åbenbart er de ikke ligefrem fans af at fjerne rødderne fra børn. ADOPSJONSINSTITUTTET
Jeg lægger ud lidt citater fra siden, og starter med denne :
Quote:
Alle opphavsrettigheter tilhører Adopsjonsinstituttet. Sitat fra nettsiden er tillatt når kilden oppgis. Publiserte innlegg får Adopsjonsinstituttet eiendomsretten til.

Åpenbart er det ikke en dans på roser å være adoptert ind i resursestærke familier..
Quote:
Voksne adopterte om å være adoptert:

Adoptert og adoptivmor på et møte med Barne- og familiedepartementet: "Er det bedre at utenlandske barn bringes til Norge for å gå til grunne blant fremmede her enn blant sine egne i hjemlandet?"

Eldre voksen adoptert mann: "Hver morgen ser jeg meg i speilet og ser en person jeg ikke kjenner. Det er til å bli gal av!"

Voksen importadoptert kvinne: "Jeg misunner de norskfødte adopterte som kan snakke med sin fødemor bare ved å ta en telefon, en spasertur, busstur eller biltur."

Voksen adoptert kvinne: "Jeg har opplevd min adopsjon som en evigvarende psykisk voldtekt alle vil jeg skal finne meg i hele livet."

Voksen adoptert mann:"Jeg gruet meg til skoleferien for da skulle jeg være min adoptivfars og hans venners seksuelle leketøy på hytta."

Voksen adoptert mann: "Hvorfor fortalte ikke barnevernet meg at adopsjonsloven ga meg rett til å få adopsjonen opphevet?"

Voksen importadoptert kvinne: "Jeg husker ikke hvor mange ganger jeg ble fortalt av mine adoptivforeldre at de gjerne sendte meg tilbake til hjemlandet siden jeg hadde så mye å klage på."

Voksen adoptert kvinne: "Jeg har fått forbud mot å forsøke å finne navnet på mine fødeforeldre med trussel om å bli gjort arveløs."

Voksen adoptert mann: "Jeg havnet i klørne på disse gærningene bare fordi de hadde makt og de rette forbindelsene."

Voksen importadoptert kvinne: "Jeg er overbevist om at jeg ble kjøpt for adopsjon for være et synlig statussymbol på mine adoptivforeldres høye sosiale status og vellykkethet. Jeg skulle være beviset for at de ikke var rasister! Jeg ble sendt til psykolog fordi jeg ikke var med på løgnene deres. Ble stempelt som et adoptivbarn med "tilknytningsproblemer". Straks jeg flyttet fra dem, ble jeg frisk og fri for alle problemer."

Osv osv
Trist lesing, men samtidig informativ om rettigheter og om mørklægning av naturlige forældre.

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Det mest korrupte norske rettsinstitutt i moderne tid?
PostPosted: Wed Jun 10, 2009 11:41 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mormor63 wrote:
Åpenbart er det ikke en dans på roser å være adoptert ind i resursestærke familier..
Quote:
Voksen importadoptert kvinne: "Jeg er overbevist om at jeg ble kjøpt for adopsjon for være et synlig statussymbol på mine adoptivforeldres høye sosiale status og vellykkethet. Jeg skulle være beviset for at de ikke var rasister! Jeg ble sendt til psykolog fordi jeg ikke var med på løgnene deres. Ble stempelt som et adoptivbarn med "tilknytningsproblemer". Straks jeg flyttet fra dem, ble jeg frisk og fri for alle problemer."

Osv osv
Trist lesing, men samtidig informativ om rettigheter og om mørklægning av naturlige forældre.


Det er nok mange såkalte "fosterforeldre" som det så vakkert heter, som ønsker å pynte seg med et vakkert barn som er stjålet fra de naturlige foreldrene. I tillegg mottar disse barnetyvene god lønn fra menneskehandlerne i "barnevernet". Staten Norge flommer over at penger, og arbeiderklassen, som har inntatt byråkratiet, gir til sine egne.

Fosterbarn blir stemplet som psykisk syke når de ikke trives i slavetilværelsen de avstumpete kvinnene i "barnevernet" har tiltenkt dem. Alt barna trenger, er å få komme tilbake til sine naturlige foreldre, som elsker dem. De syke menneskene som profitterer på å oppdra andres barn, gjør alt de kan for å rive i stykker båndene mellom barna og deres naturlige foreldre. Barna nektes å kalle foreldrene for mamma og pappa. Det er de nye eierne som skal tiltales på denne måten. Kyniske og avstumpete "fostermødre" innbiller seg at det er bare å ta imot et barn fra "barnevernet", og så vil dette barnet trives og blomstre opp i sitt nye hjem, som ikke er noe annet enn et fengsel.

Det er godt å høre at adopsjon kan reverseres. Dette er en rettighet ikke minst tvangsadopterte barn bør benytte seg av, jf. Adele Johansen-saken.

Men den stjålne barndommen kan ingen gi barna tilbake. Årene under "barnevernets" åk er tapt for bestandig.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]